Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Szarpanie ale nie pompowtrysk


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.Juz od jakieos czasu mechanicy rozkladaja rece.Mialy to byc pompowtryski ale po wymianie dalej to samo.

Kiedy odpalam na poczatku chodzi jakby na 3 gary dopiero po przejechaniu kilkunastu metrow silnik zaczyna chodzic normalnie.Nie sa to swiece,nie instalacja pompowtryskow.Juz mi poszlo troche kasu ale problem nie rozwiazany dlatego prosilbym o jakies sugestie bo pomyslow juz braklo.dziekuje z gory

[mod]Gdzie jest prefix!!!! - poprawiłem (kolejne wylądują w koszu)[/mod]

Opublikowano

raczej przydalby sie dokladniejszy opis problemu

Opublikowano

dzieje się tak tylko na zimnym , czy na ciepłym też? Ale tak czy siak porządna diagnostyka (w czasie "nie chodzenia") musi coś pokazać

Opublikowano

Odkopuje temat.Blad o ktorym nie wiedzialem i dalej nie wiem dokladnie to jakies problemy na 4 cylindrze.pod kompa niestety nie umiem sie podpiac bo auto za granica i daleko zeby jechac a moim znajomy ktorzy sa na miejscu nie moge ufac i chyba sam bede musial pojechac i zorganizowac cos na miejsu ale musze miec przynajmniej jakies pomysly zeby od czegos zaczac.Wczesniej po przejechaniu paru km 4 cylinder ,ak mi powiedziano wlaczal sie natomiast teraz chodzi tylko na 3 cylindry.powiem ze wydalem 2200 za regeneracje bo mechanik zasugerowal mi ze to beda pompowtryski jednak okazalo sie ze bez zmian.zosataa sprawdzona instalacja,tez nic a teraz sgeruje ze to sterownik.prosze o jakies pomysly bo nie chce jechac bez nich.dziekuje

Opublikowano

Proponuje sprawdzić ciśnienia na cylindrach .

Opublikowano

ściągnijcie "czapkę" i zobaczcie stan wałka i popychaczy bo może być wytarty wałek rozrządu :cool1:

Opublikowano

dowiedzialem sie ze ktos sie podlaczal pod kompa i bylo brak napiecia na 4 wtrysku.wiec to raczej usterka elektroniczna.co wy na to,co moze byc powodem?dzieki

Opublikowano

A nie była to przypadkiem przerwa w obwodzie cewki sterującej czwartym PDK-iem ?

Jeśli tak to obejżyj dokładnie kostkę i konektory czwartej pompki, czasami wystarczy ją rozmontować, poprzyginać wsówki, złożyć do kupy i problem z bańki. :tongue4:

Opublikowano

oszaleje juz z tym autem,cisnienia mechanik nie sprawdzil bo jest jakis nie tego ale drugi gosc powiedzial ze wydobywa sie jakis dym wiec podejrzewam uszczelke ale slyszalem ze pekaja tez glowice,silnik jaki mam to 2.0 TDI BPW.

Pisze i pytam bo auto jest 1000km odemnie i nie chce jjechac podaremnie ale wybieram sie w piatek wiec chcialbym poznac wszystkie opinie.Z gory dzieki

Opublikowano

Kupujesz B7 z BPW czy dalej walczysz z B6 AWX ? :mysli:

Jak czytam Twój ostatni wpis to nie mogę się połapać o co biega :kox:

Opublikowano

b7 bpw nie moje tylko dziewczyny i musze naprawic bo jej mechanicy pol roku ja zwodza wiec musze to wziasc w swoje rece[br]Dopisany: 11 Sierpień 2011, 15:54_________________________________________________Witam znowu.Dzis rano wrocilem z zagranicy,zrobilem ponad 2500km i sa nowe wiadomosci na temat nieszczesnego auta ktore juz powoli tworzy historie.

Wiec zaczne od poczatku bo juz nikomu nie ufam,kazdy z mechanikow mowil co innego,jeden ze nie chodzi na 4 cylinder,drugi ze kopci itd.Postanowilem tam pojechac osobiscie nie patrzac na koszta.Moja diagnoza w 5 min pozwolila mi okreslic ze nie ma cisnienia na 4 cylindrze,0 bara wiec zdjalem glowice w ba - 8h i okazalo sie ze zawory pokrzywione.wzialem do polski zrobilem jak nalezy 3 nowe zawory reszta przefrezowane,dotarte,nowe uszczelniacze i planowanie,pojechalem spowrotem zalozylem w ba-10h odpalam i samochod zapala na 2-3 sek i gasnie i tak caly czas,zapala i gasnie.w sumie zrobilem 5 tys km i calkowite koszta moje do dzis 2500zł i audik dalej nie chce chodzic.

Teraz napisze co zostalo zrobione przez pseudo mechanikow ktorym nie wierze do konca-

1.nowe pompowtryski 4szt

2.wiazka pompowtryskow nowa

3.sterownik czyli usuniecie immo(podobno usunal immo bo myslal ze immo tnie,sprawdzil na innym aucie i chodzilo tak twierdzi)choc do konca nie wierze bo wyglada mi to na immo i jak powiedzielismy ze sam sprawdze czy immo usuniety u innego elektronika to podniosl glos i mowi nikomu nie dawaj ja sprawdze raz jeszcze czy napewnoi usuniety,no KUR.. to jak to przez caly ten czas nie byl pewny czy usuniety????

Zrobilem filmiki pozniej wkleje to bedzie widac co i jak

Jedno powiem pomyslu sie koncza ale ja osobiscie mysle ze to usterka elektroniczna,no nic za pare godz bede wiedzial co ze sterownikiem,tym z podszybia to napisze,Mam nadzieje ze ktos pomoze.dzieki

[br]Dopisany: 22 Sierpień 2011, 18:23_________________________________________________MOV20110821 002 MOV20110821 001 MOV20110821 003

[br]Dopisany: 22 Sierpień 2011, 18:37_________________________________________________3 filmik to napieca w voltach na gniazdku pompowtryskow.Pomocy :confused4:

Opublikowano

a czy nie lepiej kupic vaga i powklejac tutaj jakies bledy?

po filmie vidac ze auto nie odpala bo mu immo blokuje.

po prostu jakis matol sie zabral za to auto i narozrabial,

moze trza klucze raz jeszcze zaprogramowac

Opublikowano

Patrząc na pierwszy filmik to na stówe immo gasi motorówkę :gwizdanie:

Opublikowano

A dlaczego te zawory były pokrzywione bo nie doczytałem się? Sprawdzałeś co pokazuje vag?

Opublikowano

No i immo to nie jest.Elektronik sprawdzil sterownik i immo jest wywalone wiec to nie immo na 100%.

logicznie myslac tzn tylko myslac to jakbys na probe odlaczyl sterowanie klapa gaszaca?

moze jast podcisnienie jakos zle podpiete,kiedys na forum tutaj czytalem taki przypadek ale na pewno byl to inny motor.

caly czas klapa byla zamknieta,jak byl silnik wylaczony to sie jakos to powietrze uzbieralo,jak odpalil to sie szybko dusil

Opublikowano

Zawory nie wiadomo dlaczego.Mechanik pewnie zle zalozyl pasek i pokrzywilo,potem pewnie ustawil jak ma byc zeby zrzucic wine na kogos innego,tak mysle ale prawdy sie raczej nie dowiem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...