sowa a4 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Opublikowano 15 Grudnia 2007 witam mam zamontowany juz centralny cooler i kupiłem suszarke od awx chciałbym jeszcze wymienic wtryski na wydajniejsze i przerobic pompe paliwa tylko nie wiem jakie by były dobre i gdzie pompe przerabiaja z 10mm na 12mm POMOCY bo chciał bym to zrobic za jednym zamachem i to jest mój plan na zimowe wieczory :>
kalina Opublikowano 15 Grudnia 2007 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Wtryski od AXG, a jeżeli chodzi o pompe to chyba się robi 11, ale pewny nie jestem.
rob555 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Opublikowano 15 Grudnia 2007 witam mam zamontowany juz centralny cooler i kupiłem suszarke od awx chciałbym jeszcze wymienic wtryski na wydajniejsze i przerobic pompe paliwa tylko nie wiem jakie by były dobre i gdzie pompe przerabiaja z 10mm na 12mm POMOCY bo chciał bym to zrobic za jednym zamachem i to jest mój plan na zimowe wieczory :> Moge Ci zalatwic pompe 12 ale nie wiem czy jest sens...ja na 11 mialem 230KM i jeszcze sporo zapasu w paliwie wiec...? Pozatym 12 z racji wiekszej bezwladnosci juz tak pieknie nie kreci sie do 5500
sowa a4 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2007 moze i 11 wiem tylko ze kiedys czytałem ze ktos tam miał 12 włozona ile za pompe 11mm by trzeba było zapłacic ?? wtryski znalazłem cos takiego http://www.allegro.pl/item281944152_bosch_koncowki_wtryskow_axg_asv_afn_ahf_avg.html
rob555 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Do tej turbiny co masz to pompa 11 bedzie az nadto... Mam ladna sztuke orginalna 107 J sprawdzona realnego 140tys km przebiegu za 1200zl
sowa a4 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2007 Do tej turbiny co masz to pompa 11 bedzie az nadto... Mam ladna sztuke orginalna 107 J sprawdzona realnego 140tys km przebiegu za 1200zl jak sie mozna z toba kontaktowac??
spanky Opublikowano 17 Grudnia 2007 Opublikowano 17 Grudnia 2007 a w jakie moce celujesz z takimi planami ....
sowa a4 Opublikowano 18 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2007 nie wiem zobaczymy co z tego wyjdzie wtryski juz zamówiłem turbo jest cooler jest tylko jeszcze ta pompa ale mam zamiar dzwonic po nia[br]Dopisany: 17 Grudzień 2007, 10:45 _________________________________________________powiedzcie mi ktory kolektor kupic wydechowy czy ssacy czy oba najlepiej zeby uzyskac lepszy efekt ??
spanky Opublikowano 18 Grudnia 2007 Opublikowano 18 Grudnia 2007 ktory kolektor kupic wydechowy czy ssacy czy oba najlepiej zeby uzyskac lepszy efekt ?? a czy jest sens wymieniac .... ?
sowa a4 Opublikowano 18 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2007 podobno ssacy od awx jest lepsze wiekszy
spanky Opublikowano 18 Grudnia 2007 Opublikowano 18 Grudnia 2007 podobno ssacy od awx jest lepsze wiekszy no jest .. tylko zastanow sie czy jest sens to wymieniac ... czy da to jakis przyrost .. pamietac ze bebechy w AVG/AFN maja swoja granice ktorej nie przeskoczysz
Ali_TDI Opublikowano 19 Grudnia 2007 Opublikowano 19 Grudnia 2007 kolektor od awx zapewnia bardziej równomierne rozłożenie dawki powietrza między cylindrami co redukuje dymienie. pozatym seryjny kolektor po tylu latach jest pewnie totalnie zasyfiony brudem z EGRu więc i tak wartałoby go wyczyścić, a jak już się zdejmie można wymienić. koszt modyfikacji niewielki. do kolektora z awx/avf potrzebna jest jeszcze flansza usuwająca EGR ale to nie jest trudne do dorobienia. żeby zamontować pompę 11 do AVG będziesz musiał się troche napracować bo trzeba albo zmodyfikować oryginalny stojan i osłonę paska rozrządu, albo zastosować te elementy z silnika AHH. a przerabiać pompy 10mm na 11 lub 12mm się nie opłaca.
spanky Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 do kolektora z awx/avf potrzebna jest jeszcze flansza usuwająca EGR ale to nie jest trudne do dorobienia. masz moze gdzies fotke z zamontowanym kolektorem AWX/AVF w jakims motorze VP ...
Ali_TDI Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 do kolektora z awx/avf potrzebna jest jeszcze flansza usuwająca EGR ale to nie jest trudne do dorobienia. masz moze gdzies fotke z zamontowanym kolektorem AWX/AVF w jakims motorze VP ... Jednen z moich projektów: We wzdłużnym trzeba zrobić tylko troche dłuższy adapter usuwający EGR.
spanky Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Jednen z moich projektów: We wzdłużnym trzeba zrobić tylko troche dłuższy adapter usuwający EGR. dzieki ... a moze robiliscie pomiary na rolkach po samej wymianie kolektora ...
Rogalotti Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Spanky nie da sie powiedzieć co do PSa ile taki kolektor daje, to wszystko zależy od stopnia zmodyfikowania całego silnika i uzyskanych parametrów. Tobie do 150PS sie nie przyda albo da mizerny efekt który zobaczy tylko hamownia a do tego wydasz kase na kolektor, uszczelki i dorobienie adaptera. Ale robiąc grubsze mody na większym turbo i wydajniejszych wtryskach nie widze takiej opcji żeby takiego kolektora nie mieć. Pozdrawiam
sowa a4 Opublikowano 24 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2007 kolektor jest nie drogi a warto w takie cos sie zaopatrzyc czytałem i tu widze potwierdzenie duzo jest roboty przy takiej flanszy do egr-u w silniku rzedowym
spanky Opublikowano 30 Grudnia 2007 Opublikowano 30 Grudnia 2007 Spanky nie da sie powiedzieć co do PSa ile taki kolektor daje, to wszystko zależy od stopnia zmodyfikowania całego silnika i uzyskanych parametrów. Tobie do 150PS sie nie przyda albo da mizerny efekt który zobaczy tylko hamownia a do tego wydasz kase na kolektor, uszczelki i dorobienie adaptera. Ale robiąc grubsze mody na większym turbo i wydajniejszych wtryskach nie widze takiej opcji żeby takiego kolektora nie mieć. Pozdrawiam tylko wlasnie cos grubszego chodzi mi po glowie .... [stad wypytuje ]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się