Zerwi Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 Proszę o zerknięcie na moje wypociny i nie bic bo logi robiłem pierwszy raz. BS 000 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39275.html BS 003 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39276.html BS 004 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39273.html Statyczne 000 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39279.html Statyczne 001 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39274.html Statyczne 003 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39278.html Statyczne 007 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39270.html Statyczne 013 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39269.html Statyczne 023 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39277.html Dynamiczne 000 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39272.html Dynamiczne 001 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39278.html Dynamiczne 003 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39267.html Dynamiczne 004 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39266.html Dynamiczne 008 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39265.html Dynamiczne 010 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39264.html Dynamiczne 011 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39271.html Czyszczenie turbiny pomogło na dwa miesiące i znowu była w sadzach i blokowały się żaluzje . Niedawno wyczyściłem drugi raz i pojechałem do Witka na kontrole. Kazał doprowadzic do porządku układ paliwowy bo dynamiczny kąt wtrysku przestawiał się tylko do 9 stopni ,po wymianie filtra i zlikwidowania pęcherzyków powietrza jakiegoś zaworka zwrotnego (ograniczał przepływ) kąt przestawia się do prawie 16 stopni . Aha i jeszcze jedno była uszczelniana pompa (dekielek) przed drugim czyszczeniem turba. Do tej pory jest wszystko w porządku tzn miesiąc od czyszczenia ,ale wolałbym uniknąc dalszych niespodzianek .
Zerwi Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Opublikowano 17 Marca 2011 135 hp , 293 Nm -Turbina AWX, program robiony u Witka jakieś pięc lat temu. Autko kupiłem od kogoś już tak zrobione.
nobile Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 Może ktoś wcześniej wgrał (za parę groszy) ściągnięty z neta od innego auta i dlatego są problemy.
przemik Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 Moim zdaniem nie jest lajtowy... wystarczajacy jak na te graty i na to auto... Brakuje logu 001 dynamiczny zamiast niego wyswietla sie 003 statyczny.
ciahciah Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 statyczny kąt wtrysku jest ciut przestawiony no i dynaiczny troche jeszcze nie gra, ,przydało by się wyjąć zaworek N108 i go przeczyścić
lukjar7 Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 Moim zdaniem nie jest lajtowy... wystarczajacy jak na te graty i na to auto... Brakuje logu 001 dynamiczny zamiast niego wyswietla sie 003 statyczny. Moje niedopatrzenie, 008 jest git, ta wersja softu tak ma, pokaz 001 bo bez tego nic nie powiemy
Zerwi Opublikowano 18 Marca 2011 Autor Opublikowano 18 Marca 2011 dynamiczny 001 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39268.html Ten vaglog pomieszał mi pliki ,jakiś dziwny on jest ,albo nie umiem go obsługiwac. Aha ,program nie jest kupiony za worek ziemniaków i nie znazłem go w czipsach. Statyczny rzeczywiście jest do podciągnięcia ,ale nie miałem kłopotów z porannym uruchamianiem. Czyli czyszcząc n-108 jest szansa na podciągnięcie dynamicznego do 19?
ciahciah Opublikowano 18 Marca 2011 Opublikowano 18 Marca 2011 jeżeli uda ci się odkręcić zaworek bez zwalania pompy czemu nie, jak trzeba będzie zdejmować i będziesz za to płacić ja bym się zastanowił czy ryzykować kilka stówek i nie być pewnym rezultatu..a może lepiej całą operacje zlecić panu w Nadarzynie..i być pewnym że stówki nie poszły na marne
spanky Opublikowano 18 Marca 2011 Opublikowano 18 Marca 2011 Moim zdaniem nie jest lajtowy... wystarczajacy jak na te graty i na to auto... jak na takie graty to jest lekko , ale pewnie uklad paliwowy ma swoje na karku stad wartosci takie a nie inne ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się