babs Opublikowano 7 Grudnia 2007 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Zaczne od poczatku: Audi kupilam w marcu, swietnie sie sprawowala, w sierpniu wyjecho alam na dwa tygodnie, gdy wrocilam, okazalo sie ze wyciekl jej caly plyn:/ Kupilam w audi dolalam i myslalam ,ze bedzie dobrze. Jednak plyn nadal wyciekal...kolega zmienil mi harmonijke (poniewaz byla peknieta) dolal do plynu uczczelniacza i myslelismy ze bedzie dobrze..Po tygodniu nowa harmonijka pekla:/ Plynu po dolaniu starcza na nie caly tydzien...Pare dni temu bylam w audi po nowa butelke, zapytalam dokladnie jaki plyn powinien byc lany poniewaz jak ja kupilam to miala plyn czerwony a ja pozniej dolewalam zielony(zakupiony w salonie). W salonie audi mi poiwedzieli ,ze jezeli plyn czerwony byl lany przez kogos to spowodowalo to rozszczelnienie zaworow co sie wieze z wymiana maglownicy (mieszkam w Anglii wiec 500F-no chyba ze mi to znajomy zrobi badz mechanik w Polsce to bedzie taniej.) Chcialabym jednak zanim ja oddam do mechanika zasiegnac waszej porady i opinii na ten moj "problemik". Dziekuje i pozdrawiam.
Gość Michał Opublikowano 7 Grudnia 2007 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Maglownica raczej do wymiany badź regeneracji,kolega ostatnio przerabiał ten temat,koszt 800zł z wyjeciem/włozeniem. Niedobrze że ktos zalał układ czerwonym płynem,jak równiez póxniejsze zmieszanie go z ORi zielonym,nalezało przedtem przepłukac układ.
sk baton Opublikowano 7 Grudnia 2007 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Ale zawory ? Może z węża gdzieś wycieka
babs Opublikowano 14 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2007 Przepraszam , nie zawory ale uszczelniacze w maglownicy. Poprosze chlopaka aby jutro weze sprawdzil. Zielony plyn zalalismy poniewaz nie wiedzielismy dokladnie jaki byc powinien wiec pojechalismy sie doradzic w salonie audi i taki nam sprzedali. Jezeli juz wogole plynu czerwonego nie bylo bo wszytsko wycieklo to rowniez trzeba bylo przetrzyszczac? Zastanawia mnie jeszcze dlaczego ta harmonijka tak szybko pekla?i czy nawet jak sie ja znowu zmieni czy peknie raz jeszcze? Dziekuje wam slicznie ze porady.[br]Dopisany: 07 Grudzień 2007, 21:37 _________________________________________________Chcialabym podziekowac za porady. Jednak jest to maglownica...nie bede jej zmieniac poniewaz mi sie to nie kalkuluje. Szczegolnie ze mieszkam w Anglii wiec koszt 500funciakow. Jednak na swieta jade sobie do Polski i jestem juz tam umowiona do zakladu, ktory cieszy sie dobra opinia. Zajmuja sie TYLKO naprawianiem maglownic, dla prywatnych klientow jak rowniez roznych serwisow. Bede co prawda jechala do nich z Krakowa do Lodzi, ale panowie otwieraja zaklad specjalnie zeby moja niunke naprawic wiec zrobia mi ja w ciagu jednego dnia i za 800PLN. Jak juz bedzie po i wszytko pojdzie dobrze to wrzuce linka do nich gdyby ktos potrzebowal (mozna do nich rowniez wysylac maglownice) Pozdrawiam
Gość Faworek Opublikowano 16 Grudnia 2007 Opublikowano 16 Grudnia 2007 Mialem ten sam problem niedosc ze maglownica zaczla przeciekac to jeszcze rozszczelnil sie przewod od wspomagania poniewaz mialem czerwony plyn i on to spowodowal musialem wymienic przekladnie udalo mi sie nowke zalatwic bardzo tanio i przewod zrobilem i juz jest wszystko ok i plyn zielony ! jak masz okazje kupic tanio nowa to kupuj nowa a jak nie to regeneruj chociaz to nie jest polecane no ale nowka jest zaje****** droga
Gość zdeniu Opublikowano 16 Grudnia 2007 Opublikowano 16 Grudnia 2007 normalna rzecz jak ktoś zaleje syntetyk do układu w ktorym pracował mineral
Krisu Opublikowano 17 Grudnia 2007 Opublikowano 17 Grudnia 2007 Przy zakupie auta to trzeba mieć oczy nawet w d...
babs Opublikowano 18 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2007 Niestety nigdy sie nie da wszytskiego dopatrzyc, gdy sie kupuje uzywane auto. Mam nadzueje , ze przejade jakos te 1600km,!zapas plynu ZIELONEGO:) sobie oczywiscie wezme. Zmienilismy jej jeszczee raz harmonijke, moze bedzie dobrze:) Obawiam sie ze moze sie popsuc w drodze pompa do wspomagania, czy to bylo by cos naprawde powaznego?czy bez niej jakos dojade?
