paput Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 2.4 jest tez fajnym motorem, jedzie nie najgorzej i pali przystepnie, 2,6 to niestety niewypał, mało mocy duzo spalania. . . zgadzam się pablo jak zmieniłeś dolot? to 2.6 150KM po wycięciu kata i zmianie dolotu jedzie jak 2.8 174KM [br]Dopisany: 09 Kwiecień 2011, 19:24_________________________________________________ Ja się zastanawiam, nad kupnem Quattro. Myślałem o takich właśnie silnikach, tylko boje się dużego spalania... Ale jak bym kupował to raczej z silnikiem 2.8 dont worry, przy spokojnej jeździe moje 2,4 Q paliło 10 l benzyny teraz mam gaz i wciąga 12
REVO Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 U mnie quatrro 2.8 w manualu sedan miasto 14-15 ,trasa 12-13 przy dynamicznej jeździe spalanie lpg Na pb w mieście przy "normalnej jeździe" 11-12 litrów.
paput Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 U mnie quatrro 2.8 w manualu sedan miasto 14-15 ,trasa 12-13 przy dynamicznej jeździe spalanie lpg Na pb w mieście przy "normalnej jeździe" 11-12 litrów. ciekawe czy dużo lepiej to 2,8 jedzie niż 2,4
REVO Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 no wiesz 28 koni różnicy robi swoje nie wiem ile momentu jest w 2.4 ale w 2.8 280nm
paput Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 no wiesz 28 koni różnicy robi swoje nie wiem ile momentu jest w 2.4 ale w 2.8 280nm pewnie masz rację, choć sporo zależy od stanu silnika
REVO Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 masz rację od stanu zależy też duzo nie wiem jak zajechana 2.8 jeździ ale wiem jak jeździ moja a nie piszę sobie tego tylko tak że "moje najlepsze" .....
netoo Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Ja miałem wszystkie 3 V-ki.. oto spostrzeżenia: -A6 C5 sedan 2.4 PB manual spalanie trasa 8-8,5 miasto 10-12 moc... bez szału ale dynamicznie -A4 2.8 Quattro tiptronic, LPG ... szatan... auto, które mnie prowokowało na każdym kroku spalanie trasa 12-13 miasto 16-17 LPG -Aktualnie A4 2.6 PB Automat 5-cio biegowy spalanie trasa 9-10 miasto 11-13 . Moc... w pełni zadowalająca... wydaje mi się, że lepiej się zbiera niż A6 2.4... , ale 2.8 to to nie jest... -miałem również A4 1.8T LPG fajny silniczek, ale lubił wysokie obroty.. V6 jest bardziej elastyczny, po mieście można jeździć do 2000 obrotów.
paput Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Ja miałem wszystkie 3 V-ki.. oto spostrzeżenia: -A6 C5 sedan 2.4 PB manual spalanie trasa 8-8,5 miasto 10-12 moc... bez szału ale dynamicznie -A4 2.8 Quattro tiptronic, LPG ... szatan... auto, które mnie prowokowało na każdym kroku spalanie trasa 12-13 miasto 16-17 LPG -Aktualnie A4 2.6 PB Automat 5-cio biegowy spalanie trasa 9-10 miasto 11-13 . Moc... w pełni zadowalająca... wydaje mi się, że lepiej się zbiera niż A6 2.4... , ale 2.8 to to nie jest... -miałem również A4 1.8T LPG fajny silniczek, ale lubił wysokie obroty.. V6 jest bardziej elastyczny, po mieście można jeździć do 2000 obrotów. bo A6 to jednak ciężka buda jest
adrianus Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 jestem za 2,8 pojezdzilem troche quattro kolegi w b4 coupe z lpg i fajnie sie te 2,8 zbieralo,a bylo to te slabsze 174km w a4 193km juz dobrze musza smigac,a i wyposazenie w 2,8 z reguly jest juz na duzym wypasie i czesto Q
paput Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 jestem za 2,8 pojezdzilem troche quattro kolegi w b4 coupe z lpg i fajnie sie te 2,8 zbieralo,a bylo to te slabsze 174km w a4 193km juz dobrze musza smigac,a i wyposazenie w 2,8 z reguly jest juz na duzym wypasie i czesto Q a jak w porównaniu z 1.8T
moskal Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 jesli V-ka to tylko 2.7TT , w miare oszczedny , trasa 10-11 miasto 13-14 - zalezy jak mocno zakorkowane. Z reszta duze spalanie rekompensuje konkretnym jebnięciem :kox:
paput Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 jesli V-ka to tylko 2.7TT , w miare oszczedny , trasa 10-11 miasto 13-14 - zalezy jak mocno zakorkowane. Z reszta duze spalanie rekompensuje konkretnym jebnięciem :kox: moskal regenerowałeś już turbo w swoim? jak z awaryjnością?
