maly203 Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Witam. mam taki problem że w czasie jazdy przy wyrzuceniu na luz obroty spadają prawie do zera ale jeszcze nie zdarzyło się żeby zgasł. Na postoju przy przegazowaniu wszystko jest normalnie. Czego to może być przyczyna???? Dodam że dzieje się tak na benzynie i na gazie. Pozdrawiam
maly203 Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Opublikowano 4 Marca 2011 Miesiąc temu nowy kupiony w ASO :gwizdanie:
grzesu3 Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 podpiąć Vaga. przyczyną owej usterki może też być brudna przepustnica.
maly203 Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Opublikowano 4 Marca 2011 Wczoraj czyszczona i adaptowana kluczykiem...
jihad Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Kolego, jak masz VAGa, to od niego trzeba zaczynać. Szkoda czasu na wróżenie.
maly203 Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Opublikowano 4 Marca 2011 I pokazał 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY [br]Dopisany: 04 Marzec 2011, 18:15_________________________________________________Sprawdzałem w google i ten błąd chyba nie jest powiązany z moim problemem.
ghost1717 Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 adoptowanie przepustnicy kluczykiem możecie włożyć miedzy bajki... u mnie to nic nie dało mimo ,że odłączany był akumulator. Dopiero procedura VCDS załatwiła sprawe wolnych obrotów! Teraz trzyma obroty jak z fabryki!! KOLEGO ADAPTACJA PRZEPUSTNICY VAGIEM i będzie pozdrawiam
jihad Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 Szczerze mówiąc też mi się nie udało kluczykiem, a VAG załatwił sprawę.
maly203 Opublikowano 6 Marca 2011 Autor Opublikowano 6 Marca 2011 Dzięki za rade. A jak zaadaptować polskim vagiem? Vag com nie chce mi się wogule połączyć.
Buba Opublikowano 6 Marca 2011 Opublikowano 6 Marca 2011 Wyciągnij wtyczkę od przepustnicy, potem podepnij, włącz zapłon na 1 minutę, nic nie dotykaj, oczywiścią wyłącz wszystkie urządzenia elektryczne i czekaj. Bedzie wtedy słychać dzwięk spod maski, silniczek nastawnika przepustnicy. Jak przestanie nastawnik pracować, to odczekaj jeszcze jakieś 30-40 sekund (będzie słychać cichutkie kliknięcie jakby przekaźnika). Potem wyłącz zapłon i ciesz się zaadaptowaną przepustnicą.
maly203 Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 Wyciągnij wtyczkę od przepustnicy, potem podepnij, włącz zapłon na 1 minutę, nic nie dotykaj, oczywiścią wyłącz wszystkie urządzenia elektryczne i czekaj. Bedzie wtedy słychać dzwięk spod maski, silniczek nastawnika przepustnicy. Jak przestanie nastawnik pracować, to odczekaj jeszcze jakieś 30-40 sekund (będzie słychać cichutkie kliknięcie jakby przekaźnika). Potem wyłącz zapłon i ciesz się zaadaptowaną przepustnicą. Tak właśnie zrobiłem ale jak koledzy piszą to chyba nic nie dało. [br]Dopisany: 06 Marzec 2011, 22:01_________________________________________________Witam ponownie, szukałem i szukałem ale nie znalazłem jak zrobić adaptacje polskim vagiem 4.9. Mółby ktoś mi pomóc? I jeszcze jedno, jeżeli w kanale 098 jest napisane "adp ok" to czy jest potrzebna adaptacja? Z góry dzięki.
jihad Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 Wygląda na to, że nie, ale mozna spróbować. Jednak wydaje mi się, że jeśli nie masz błedu związanego z przepustnicą i komunikat "ADP OK", to nic to nie da.
maly203 Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Opublikowano 8 Marca 2011 Dzięki. To spróbuje zrobić adaptacje jeszcze raz, jak nic się nie zmieni to będzie trzeba szukać innej przyczyny. Może dziury w dolocie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się