Maxsimus Opublikowano 19 Grudnia 2007 Opublikowano 19 Grudnia 2007 Jeżeli nie dopuścisz do tego aby pompa pracowała "na sucho" to dojedziesz tylko sprawdzaj poziom płynu
lukaz_86 Opublikowano 22 Grudnia 2007 Opublikowano 22 Grudnia 2007 to przy okazji zapytam sie ile oliwy potrzeba do wspomagania ukladu? bo poprzedni wlasciciel zalal czerwony i czas najwyzszy to wymienic..
slaweq Opublikowano 22 Grudnia 2007 Opublikowano 22 Grudnia 2007 Butelka płynu Febi ma pojemnośc 0,8 litra, to spokojnie wystarczy na wymiane a nawet cos zostanie.
driv Opublikowano 23 Grudnia 2007 Opublikowano 23 Grudnia 2007 witam, właśnie przeczytałem wasze posty i lekko się zdziwiłem! Ostatnio musiałem dolać płyn do układu, majster sprawdził i stwierdził że mam czerwony płyn, to dolał mi takiego z "BP"! Czy to oznacza że mam go całego wylać i dać zielony FEBI? Pozdrawiam
YATES Opublikowano 23 Grudnia 2007 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Ja mam czerwony MOBIL ale sprawdziłem i okazało się,że on jest mineralny więc narazie nie wymieniam.
Ciepły Opublikowano 24 Grudnia 2007 Opublikowano 24 Grudnia 2007 Ja tez mam czerwony MOBIL i szczerze powiem ze juz wogole nie wiem jaki mam lac:)
YATES Opublikowano 24 Grudnia 2007 Opublikowano 24 Grudnia 2007 Wiem,że powinien być przede wszystkim mineralny.Najgorszym rozwiązaniem jest czerwony syntetyczny.
sk baton Opublikowano 31 Grudnia 2007 Opublikowano 31 Grudnia 2007 Ja dolałem sobie jakas 001 l. mobila czerwonego nie wiedzac co było wlane i jezdziłemjakies 9 miecha nic sie nie działo normalka ale dla swietego spokoju wymieniłem na febi zielony z przepłukaniem . i żadnej różnicy
turkens Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Dzisiaj mnie też walnęła maglownica, bardzo cieknie z harmonijki jeżdżąc po mieście ciągle dolewam płynu żeby nie narazić się na dodatkowe koszty związane z pompą.
swiezak84 Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Opublikowano 14 Sierpnia 2008 kurde, dobrze sie dowiedziec ze nie mozna wlac byle czego, chociaz z drugiej strony jak kupilem samochod to pompa wspomagania troche sie pocila, wiec kupilem na stacji pierwszy lepszy czerwony olej elfa, dolalem do zbiorniczka i przeszlo rok czasu i 15k km a poziom jest ten sam, wiec sam juz nie wiem co mam myslec O_o
jareks Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 koledzy ja 3 miechy temu dolałem zielonego febi /w zbiorniczku było na zimnym aucie ! MIN teraz jest 3 mm ponad MAX / ale 3 dni temu zaczęło kapać z przewodu ciśnieniowego - kolor płynu w zbiorniczku jest ani czerwony ani zielony powiedziałbym brązowy Wnioskować z waszych wypowiedzi że rozszczelniłem przewód czy poprostu to jego pora. Apropo płyny który mi polecono pomimo iż butelka jest zielona z czerwonym korkiem to kolor tego płynu jest bardziej niebieski niż zielony albo ja się robię daltonistą
marekd1305 Opublikowano 26 Października 2008 Opublikowano 26 Października 2008 Witam !!! Panowie czy FEBI 6162 to minerał czy syntetyk pytam bo muszę zmienic gdzies mi ucieka a niemogę zlokalizować wycieku , obecny płyn ma kolor słomkowy nie wiem co to jest ,trochę mnie nastraszyliscie. A moze dolac teraz jakiegoś uszczelniacza bo mam na minimum. Pozdrawiam Marek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się