Zaleczeq Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 jesli V-ka to tylko 2.7TT , w miare oszczedny , trasa 10-11 miasto 13-14 - zalezy jak mocno zakorkowane. Z reszta duze spalanie rekompensuje konkretnym jebnięciem :kox: no fakt jebniecie 2.7tt to ma kunsztowne i zacne i awsze mozna pomodzic cos wiecej [
moskal Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 moskal regenerowałeś już turbo w swoim? jak z awaryjnością? w esie nie regenerowałem , nie ma potrzeby , bierze śladowe ilości oleju. regenerowałem za to K03 w 1.8T i kosztowało mnie to 1650pln :thumbdown: gdybym wiedział ze tyle zapłace to olałbym to i bez wahania wkładał hybryde K04 Awaryjnośc esy , do teraz od września 2010 padł mi rozrusznik i wysprzeglik wiec takie troche egzotyczne sprawy , nie jest źle. nie licze klocków itp bo to eksploatacyjne elementy no fakt jebniecie 2.7tt to ma kunsztowne i zacne ori moc szybko sie znudziła , po sofcie to jest zupełnie inne auto :naughty: :naughty: i awsze mozna pomodzic cos wiecej [ to jest najważniejsze : mozliwość modzenia :kox:
adrianus Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 na kresce nie stawalem z tamta qpeta, ale wydaje mi sie ze moje 1,8t lepiej szlo na nastepnym spocie sprawdzimy:)
Zaleczeq Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 No masz racje Moskal soft zmienia za***iście charakterystyke silnika ale Eska po sofcie to 300+ to juz sila rzeczy musi sie odpychac + jeszcze Q= atomowy start :gwizdanie:
moskal Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 No masz racje Moskal soft zmienia za***iście charakterystyke silnika ale Eska po sofcie to 300+ to juz sila rzeczy musi sie odpychac + jeszcze Q= atomowy start :gwizdanie: no u mnie pompuje 1.2 bara bo cos jej sie pojebało i powiem cie ze ładnie sie odpycha :kox: :kox: BTW z wszystkich V-ek polecam 2.7TT , nigdy nie miałem innej V-ki ale jak widze podawane tu spalanie w 2.4/2.6/2.8 to umnie jest podobnie a radość niewspółmiernie większa :kox:
paput Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 No masz racje Moskal soft zmienia za***iście charakterystyke silnika ale Eska po sofcie to 300+ to juz sila rzeczy musi sie odpychac + jeszcze Q= atomowy start :gwizdanie: no u mnie pompuje 1.2 bara bo cos jej sie pojebało i powiem cie ze ładnie sie odpycha :kox: :kox: BTW z wszystkich V-ek polecam 2.7TT , nigdy nie miałem innej V-ki ale jak widze podawane tu spalanie w 2.4/2.6/2.8 to umnie jest podobnie a radość niewspółmiernie większa :kox: tylko własnie chodzi o koszt napraw, bo ma się co rypać w eSce niestety, no ale kto wie na może kiedyś się swapa zrobi
moskal Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 bo ma się co rypać w eSce niestety ??? ale co ma sie rypać ???? turbiny ??? sondy EGT czesto padają , mi tez padła , zapomniałem dopisać ale koszt wkładu do sondy to 115pln wiec nie ma tragedii i mozna to ogarnąć samemu bez problemu To jest taki sam silnik jak 2.8 różni sie troszke osprzetem
Armi Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Paput boi się turbiny jak diabeł święconej wody. a co dopiero dwóch turbin
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się