Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Którą V6 wybrać


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

2.4 jest tez fajnym motorem, jedzie nie najgorzej i pali przystepnie, 2,6 to niestety niewypał, mało mocy duzo spalania. . . :hi:

zgadzam się :good:

pablo jak zmieniłeś dolot? to 2.6 150KM po wycięciu kata i zmianie dolotu jedzie jak 2.8 174KM :shocked:[br]Dopisany: 09 Kwiecień 2011, 19:24_________________________________________________

Ja się zastanawiam, nad kupnem Quattro. Myślałem o takich właśnie silnikach, tylko boje się dużego spalania...

Ale jak bym kupował to raczej z silnikiem 2.8

dont worry, przy spokojnej jeździe moje 2,4 Q paliło 10 l benzyny teraz mam gaz i wciąga 12
Opublikowano

U mnie quatrro 2.8 w manualu sedan miasto 14-15 ,trasa 12-13 przy dynamicznej jeździe spalanie lpg

Na pb w mieście przy "normalnej jeździe" 11-12 litrów.

Opublikowano

U mnie quatrro 2.8 w manualu sedan miasto 14-15 ,trasa 12-13 przy dynamicznej jeździe spalanie lpg

Na pb w mieście przy "normalnej jeździe" 11-12 litrów.

ciekawe czy dużo lepiej to 2,8 jedzie niż 2,4 :mysli:
Opublikowano

no wiesz 28 koni różnicy robi swoje nie wiem ile momentu jest w 2.4 ale w 2.8 280nm

Opublikowano

no wiesz 28 koni różnicy robi swoje nie wiem ile momentu jest w 2.4 ale w 2.8 280nm

pewnie masz rację, choć sporo zależy od stanu silnika
Opublikowano

masz rację od stanu zależy też duzo nie wiem jak zajechana 2.8 jeździ ale wiem jak jeździ moja a nie piszę sobie tego tylko tak że "moje najlepsze" .....

Opublikowano

Ja miałem wszystkie 3 V-ki.. oto spostrzeżenia:

-A6 C5 sedan 2.4 PB manual spalanie trasa 8-8,5 miasto 10-12 moc... bez szału ale dynamicznie

-A4 2.8 Quattro tiptronic, LPG ... szatan... auto, które mnie prowokowało na każdym kroku :D spalanie trasa 12-13 miasto 16-17 LPG

-Aktualnie A4 2.6 PB Automat 5-cio biegowy spalanie trasa 9-10 miasto 11-13 . Moc... w pełni zadowalająca... wydaje mi się, że lepiej się zbiera niż A6 2.4... , ale 2.8 to to nie jest... :(

-miałem również A4 1.8T LPG fajny silniczek, ale lubił wysokie obroty.. V6 jest bardziej elastyczny, po mieście można jeździć do 2000 obrotów.

Opublikowano

Ja miałem wszystkie 3 V-ki.. oto spostrzeżenia:

-A6 C5 sedan 2.4 PB manual spalanie trasa 8-8,5 miasto 10-12 moc... bez szału ale dynamicznie

-A4 2.8 Quattro tiptronic, LPG ... szatan... auto, które mnie prowokowało na każdym kroku :D spalanie trasa 12-13 miasto 16-17 LPG

-Aktualnie A4 2.6 PB Automat 5-cio biegowy spalanie trasa 9-10 miasto 11-13 . Moc... w pełni zadowalająca... wydaje mi się, że lepiej się zbiera niż A6 2.4... , ale 2.8 to to nie jest... :(

-miałem również A4 1.8T LPG fajny silniczek, ale lubił wysokie obroty.. V6 jest bardziej elastyczny, po mieście można jeździć do 2000 obrotów.

bo A6 to jednak ciężka buda jest
Opublikowano

jestem za 2,8 pojezdzilem troche quattro kolegi w b4 coupe z lpg i fajnie sie te 2,8 zbieralo,a bylo to te slabsze 174km

w a4 193km juz dobrze musza smigac,a i wyposazenie w 2,8 z reguly jest juz na duzym wypasie i czesto Q :kox:

Opublikowano

jestem za 2,8 pojezdzilem troche quattro kolegi w b4 coupe z lpg i fajnie sie te 2,8 zbieralo,a bylo to te slabsze 174km

w a4 193km juz dobrze musza smigac,a i wyposazenie w 2,8 z reguly jest juz na duzym wypasie i czesto Q :kox:

a jak w porównaniu z 1.8T :mysli:
Opublikowano

jesli V-ka to tylko 2.7TT , w miare oszczedny , trasa 10-11 miasto 13-14 - zalezy jak mocno zakorkowane. Z reszta duze spalanie rekompensuje konkretnym jebnięciem :kox: :kox: :kox:

