Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B5] 1.8T Quattro i "duże hamulce"


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Zakładam ten temat, gdyż chciałbym do swojego auta włożyć większe hamulce, ok, było wiele razy, rozumiem, tylko postawmy sprawę jasno:

PRZÓD: tu wiadomo, seria 288, można założyć:

312mm: potrzeba jarzma, tarcze 312mm + klocki (klocki z 288 czy z 312?)

321mm: potrzeba zaciski, jarzma, tarcze, klocki, zwrotnice, no i teraz pytanie, co z łożyskami, co z przegubami?

TYŁ: na ten temat nie wiele wiadomo, a więc, seria 245 i co dalej?

256mm: potrzeba jarzma, zaciski, tarcze i klocki, jak z montażem?

coś jeszcze większego? chyba nie ma sensu...

Generalnie, konkrety na ten temat, jest tu parę osób którzy "siedzą" w tym temacie bardzo głęboko, więc liczę na pomoc :notworthy:

Opublikowano

312mm podchodzi P&P

potrzebujesz jarzm i tarcz

320(1) w B5 jest jak yeti, ktoś słyszał, ktos niby widział ale nie ma tego nikt, temat na te chwile nieogarniety (jeszcze...)

co prawda niedawno trafiłem na wieśwagena pastucha B5L kombi 1.9Tdi który miał przednie zaciski od S4 B5

tył 256/22mm podchodzi od B5 S4 P&P, potrzebujesz zacisków, jarzm osłon i tarcz

zadnego druciarstwa, wszystko pasuje łacznie z przewodami hamulcowymi

jezeli chcesz cos mocniejszego to wrzucaj FDSP

Opublikowano
312mm podchodzi P&P

potrzebujesz jarzm i tarcz

@devastation, bo widzę, że Pucka A4 jest z 2000 roku, czy Twoje wskazówki mają zastosowanie również w przypadku 1.8 z 1996 roku?

A, to jeszcze przy okazji: jarzma do wymiany, a zaciski zostają?

Opublikowano

w 1.8 musisz zmienic zaciski jarzma tarcze i klocki aby wyjsc na 312mm

Opublikowano

w 1.8 musisz zmienic zaciski jarzma tarcze i klocki aby wyjsc na 312mm

Dzięki za info :good:

Opublikowano

Na tyl do B5 mozna wrzucic jeszcze 300mm bazujac na zaciskach od S4 B5 - potrzebne sa tylko adaptery.

Tylko z tego co widzialem u Nosba, to klocek jest za maly chyba do tej tarczy w takim zestawieniu...

SID cos takiego sprzedaje.

Opublikowano

owszem mozna cos takiego zdzialac ale to sa juz spore koszta

zadko kto decyduje sie z tego powodu na montaz nawet w B6

Opublikowano

a Panowie, warto bawić się w zmianę tyłu na 256mm ?

czy może lepiej zrobić sam przód?

z jednej strony, nie narzekam teraz na siłę hamowania, ale mam do wymiany tarcze i klocki na obu osiach, więc może lepiej od razu zainwestować w coś większego, po za tym efekt wizualny przy 19'' feldze również się poprawi :)

Opublikowano

no to wybierz opcje 312mm przod i pewnie Ci wystarczy do stosnkowo lekkiego auta i 200PS.

Opublikowano

myślałem właśnie nad zastosowaniem 312mm na przód + 256mm na tył, skoro wszystko jest P&P - tutaj muszę uderzyć do Nosba :decayed:

a jak się ma sprawa tarcz? bawić się w te bajeranckie nawiercane, nacinane, czy zastosować zwykłe gładkie?

słyszałem różne opinie na ten temat, a zawsze jeździłem na gładkich :rolleyes:

Opublikowano

Gładkie Zimmermanny.

Opublikowano

+ FDSP :decayed: :decayed: :decayed: :decayed:

Opublikowano

+ FDSP :decayed: :decayed: :decayed: :decayed:

no fajnie, ale cena zabija :decayed:

Opublikowano

ale wrazenia niezapomniane

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...