miron78 Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Dziś udało mi się ustawić z moim B7 autostrada - jazda równoległa - te same przedziały prędkości co ostatnio i widać różnicę. B8 odjeżdża B7 ale tylko do pewnych prędkości ( do 4 biegu ) 1,2,3 bieg - mozna powiedzieć że na każdym biegu zuskuję po 1 długości auta zaś od 180-200km/h autka idą jak przyklejone. Zrobiliśmy też następujący przejazd : jechałem za B7 (prędkość ok 60km/h i w jak najbliższej odległości) i w sytuacji kiedy pedał gazu wcisnął szwagier w B7 ja zrobiłem dokładnie to samo u siebie.Dojechałem do niego, zmieniłem pas, udało mi się z nim zrównać i wyprzedzić go o 1 dł. auta - w tym momencie mieliśmy już jakieś 200 km/h i do 240 jechaliśmy już praktycznie równo[br]Dopisany: 30 Maj 2011, 23:49_________________________________________________wczoraj zaś ustawiłem się z bmw 335d coupe w serii Ogólnie wielki szacun dla tego motorka bmw - naprawdę miazga Raz on za późno wystartował, raz nam coś wyjechało ale gdybym miał uczciwie podsumować to 335D znacznie lepiej jedzie niż 3.0tdi+soft w A4 Raz nam wszystko wyszło i do 2 biegu byłem z przodu a od 3 już mi odchodził no niestety................ tym silnikiem BWM jest o krok lepsze od Audi - niestety BMW było w automacie a ja manual - więc tu pewnie trochę straciłem BMW 18 ja na 20 - tu też pewnie nie mało straciłem BWM 283ps 580Nm i 1650kg Audi 276ps 600Nm i 1750kg.................więc w sumie wszystko się zgadza - gdybym to ja mu delikatnie odchodził - wtedy można by powiedzieć że coś jest nie tak Powiem tyle - aż się boję spotkać kiedyś na trasie 335d po sofcie. I gdybym miał kupować auto patrząc tylko na osiągi i miał by to być diesel to nie ma nic lepszego od 335d Zdziwiły mnie zaś dane seryjne podawane przez producentów - A4 ma mieć do setki 6,2sec a BMW 6,1sec. - jakimś cudem totalnie się to nie zgadza skoro moje B8 nawet po sofcie nie daje rady 335d ostatni sprawdzian jaki zafunduje mojej B8 to 1/4mili która to ostatecznie pokaże jakie czasy da się wykręcić - pod warunkiem że podoga będzie porównywalna z dniem kiedy to upalałem B7 [br]Dopisany: 30 Maj 2011, 23:57_________________________________________________w podsumowaniu jeszcze dodam że 335d dużo lepiej mi odchodziło niż ja B8 mojemu B7 - ciekawe jak wyglądała by konfrontacja z 335d w takich warunkach jak z B7 czyli autostrada ( długa i szeroka ) a nie doczna uliczka na którje trzeba było mega uważać i V-max to 160km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 wiesz co robić, zmieniaj na 18'' z rozsądną szerokością opony, masz q więc o trakcję nie masz się co martwić, no chyba, że bardziej na wygląd stawiasz to nie zmieniaj niczego, BTW może poćwicz szybką zmianę biegów, to też ma znaczenie no i w odpowiednim momencie, zerknij w wykresik z hamowni i wycyrkluj kompromis pomiędzy Nm i KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badboy Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 zarówno 335d jak i 535d mają wiele elementów wspólnych jeśli chodzi o zawieszenie z wersją m3 i m5 stąd wyższe koszty utrzymania tych wozów w porównaniu z wersjami 330d czy 530d. Co ciekawe po facelifcie BMW wprowadziło nowy silnik 330d o mocy 245ps i 520nm który przyspiesza do 100 lepiej aniżeli 335d 286ps... co wprawiło ludzi w zakłopotanie na niejednym forum- ale tak ponoć faktycznie jest, jest jeszcze zrywniejszy od 335d pomimo że tam już nie pracuje biturbo jak w przypadku 335d tylko jedna turbina. Tak jak pisałeś Miron biorąc pod uwagę masę i koła oraz automat- reasumując A4 i tak źle nie wypadło w tym porównaniu, ciekawe jak byłoby przy większych prędkościach. No i wersje x (odpowiednik quattro) mają jeszcze lepsze czasy do 100. Chociaż przy tak mocnych autkach przyspieszenia do samej 100 nie mają już większego