Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analize logów(dużo sadzy)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę o zerknięcie na moje wypociny i nie bic bo logi robiłem pierwszy raz. :notworthy:

BS 000 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39275.html

BS 003 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39276.html

BS 004 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39273.html

Statyczne 000 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39279.html

Statyczne 001 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39274.html

Statyczne 003 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39278.html

Statyczne 007 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39270.html

Statyczne 013 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39269.html

Statyczne 023 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39277.html

Dynamiczne 000 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39272.html

Dynamiczne 001 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39278.html

Dynamiczne 003 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39267.html

Dynamiczne 004 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39266.html

Dynamiczne 008 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39265.html

Dynamiczne 010 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39264.html

Dynamiczne 011 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39271.html

Czyszczenie turbiny pomogło na dwa miesiące i znowu była w sadzach i blokowały się żaluzje .

Niedawno wyczyściłem drugi raz i pojechałem do Witka na kontrole.

Kazał doprowadzic do porządku układ paliwowy bo dynamiczny kąt wtrysku przestawiał się tylko do 9 stopni ,po wymianie filtra i zlikwidowania pęcherzyków powietrza jakiegoś zaworka zwrotnego (ograniczał przepływ) kąt przestawia się do prawie 16 stopni .

Aha i jeszcze jedno była uszczelniana pompa (dekielek) przed drugim czyszczeniem turba.

Do tej pory jest wszystko w porządku tzn miesiąc od czyszczenia ,ale wolałbym uniknąc dalszych niespodzianek .

Opublikowano

Autko po programie ile ma kucuków ?

Opublikowano

135 hp , 293 Nm -Turbina AWX, program robiony u Witka jakieś pięc lat temu.

Autko kupiłem od kogoś już tak zrobione.

Opublikowano

dlaczego taki lajtowy program masz ? :)

Opublikowano

Moim zdaniem nie jest lajtowy... wystarczajacy jak na te graty i na to auto...

Brakuje logu 001 dynamiczny zamiast niego wyswietla sie 003 statyczny.

Opublikowano

statyczny kąt wtrysku jest ciut przestawiony

no i dynaiczny troche jeszcze nie gra, ,przydało by się wyjąć zaworek N108 i go przeczyścić

Opublikowano

Moim zdaniem nie jest lajtowy... wystarczajacy jak na te graty i na to auto...

Brakuje logu 001 dynamiczny zamiast niego wyswietla sie 003 statyczny.

Moje niedopatrzenie, 008 jest git, ta wersja softu tak ma, pokaz 001 bo bez tego nic nie powiemy

Opublikowano

dynamiczny 001 http://vaglog.rtnet.pl/zerwi2_39268.html

Ten vaglog pomieszał mi pliki ,jakiś dziwny on jest ,albo nie umiem go obsługiwac.

Aha ,program nie jest kupiony za worek ziemniaków i nie znazłem go w czipsach.

Statyczny rzeczywiście jest do podciągnięcia ,ale nie miałem kłopotów z porannym uruchamianiem.

Czyli czyszcząc n-108 jest szansa na podciągnięcie dynamicznego do 19?

Opublikowano

jeżeli uda ci się odkręcić zaworek bez zwalania pompy czemu nie, jak trzeba będzie zdejmować i będziesz za to płacić ja bym się zastanowił czy ryzykować kilka stówek i nie być pewnym rezultatu..a może lepiej całą operacje zlecić panu w Nadarzynie..i być pewnym że stówki nie poszły na marne

Opublikowano

Moim zdaniem nie jest lajtowy... wystarczajacy jak na te graty i na to auto...

jak na takie graty to jest lekko , ale pewnie uklad paliwowy ma swoje na karku stad wartosci takie a nie inne ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...