Si?a Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2011 lukjar7 masakra to znaczy? Chodzi Ci o to, że słaby? Program był po to by sprawdzić czy odmuli auto na większych wtryskach i tak się stało, ale zostaje jeszcze jedno ale, bo turbo dalej zbyt późno wstaje. Jeździć to jeździ ale nie jest jak powinno być. Spróbuję teraz jakoś N75 na podmiankę skombinować. Jak się nie uda to tylko pozostanie zakup w ciemno z nadzieją, że coś będzie lepiej. Polecicie kogoś na allegro czy tylko ASO?
przemik Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Zasada jest prosta... jesli motor ma byc podany modyfikacji... musi trzymac serie - zarowno na hamowni jak i w logach. Nie naprawia się auta tuningiem. Pozdrawiam
Si?a Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Wcześniej już N75 było sprawdzane, zaślepiając wężyk z siłownika i wyszło, że N75 jest ok. Popatrzcie strona 2. Czyli nie tykać już n75? Czy są jeszcze jakieś wątpliwości i jednak kupować nowe n75? ..."w obu logach turbo wstaje tak samo czyli wygląda na to że N75 ok"...
lukjar7 Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 tak program jest slaby, jezeli byl zaslepiany przewod do wg to nie ma sensu kupowac nowego n75, warto sprawdzic szczelnosc ukl dol i ew niedomkniecie WG
Si?a Opublikowano 3 Września 2011 Autor Opublikowano 3 Września 2011 układ szczelny a jeżeli chodzi o niedomknięcie WG to możesz powiedzieć coś więcej na ten temat? Pewnie będę miał możliwość na weekendzie podmiany N75 to zrobię logi. Robić komplet czy jakieś wybrane? Przepływka jest ok z logów? Co tam jeszcze odpowiada za późne wstawanie turbiny? Po wymianie wtrysków auto miało tak jakby muła, czy to może mieć coś wspólnego z wtryskami? Czy wtrysków się nie czepiać?[br]Dopisany: 01 Wrzesień 2011, 19:49_________________________________________________PODMIENIONY N75: Dynamiczne 011- http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56194.html
spanky Opublikowano 3 Września 2011 Opublikowano 3 Września 2011 układ szczelny a jeżeli chodzi o niedomknięcie WG to możesz powiedzieć coś więcej na ten temat? Pewnie będę miał możliwość na weekendzie podmiany N75 to zrobię logi. Robić komplet czy jakieś wybrane? Przepływka jest ok z logów? Co tam jeszcze odpowiada za późne wstawanie turbiny? Po wymianie wtrysków auto miało tak jakby muła, czy to może mieć coś wspólnego z wtryskami? Czy wtrysków się nie czepiać?[br]Dopisany: 01 Wrzesień 2011, 19:49_________________________________________________PODMIENIONY N75: Dynamiczne 011- http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56194.html roznicy nie ma ... skad te wtryskiwacze miales ?
Si?a Opublikowano 3 Września 2011 Autor Opublikowano 3 Września 2011 nie miałem od nikogo znajomego :/. Sprawdzane były i niby ok, dawki też ok, nie lały. Czyli wszystko może być przez wtryski? Co można z nimi zrobić? Można jakoś same końcówki wymienić?
grzes1150 Opublikowano 3 Września 2011 Opublikowano 3 Września 2011 Chyba nie dużo roboty z powrotem na wtryski 1Zetowe
Si?a Opublikowano 6 Września 2011 Autor Opublikowano 6 Września 2011 a te wtryski od 110 nie da się ich jakoś przeczyścić końcówki zmienić? Sprawdzane były przed założeniem i wyszły że sprawne. Jakieś środki może do czyszczenia? Liqui Moly do czyszczenia wtrysków? Może wymiana końcówek? Co poradzicie? [br]Dopisany: 03 Wrzesień 2011, 20:37_________________________________________________zabawa z cięgłem była, ogólnie dziwnie bo nagle zaczął mi cykać n75 na zapłonie (z tego co czytałem to tak ma być) jakoś wcześniej tego nie robił, chyba że ja jakoś nie zwracałem na to uwagi... Na czasie będzie podmianka wtrysków na 1z a teraz Logi, czy jest poprawa? : BS: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56461.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56462.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56463.html Stat: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56464.html 001 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56465.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56466.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56467.html 007 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56468.html 013 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56469.html DYNAMICZNE: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56471.html 004,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56472.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56473.html 001 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56474.html
Nelson Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Zawieź te wtryski od AFNa do gości od wtrysków, niech je sprawdzą.