sensu. nowa gama silników 3.0d - 2 ostatnie to biturbo: N57D30UL 2993 cm³ 150 kW (204 PS) bei 3750 min-1 430 Nm bei 1750–2500 min-1 5000 min-1 ab 2010 N57D30OL 2993 cm³ 180 kW (245 PS) bei 4000 min-1 520 Nm bei 1750–3000 min-1 5000 min-1 seit 2008 N57D30TOP 2993 cm³ 220 kW (300 PS) bei 4400 min-1 600 Nm bei 1500–2500 min-1 5600 min-1 ab 03/2010 N57D30TOP 2993 cm³ 225 kW (306 PS) bei 4400 min-1 600 Nm bei 1500–2500 min-1 5600 min-1 seit 2009 czekamy na nowe dzieciątka od Audi [br]Dopisany: 31 Maj 2011, 00:25_________________________________________________no i ponoć 335d 535d czy odmiana tego silnika w 7, x5,x6 nie trzyma serii, no ale zawsze można zawirusować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak_zg Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 nie ma odpowiednika silnika 35d w serii 7. ps. ciekawe jak bardzo by odchodzila 335d po sofcie ... oraz jaki bylby wynik z b8 patroxa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron78 Opublikowano 31 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Patryk z CS wspominał że nowe 3.0 w bmw (245ps) to niesamowita jednostka. Dzień czy dwa przed tym jak robił mi program, robił właśnie na tej samej hamowni takie BMW i wyszło w niej 313ps i nie pamiętam już ile Nm - Patryk dodał jeszcze że był to naprawdę nie wysilony sofcik - średnio wychodzi w nich ok 305ps a ta wyszła na wspomniane wcześniej 313ps Chyba musimy chylić czoła na autostradzie dla BMW [br]Dopisany: 31 Maj 2011, 09:15_________________________________________________Furka Patroxa to już dalej idące mody więc nie możemy jego furki porównywać z seriami czy furkami z samym softem. Zaś mnie osobiście ciekawi konfrontacja 335d z 3.0 Orła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgtan Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 o takich mocach jak ma Miron czy też Patrox tym bardziej to i tak większość Polaków może co najwyżej pomażyć. Na Yt jest/był filmik S4 3.0 333 vs 335d (brak info aby miały soft) no i prawde mówiąc S4 musiało się napocić żeby iść lepiej... na chwilę obecną bejce mają chyba jednak najlepsze 3.0d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuredu Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 ja ostatnio oglądałem bezpośrednie porównanie nowego 3.0tdi 245KM z A6 i 3.0d z nowej 5 i A6 miała bezposrednie osiągi lepsze o blisko 0,4sek do 100km/h a i w elastyczności była znacznie lepsza.był też mercedes teoretycznie najmocniejszy i 600NM ale miał najgorsze wyniki ze wszystkich. także w tej klasie audi się najlepiej spisało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamekASZ Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Ostatni sprawdzian jaki zafunduje mojej B8 to 1/4mili która to ostatecznie pokaże jakie czasy da się wykręcić - pod warunkiem że podoga będzie porównywalna z dniem kiedy to upalałem B7 Kiedy i gdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgtan Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Ostatni sprawdzian jaki zafunduje mojej B8 to 1/4mili która to ostatecznie pokaże jakie czasy da się wykręcić - pod warunkiem że podoga będzie porównywalna z dniem kiedy to upalałem B7 Kiedy i gdzie? właśnie kiedy i gdzie... to zbierzemy grupe kibicó z A4 klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Sosnowiec, 1/4 mili SSS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmcv Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 na chwilę obecną bejce mają chyba jednak najlepsze 3.0d 3.0d w BMW jest od lat najlepszym dieslem w tej pojemnosci nie tylko na chwile obecna podobnie zreszta jak w 2.0 Narazie Audi wg mnie wygrywa 2.0TFSI (ale to tez sie moze zmienic niebawem ), bo jesli chodzi o 3.0 wolnossace to wiadomo tu bez konkurencji jest bmw, jesli chodzi o 3.0 uturbione to jednak to z BMW jest technologicznie na wyzszym poziomie niz to z S4 . Miron za porownianie dobrze wiedziec co i jak i rzeczywiscie 20 cali to troche duzy kapec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badboy Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 nie ma odpowiednika silnika 35d w serii 7. ps. ciekawe jak bardzo by odchodzila 335d po sofcie ... oraz jaki bylby wynik z b8 patroxa Jest. Ten sam silnik w 7 z tymże o oznaczeniu 740d, ale to jednostka 3.0 biturbo. 