Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] po czym poznać że ma się chipa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A ja bym znalazł goscia co ma na 100% serie i bym sie nia przejechał i wyczuł czy gorzej idzie :bag:

jeden moze byc zdrowy a drugi nie ,wiec to nierozwiazanie...
Opublikowano

a ja kupiłbym sobie wskaźnik za 80 zeta albo nawet taniej za 60 zeta autogauge czy inny i podpiął.

Jeżeli doładowanie będzie w okolicach 1 bara to jest czip/program

jezeli max 0,6 to seria

czyli koszt podpinania powiedzmy od 50-150 zeta

a tak masz cos materialnie w postaci wskaźnika

A ja bym znalazł hamownię, co robi za około 200 zeta pomiar i uspokoił bym własną d...

Opublikowano

Ja miałem można powiedzieć to samo. Jak kupowałem swoje A4 i pojechałem razem z właścicielem na pierwszą przejażdżkę i na dwójce przy 60 km/h dałem gaz do dechy to zapiszczały mi leciutko koła byłem zdziwiony troszkę ale właściciel nic nie mówił.

Potem przyjechało dwóch kolegów na niego zerknąć i wyszło z rozmowy że ja mam zamiar mu robić program i się okazało się że już ma program hehehe w nie długim czasie podjadę na hamowanie do Mastersa i zobaczę co tam siedzi bo program był właśnie u nich robiony :) . Ale znając mnie pewnie sam program mi nie wystarczy :th: :th:

Opublikowano

Ja miałem można powiedzieć to samo. Jak kupowałem swoje A4 i pojechałem razem z właścicielem na pierwszą przejarzdżke i na dwujce przy 60 km/h dałem gaz do dechy to zapiszczały mi leciutko koła byłem zdziwiony troszke ale właściciel nic nie mówił.

Potem przyjechało dwuch kolegów na niego zerknąć i wyszło z rozmowy że ja mam zamiar mu robić program i się okazałao się że już ma program hehehe w nie długoim czasie podjade na chamowanie do Mastersa i zobacze co tam siedzi bo program był własnie u nich robiony :) . Ale znając mnie pewnie sam program mi nie wystarczy :th: :th:

To czy ma program odrazu wyczulismy i sprzedajacy sie przyznał.Kupiłes ładne auto dbaj o nie :tongue4:

Opublikowano

Za dużego doświadczenia w tym temacie nie mam, ale prawdą jest że kość jest jednorazowego zapisu, dlatego też po wyjęciu i rozkręceniu kompa( max 10 min. roboty) będzie widać że w miejsce kości wlutowana jest przystawka w którą włożona jest kość (wielorazowego zapisu). No chyba że ktoś nową kość wlutował bezpośrednio w płytkę ale tak raczej się nie robi.

No tak czytam ten temat i jedyna w miarę sensowna odpowiedź. Zrobiłbym to samo. Rozkręcił ECU i zobaczył co tam się dzieje. Nie wiem jak w Audi, ale czasami nie ma wlutowanej wstawki żadnej, tylko po prostu jest kość inna w "ori przystawce"

a co bys zrobił gdyby nie było "wlutowanej wstawki" w "ori przystawce" ?? :naughty: :naughty:

słyszałeś o programie? programie wgrywanym przez gniazdo diagnostyczne?? :gwizdanie:

nie w starym kiblu :tongue4:

Opublikowano

Ten temat nadaje się do zamknięcia. Zostało wszystko powiedziane.

-podpiąć Vag-a ,przejechać się kawałek i podglądnąć parametry

-pojechać na hamownie

-kupic wskaźnik doładowania

-sprawdzić w kompie czy jest podstawka(w autach do 2001r.)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...