Si?a Opublikowano 6 Września 2011 Autor Opublikowano 6 Września 2011 Ja zaraz po zakupie je właśnie chyba zawoziłem i niby było ok, ale sprawdzę je pewnie raz jeszcze u pompiarza. Czy jak wyjdzie na to że to przez wtryski to co byście polecali? Nie chce znów w sumie w ciemno kupować następnych wtrysków... może to czyszczenie ultradźwiękami? Nie wiem sam... co radzicie? Jutro wkleję nowe logi.
ciahciah Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 ja bym jeszcze wyczyścił nastawnik bo log 013 źle wygląda i to na pewno nie jest tylko z winy wtrysków, statyczny kąt wtyku masz tez do korekty
Si?a Opublikowano 8 Września 2011 Autor Opublikowano 8 Września 2011 w aucie były takie wtryski (chyba) z ASV : 028130202J 220/300bar wtrysk sterujący: 028130202H Czy jest możliwe, że te wtryski po prostu się nie nadawały do 1Z-ta? Wieczorem wklejam logi
spanky Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 w aucie były takie wtryski (chyba) z ASV : 028130202J 220/300bar wtrysk sterujący: 028130202H Czy jest możliwe, że te wtryski po prostu się nie nadawały do 1Z-ta? Wieczorem wklejam logi no i sprawa jasna jesli chodzi o wtryskiwacze, to sa wtryskiwacze od 90 konnego TDI ALH !!! takze ktos Cie brzydko mowiac - wydymał
lukjar7 Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 spanky a alh ma chyba mocniejsza pompe od 1zta ?
Si?a Opublikowano 9 Września 2011 Autor Opublikowano 9 Września 2011 no i wszystko jasne... Ci allegrowicze, sugerowałem się tym 220/300 ... ale wtopa . Mówił, że ze 110km to od razu pod montaż poszło... może się jeszcze z nim dogadam, choć wątpię bo to dawno było ... Aktualnie jestem na swoich 1Z. Zaraz logi: STATYCZNE: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56629.html 001 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56630.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56631.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56632.html 007 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56633.html 013 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56634.html BS: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56617.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56618.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56619.html Dynamiczne: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56620.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56621.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56622.html 008 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56624.html 010 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56628.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56626.html [br]Dopisany: 08 Wrzesień 2011, 22:44_________________________________________________Spanky skontaktowałem się z gościem... mówił że 1000% jest z seat ibizy rok 99-2000 110km tam coś mówił że z bogatej wersji. Te numery mogą mieć jakieś wtryski 110km?
spanky Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 Spanky skontaktowałem się z gościem... mówił że 1000% jest z seat ibizy rok 99-2000 110km tam coś mówił że z bogatej wersji. Te numery mogą mieć jakieś wtryski 110km? gosc chce Cie wydymac bez mydla ...
Si?a Opublikowano 18 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2011 Logi do sprawdzenia: Dynamiczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_66260.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_66261.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_66263.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_66276.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_66277.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_66279.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_66280.html BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_66284.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_66285.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_66286.html Statyczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_66287.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_66288.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_66297.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_66298.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_66299.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_66300.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_66301.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_66302.html Grupy: 016 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_66303.html
przemik Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Sprezarka ma problemy z utrzymaniem cisnienia. Ten mod... to taki sobie... widywałem tu lepsze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się