740d => N57D30TOP R6 poj.2993 2 turbosprężarki 306km 600nm 6,3sek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmcv Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 badboy ma racje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Narazie Audi wg mnie wygrywa 2.0TFSI tez tak mysle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Narazie Audi wg mnie wygrywa 2.0TFSI (ale to tez sie moze zmienic niebawem ) Zmieni się. W nowym X1 jest już silnik 2.0T, który będzie również w F30 328i i idę o zakład, że okaże się lepszy niż VAGowski. Będzie również 1.6T i 3 cylindrowy 1.5T (chyba najmniejszy planowany w 3 series) <a href="http://www.autoblog.com/photos/bmw-x1-2-0-turbocharged-four-cylinder/#3801262">> Fotki <</a> Swoją drogą Miron BMW, ogólnie ma lepsze silniki powyżej 2L od audi ostatnimi laty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak_zg Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 nie ma odpowiednika silnika 35d w serii 7. ps. ciekawe jak bardzo by odchodzila 335d po sofcie ... oraz jaki bylby wynik z b8 patroxa Jest. Ten sam silnik w 7 z tymże o oznaczeniu 740d, ale to jednostka 3.0 biturbo. 740d => N57D30TOP R6 poj.2993 2 turbosprężarki 306km 600nm 6,3sek fakt zapomnialem o f01 caly czas mialem w glowie e65 ;P jezdzilem x5 z tym silnikiem (40d) i calkiem przyjemnie sie odpycha ps. miron sprawdzales juz v-max ? masz kaganiec ? na ile pozwala skrzynia w 3.0tdi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Zmieni się. W nowym X1 jest już silnik 2.0T w koncu , super sa beemowskie R6 ale mniejszcze R4T za wyjatkiem kultury pracy i dzwiku bije N/A pod kazdym wzgledem.Szkoda ze tak pozno BMW decyduje sie na turbo , bo ma przeciez tez ogromne tradycje jak chodz by 2002 turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Zmieniają się ludzie zarządzający marką jak i projektanci, więc zmienia się też polityka. (nową 5 stworzył polak ) BMW zawsze bała się słabej kultury pracy i laga R4T, ale myślę, że 3.0Bit (teraz jest już single turbo na twin scrollu) było katalizatorem do pójścia w doładowanie po tym jak fantastyczny okazał się ten silnik. No i zieloni, przez co jest moda na downsizing. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron78 Opublikowano 31 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 ps. miron sprawdzales juz v-max ? masz kaganiec ? na ile pozwala skrzynia w 3.0tdi ? tyle na ile udało mi się sprawdzić to na 20 pojechałem 262 jak narazie ogranicznik mam ustawiony na 280km/h[br]Dopisany: 31 Maj 2011, 20:52_________________________________________________na zimówkach powinno bez większego problemu 270 pokazać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Moim zdaniem bm-ka ma na serio fajne silniki, ale podniecenie kończy się w momencie jak się pomyśli o napędzie- filozofia napędu, wykończeniu wnętrza, stylizacji.... itd. Pojedź takim 3.5D tak samo na innej nawierzchni niż sucha jak pieprz :gwizdanie: Quattro na mokrym pojedzie nawet nieco lepiej Mirek ustaw się z tą bm-ką na mokrym Myślę, że pewnie silnik nie wykorzysta 3/4 potencjału. Za to B8 można na prawdę pochwalić za jeszcze ulepszone quattro Poza tym to silniki porównuje się pojemnościowo. Można porównać z 3.0D i myślę, że w tym porównaniu silniki będą zbliżone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi