tomboy1 Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Witam.Sprawa zaślepiania EGR poruszany był już wielokrotnie.Moje pytanie brzmi skąd pewnosc że sciągniecie wężyka podciśnieniowego z gruszki sterującej egrem i zaslepieni jej jakąś srubka sprawdza sie.Przecierz grzybek zaworu może buc nie domknięty i wtedy nic to nie daje.Nie lepiej zrobic uszczelke np z zakrętki od słoika I ZAŚLEPIC WLOT OD TURBINY I WTEDY 100 PEWNOSCI ROBOTY :> :> :> :> :>
IDUAL Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Dokładnie najlepiej zaślepić ale jakąś grubszą blaszką bo taką od słoika to nie wiem czy nie przepali.
marec-ki Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Widzisz kolego bo zaślepienie EGR to nie tylko wciśnięcie śrubki w ten wężyk. Trzeba jeszcze dać blaszkę o taką: http://allegro.pl/zaslepka-zaworu-egr-tdi-vw-audi-skoda-seat-i1485118371.html
tomboy1 Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Opublikowano 10 Marca 2011 Ok.W takim razie po zastosowaniu blaszki po co zdejmować przewód z gruszki jak to już nie ma żadnego znaczenia czy EGR się otwiera czy też nie
Oscar/Mariusz Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 włóż taka zaślepkę a wężyk zostaw tam gdzie był
probi101 Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Mam pytanie czy jak zastosuje się taką zaślepkę to zakłada się z przewodem do EGR czy się go demontuje i czy egr nie będzie się pocił olejem jak zastosuje się taką zaślepkę??? Proszę o odpowiedzi... Pozdrawiam
tomboy1 Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Opublikowano 10 Marca 2011 Zaślepienie Egra nie zmieni faktu pocenia sie.Olej w układzie dolotowym nie wydostaje się ze spalin tylko np. z powodu puszczania oleju przez turbo
probi101 Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 To czy warto zaślepiać EGR?? Bo chce kupić nowy i wyczyścić kolektor ssący.
tomboy1 Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Opublikowano 11 Marca 2011 Jeżeli chcesz kupić nowy to po co go zaślepiać?????????Nic to nie zmieni
probi101 Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Jestem ciekaw na ile starczy nowy EGR?? Z tego co słyszałem potrafi po 20 tyś znów sie pocić.. W tych silnikach jest coś z odmą dlatego się jeszcze zastanawiam na oil catch tank.
tomboy1 Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Opublikowano 11 Marca 2011 Zaslep stary EGR -w AWX zadnego błedu ci nie wywali.I wywal odme(sprawa juz omawiana na forum)jest to najlepsze i najtańsze zarazem rozwiązanie
ROBERT Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 WLOT OD TURBINY I WTEDY 100 PEWNOSCI ROBOTY :> :> :> :> :> Do zaworu EGR na pewno nie ma wlotu od turbiny
ERW0 Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Jestem ciekaw na ile starczy nowy EGR?? Z tego co słyszałem potrafi po 20 tyś znów sie pocić.. W tych silnikach jest coś z odmą dlatego się jeszcze zastanawiam na oil catch tank. ja miałem w swojej audi b6 awx 114tkm w orginale i EGR jak nowy zero wycieku.
probi101 Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 A po wymianie EGR przeczyszczenie odmy będzie wskazane?? A i czy do tej pokrywy zaworów jest uszczelka??
tomboy1 Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Opublikowano 11 Marca 2011 Egr jest oczywiście nie połączony z turbo tylko bezpośrednio z kol.wydechowym!!!a ze obok jest turbinka to juz inna historia
łapa Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Też mam problem z egr-em.jutro bede chciał go zatkać i wyczyścić kolektor.zobaczymy czy coś to zmieni.Puki co to mój egr dość sie poci i silnik mi delikatnie szarpał.zatkałem narazie tylko tą rurkę od gruszki i problem ustał ale wolę zatkać go jakąś blaszką i spokój.muszę jeszcze przejrzeć mój dolot bo coś kopci na czarno i słyszę szumy jak mu dam kopa. jak bede po zabiegu to dam znać jak rezultaty.
marcinos80 Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?action=search2
łapa Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 i już jestem po zabiegu zatkania egr-u.faktycznie był syf w środku ładny.troche sie przy tym napociłem bo jest tam dojście do du.. ale dałe rade.zatkałem o blaszką dość grubą i widzę różnice.szarpanie ustało.silnik jakby odżył troche.troszkę twardziej chodzi na jałowym wydaje mi sie ale po za tym narazie same plusy.zobaczymy jak bedzię jak troche nim pośmigam.narazie nie widze minusów po za oczywiście błędem który wyskoczy ale myśle ze da rade go usunąć tylko czekam aż mi kabelek przyjdzie ...
vertus69 Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 i już jestem po zabiegu zatkania egr-u.faktycznie był syf w środku ładny.troche sie przy tym napociłem bo jest tam dojście do du.. ale dałe rade.zatkałem o blaszką dość grubą i widzę różnice.szarpanie ustało.silnik jakby odżył troche.troszkę twardziej chodzi na jałowym wydaje mi sie ale po za tym narazie same plusy.zobaczymy jak bedzię jak troche nim pośmigam.narazie nie widze minusów po za oczywiście błędem który wyskoczy ale myśle ze da rade go usunąć tylko czekam aż mi kabelek przyjdzie ... A gdzie dałeś blaszkę przy kolektorze czy pod egr-em i jak ją uszczelniłeś?
łapa Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 blaszkę wstawiłem przy samym kolektorze.uszczelniłem ją sylikonem do wysokotemperaturowym do 1500 st chyba.póki co to wszystko jest ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się