Pucek Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 Witam Zakładam ten temat, gdyż chciałbym do swojego auta włożyć większe hamulce, ok, było wiele razy, rozumiem, tylko postawmy sprawę jasno: PRZÓD: tu wiadomo, seria 288, można założyć: 312mm: potrzeba jarzma, tarcze 312mm + klocki (klocki z 288 czy z 312?) 321mm: potrzeba zaciski, jarzma, tarcze, klocki, zwrotnice, no i teraz pytanie, co z łożyskami, co z przegubami? TYŁ: na ten temat nie wiele wiadomo, a więc, seria 245 i co dalej? 256mm: potrzeba jarzma, zaciski, tarcze i klocki, jak z montażem? coś jeszcze większego? chyba nie ma sensu... Generalnie, konkrety na ten temat, jest tu parę osób którzy "siedzą" w tym temacie bardzo głęboko, więc liczę na pomoc
Dev Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 312mm podchodzi P&P potrzebujesz jarzm i tarcz 320(1) w B5 jest jak yeti, ktoś słyszał, ktos niby widział ale nie ma tego nikt, temat na te chwile nieogarniety (jeszcze...) co prawda niedawno trafiłem na wieśwagena pastucha B5L kombi 1.9Tdi który miał przednie zaciski od S4 B5 tył 256/22mm podchodzi od B5 S4 P&P, potrzebujesz zacisków, jarzm osłon i tarcz zadnego druciarstwa, wszystko pasuje łacznie z przewodami hamulcowymi jezeli chcesz cos mocniejszego to wrzucaj FDSP
Kimi Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 312mm podchodzi P&Ppotrzebujesz jarzm i tarcz @devastation, bo widzę, że Pucka A4 jest z 2000 roku, czy Twoje wskazówki mają zastosowanie również w przypadku 1.8 z 1996 roku? A, to jeszcze przy okazji: jarzma do wymiany, a zaciski zostają?
Dev Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 w 1.8 musisz zmienic zaciski jarzma tarcze i klocki aby wyjsc na 312mm
Kimi Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 w 1.8 musisz zmienic zaciski jarzma tarcze i klocki aby wyjsc na 312mm Dzięki za info
Flyer Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Na tyl do B5 mozna wrzucic jeszcze 300mm bazujac na zaciskach od S4 B5 - potrzebne sa tylko adaptery. Tylko z tego co widzialem u Nosba, to klocek jest za maly chyba do tej tarczy w takim zestawieniu... SID cos takiego sprzedaje.
Dev Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 owszem mozna cos takiego zdzialac ale to sa juz spore koszta zadko kto decyduje sie z tego powodu na montaz nawet w B6
Pucek Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Opublikowano 3 Marca 2011 a Panowie, warto bawić się w zmianę tyłu na 256mm ? czy może lepiej zrobić sam przód? z jednej strony, nie narzekam teraz na siłę hamowania, ale mam do wymiany tarcze i klocki na obu osiach, więc może lepiej od razu zainwestować w coś większego, po za tym efekt wizualny przy 19'' feldze również się poprawi
Flyer Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 no to wybierz opcje 312mm przod i pewnie Ci wystarczy do stosnkowo lekkiego auta i 200PS.
Pucek Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Opublikowano 3 Marca 2011 myślałem właśnie nad zastosowaniem 312mm na przód + 256mm na tył, skoro wszystko jest P&P - tutaj muszę uderzyć do Nosba a jak się ma sprawa tarcz? bawić się w te bajeranckie nawiercane, nacinane, czy zastosować zwykłe gładkie? słyszałem różne opinie na ten temat, a zawsze jeździłem na gładkich
Pucek Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Opublikowano 3 Marca 2011 + FDSP :decayed: :decayed: no fajnie, ale cena zabija
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się