Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] --- Prędkość maksymalna w moim bordziuchu ---


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

195 kmh przed zabiegiem :naughty: po operacji 205 kmh w dwie osoby i ładunek, trasa łudz__Częstochowa :evil:

Opublikowano

Ja miałem licznikowe 205 i wrażenie że jeszcze chce pójść do przodu ale niestety dwa pasy na A-4 kierunek Wrocław to za mało zawsze znajdzie się koleś który uwarza że jego CC 700 ma wystarczającą moc do szybkiego i sprawnego wyprzedzania :polew::audi: :th:

Opublikowano

Nie wiem jak ja to zrobilem ale rozbujalem sie do 210km/h z piecioma osobami i na 17'' :dance:

Opublikowano

Narazie 180km/h spokojnie poszla by szybciej ale za bardzo nie bylo gdzie moze kiedy indziej sie pojedzie szybciej jak beda lepsze warunki bezpieczenstwo przedewszystkim chociaz trudno mowic bezpieczenstwo przy tych predkosciach ;p :hi::a4fan:

Opublikowano

Ja jak mialem jeszcze swoja a4 afn 98r to lecialem 190 km/h ale wiecej juz nie probowalem to byla zwykla droga.

Opublikowano

A moja tysiac pincet sto dziwincet. :polew:

Zapytam:

W jakim celu jest stworzony ten watek??

Opublikowano

bo licznik kłamie i nawet o tym nie wiecie

Przecież każdy wpisuje prędkości licznikowe i każdy z nas wie, że od wskazań licznika należy odjąć 8 km/h. Czytaj uważniej. :P

Podejrzanie duże przekłamanie zakładacie, poprawnie skalibrowany licznik (można to sprawdzić VAG'iem) nie powinien przekłamywać o więcej niż 3-4km/h.

Zaczipowany AFN powinien mieć v-max w granicach 208-210km/h prędkości RZECZYWISTEJ, seryjny o te 5-10km/h mniej.

Opublikowano

bo licznik kłamie i nawet o tym nie wiecie

Przecież każdy wpisuje prędkości licznikowe i każdy z nas wie, że od wskazań licznika należy odjąć 8 km/h. Czytaj uważniej. :P

Podejrzanie duże przekłamanie zakładacie, poprawnie skalibrowany licznik (można to sprawdzić VAG'iem) nie powinien przekłamywać o więcej niż 3-4km/h.

Zaczipowany AFN powinien mieć v-max w granicach 208-210km/h prędkości RZECZYWISTEJ, seryjny o te 5-10km/h mniej.

Sprawdzałem to w kilku moich Audicach i porównywałem z GPS. Zawsze wychodziło circa 8 km/h.

Mój seryjny AFN q ma 193 km/h prędkości rzeczywistej , czyli dokładnie tyle ile pokazuje instrukcja obsługi. Sprawdzone również z GPS.

Opublikowano

bo licznik kłamie i nawet o tym nie wiecie

Przecież każdy wpisuje prędkości licznikowe i każdy z nas wie, że od wskazań licznika należy odjąć 8 km/h. Czytaj uważniej. :P

Podejrzanie duże przekłamanie zakładacie, poprawnie skalibrowany licznik (można to sprawdzić VAG'iem) nie powinien przekłamywać o więcej niż 3-4km/h.

Zaczipowany AFN powinien mieć v-max w granicach 208-210km/h prędkości RZECZYWISTEJ, seryjny o te 5-10km/h mniej.

Sprawdzałem to w kilku moich Audicach i porównywałem z GPS. Zawsze wychodziło circa 8 km/h.

Mój seryjny AFN q ma 193 km/h prędkości rzeczywistej , czyli dokładnie tyle ile pokazuje instrukcja obsługi. Sprawdzone również z GPS.

A bo już skatowany jest to i wolno jedzie, do tego siada elektronika i przekłamuje dużo :D

Mój poprzedni latał w granicach 207-208 podług GPS, a powyższe granice stwierdzone jeszcze w kilku innych zdrowych rymplach ;)

Opublikowano

bo licznik kłamie i nawet o tym nie wiecie

Przecież każdy wpisuje prędkości licznikowe i każdy z nas wie, że od wskazań licznika należy odjąć 8 km/h. Czytaj uważniej. :P

Podejrzanie duże przekłamanie zakładacie, poprawnie skalibrowany licznik (można to sprawdzić VAG'iem) nie powinien przekłamywać o więcej niż 3-4km/h.

Zaczipowany AFN powinien mieć v-max w granicach 208-210km/h prędkości RZECZYWISTEJ, seryjny o te 5-10km/h mniej.

Sprawdzałem to w kilku moich Audicach i porównywałem z GPS. Zawsze wychodziło circa 8 km/h.

Mój seryjny AFN q ma 193 km/h prędkości rzeczywistej , czyli dokładnie tyle ile pokazuje instrukcja obsługi. Sprawdzone również z GPS.

A bo już skatowany jest to i wolno jedzie, do tego siada elektronika i przekłamuje dużo :D

Mój poprzedni latał w granicach 207-208 podług GPS, a powyższe granice stwierdzone jeszcze w kilku innych zdrowych rymplach ;)

Nie zapominaj o dysfunkcji twojego napędu połączonej z różnicą mas na niekorzyść mojego rympla. :tongue4:

Opublikowano

Nie zapominaj o dysfunkcji twojego napędu połączonej z różnicą mas na niekorzyść mojego rympla. :tongue4:

O ile przy napędzie możnaby dyskutować, to sama masa nie ma znaczenia przy v-max, jedynie w szybkości jej osiągnięcia :naughty:

Opublikowano

Nie zapominaj o dysfunkcji twojego napędu połączonej z różnicą mas na niekorzyść mojego rympla. :tongue4:

O ile przy napędzie możnaby dyskutować, to sama masa nie ma znaczenia przy v-max, jedynie w szybkości jej osiągnięcia :naughty:

Jest różnica i to odczuwalna. Seryjny AFN ośka robi 210 (licznikowe) bez większego problemu. Pytałem się kolegów posiadających AFN q i 200 km/h (licznikowe) jest granicą ... :(

Opublikowano

nie ma o czym dyskutowac .. przeciez to stare pazdziochy sa i starch nimi jezdzic ponad 200 km/h .... :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...