Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] Mironowóz cz.IV - S4d


miron78

Rekomendowane odpowiedzi

Zauwazylem natomiast jedno ze po procesie wypalania DPF pali wyraznie mniej..

no to chyba akurat normalne.

Wynik Mirona rowniez normalny , bez zadnych sciem . Tyle pali 3.0wQ jak moze mniej przy takich predkosciach ??? :shocked: Mnie szokuje jak ktos ma 3.0 po miescie 8l i mowi ze jezdzi dynamicznie :polew: .

Dywagacji na temat spalania jest mnostwo . Jednym pali b.malo a wlasciwie handluja jeszcze oszczednosciami z baku , jezdza bardzo dynamicznie wyprzedzaja wszystkich . Drudzy jezdza normalnie pali im normalnie a jak jezdza szybciej to pali im wiecej . Ja naleze do tej drugiej grupy . Widze ze Miron rowniez :wink4:

Bez urazy Pawel ale 8.5 a5 zakutym na 4buty po PL i nie mozesz wyjsc wiecej to az mi sie wierzyc w to nie chce... Wiecej to pali 2.0Q po miescie :gwizdanie: a to daje do myslenia :naughty: :naughty: .

Chyba ze bierzesz te wartosci z fisu , jestli tak to wszystko jasne :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

co wy wiecie o spalaniu :decayed:

jak się kiedyś z Mironem za czasów jego B7ki umówiłem na M1 Zabrze to z pod korka do 3/4 wypaliłem w 75km :D

Co to za różnica czy auto spali Ci 8,5, 8,7 czy 9 na 100 - fakt jest taki, że jak na swoją pojemność, masę i napęd to 3.0 TDi Q pali bardzo mało, dla mnie przy takich osiągach zadowalające by było nawet spalanie na poziomie 10-11L

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak biorę z fisa.

no to w ten sposob sobie moge ustawic w E9x ze bedzie mi pokazywalo 6 po miescie a palic bedzie w rzeczywistosci 9-10.

Policz z nalewka i bedzie wiadomo o co kaman . :wink4:

Z fisa to jak z fusow...Raz przeklamuje 0.2 raz 0.5 raz 1l . W poprzednim A4 oklamywal mnie o 0.7-0.8l ale w druga strone :naughty: :naughty:

Domyslam sie ze na trasie 8.5 spokojnie sie osiagnie. Tu nie mam zadnych watpliwosci .Ja przy jako tako szybkiej jezdzie schodze ponizej 7 l , przy deptaniu ponizej 8l. Masy podobne , opory powietrza juz rozne :decayed: tu zdecydowana przewaga A5. No i silniki ... moj sie poci Twoj jezdzie na 70% mocy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak się kiedyś z Mironem za czasów jego B7ki umówiłem na M1 Zabrze to z pod korka do 3/4 wypaliłem w 75km :D

ja w miescie od full do 3/4 baku w/g zegarow robie max 100km :D - musze chyba wystroic auto w koncu... bo pali mi cos za duzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mozesz tak ustawic? :mysli

no w Becie sie tak da przestawiac to co pokazuje komp z tym co sie faktycznie dzieje . Masz wartosci od 750-1250 i miedzy nimi sobie ustawiasz. 1000 to jest jakby bazowa , jak komp zawyza zmniejszasz , jak zawyza zwiekszasz. Robisz to nie uzywajac zadnego okablowania :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca jestem pewny temu przekłamywaniu fis :mysli:

Założenie jest takie że dystrybutor nie kłamie.. ponadto, że nawet lejąć do odbicia, i następnie kolejny raz napełniając również do odbicia również zakładamy, że odbiło w podobnym "miejscu" tak więc, jeśli tak to się odbywa aby było idealnie dokładnie to nie jestem zbyt pewny tych obliczeń mimo iz sam też je stosuje :wink4:

no chyba że lejemy pod korek do obliczeń i bujamy się za każdym razem żeby sobie auta nie polać paliwem :gwizdanie: :>

sporo też zależy ale i przede wszystkim od płynności jazdy, stara jak i sam mistrz zasada J.Stewart'a " odkręcaj do oporu tylko wtedy gdy masz pewność że nie będzieszu musiał za moment hamować.." tym samym gdy jedzisz 180 i za każdy,m razem gdy spowolni nas tir do 100 następnie przyspieszamy do tych 180 i albo pedał w podłogę albo płynnie, to zapewne bardzo zmienia spalanie przy tych samych 180 docelowych :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

autko poezja :notworthy: jeszcze raz graty - to już jest samochód z zupełnie innej ligi

co prawda wolny ( :decayed::kox:) ale i tak za***isty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy - szukam na spokojnie ( nie śpieszy się bo potrzebne na wiosnę )

1. listwy zew. s-line

2. zderzak tył s-line

3. grill S4

jak coś Wam wpadnie w oko w dobrej cenie pamiętajcie o mnie :wink4:

z góry dzięki - jak coś to tel. do mnie 608039891 ( gdyby na szybko była potrzeba zareagowania )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mironek, listwy ( ochrona lakieru) najlepiej chyba w ASO :wink4:

Zderzak na alledrogo chociaz moze podzwon po "szrotach" z grillem moze byc problem :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby grill kupić to najlepiej poszukać kompletnego zderzaka S4... chociaż cena jest masakryczna http://moto.allegro.pl/audi-s4-8k0-zderzak-przod-i1813344244.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby grill kupić to najlepiej poszukać kompletnego zderzaka S4... chociaż cena jest masakryczna http://moto.allegro.pl/audi-s4-8k0-zderzak-przod-i1813344244.html

cena może i chora ale look to ten zderzka ma zaje...sty :kox:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faken :shocked: [br]Dopisany: 19 Wrzesień 2011, 12:19_________________________________________________http://www.ebay.de/itm/Original-Audi-S4-A4-B8-8K-Kuhlergrill-schwarz-Grill-NEU-ab-1-Euro-/140607904954?pt=DE_Autoteile&hash=item20bce25cba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy - szukam na spokojnie ( nie śpieszy się bo potrzebne na wiosnę )

1. listwy zew. s-line

2. zderzak tył s-line

3. grill S4

jak coś Wam wpadnie w oko w dobrej cenie pamiętajcie o mnie :wink4:

z góry dzięki - jak coś to tel. do mnie 608039891 ( gdyby na szybko była potrzeba zareagowania )

masz pod nosem tylko ze tam drogo w Knurowie :naughty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...