Opublikowano

jesli V-ka to tylko 2.7TT , w miare oszczedny , trasa 10-11 miasto 13-14 - zalezy jak mocno zakorkowane. Z reszta duze spalanie rekompensuje konkretnym jebnięciem :kox: :kox: :kox:

moskal regenerowałeś już turbo w swoim? jak z awaryjnością?
Opublikowano

jesli V-ka to tylko 2.7TT , w miare oszczedny , trasa 10-11 miasto 13-14 - zalezy jak mocno zakorkowane. Z reszta duze spalanie rekompensuje konkretnym jebnięciem :kox: :kox: :kox:

no fakt jebniecie 2.7tt to ma kunsztowne i zacne :) i awsze mozna pomodzic cos wiecej :)[

Opublikowano

moskal regenerowałeś już turbo w swoim? jak z awaryjnością?

w esie nie regenerowałem , nie ma potrzeby , bierze śladowe ilości oleju. regenerowałem za to K03 w 1.8T i kosztowało mnie to 1650pln :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: gdybym wiedział ze tyle zapłace to olałbym to i bez wahania wkładał hybryde K04 :wink4:

Awaryjnośc esy , do teraz od września 2010 padł mi rozrusznik i wysprzeglik wiec takie troche egzotyczne sprawy , nie jest źle. nie licze klocków itp bo to eksploatacyjne elementy :wink4:

no fakt jebniecie 2.7tt to ma kunsztowne i zacne

ori moc szybko sie znudziła , po sofcie to jest zupełnie inne auto :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

i awsze mozna pomodzic cos wiecej :)[

to jest najważniejsze : mozliwość modzenia :kox: :kox: :kox:

Opublikowano

na kresce nie stawalem z tamta qpeta, ale wydaje mi sie ze moje 1,8t lepiej szlo

na nastepnym spocie sprawdzimy:)

Opublikowano

No masz racje Moskal soft zmienia za***iście charakterystyke silnika :naughty: ale Eska po sofcie to 300+ to juz sila rzeczy musi sie odpychac + jeszcze Q= atomowy start :gwizdanie:

Opublikowano

No masz racje Moskal soft zmienia za***iście charakterystyke silnika :naughty: ale Eska po sofcie to 300+ to juz sila rzeczy musi sie odpychac + jeszcze Q= atomowy start :gwizdanie:

no u mnie pompuje 1.2 bara bo cos jej sie pojebało i powiem cie ze ładnie sie odpycha :kox: :kox: :kox: :kox:

BTW z wszystkich V-ek polecam 2.7TT , nigdy nie miałem innej V-ki ale jak widze podawane tu spalanie w 2.4/2.6/2.8 to umnie jest podobnie a radość niewspółmiernie większa :kox: :kox: :kox:

Opublikowano

No masz racje Moskal soft zmienia za***iście charakterystyke silnika :naughty: ale Eska po sofcie to 300+ to juz sila rzeczy musi sie odpychac + jeszcze Q= atomowy start :gwizdanie:

no u mnie pompuje 1.2 bara bo cos jej sie pojebało i powiem cie ze ładnie sie odpycha :kox: :kox: :kox: :kox:

BTW z wszystkich V-ek polecam 2.7TT , nigdy nie miałem innej V-ki ale jak widze podawane tu spalanie w 2.4/2.6/2.8 to umnie jest podobnie a radość niewspółmiernie większa :kox: :kox: :kox:

tylko własnie chodzi o koszt napraw, bo ma się co rypać w eSce niestety, no ale kto wie na może kiedyś się swapa zrobi :decayed:
Opublikowano

bo ma się co rypać w eSce niestety

??? ale co ma sie rypać ???? turbiny ??? sondy EGT czesto padają , mi tez padła , zapomniałem dopisać ale koszt wkładu do sondy to 115pln wiec nie ma tragedii i mozna to ogarnąć samemu bez problemu :wink4:

To jest taki sam silnik jak 2.8 różni sie troszke osprzetem :decayed:

Opublikowano

Paput boi się turbiny jak diabeł święconej wody.

a co dopiero dwóch turbin :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...