Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] wtryski + FMIC+ turbo awx + pompa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam zamontowany juz centralny cooler i kupiłem suszarke od awx chciałbym jeszcze wymienic wtryski na wydajniejsze i przerobic pompe paliwa tylko nie wiem jakie by były dobre i gdzie pompe przerabiaja z 10mm na 12mm POMOCY bo chciał bym to zrobic za jednym zamachem i to jest mój plan na zimowe wieczory :>

Opublikowano

witam mam zamontowany juz centralny cooler i kupiłem suszarke od awx chciałbym jeszcze wymienic wtryski na wydajniejsze i przerobic pompe paliwa tylko nie wiem jakie by były dobre i gdzie pompe przerabiaja z 10mm na 12mm POMOCY bo chciał bym to zrobic za jednym zamachem i to jest mój plan na zimowe wieczory :>

Moge Ci zalatwic pompe 12 ale nie wiem czy jest sens...ja na 11 mialem 230KM i jeszcze sporo zapasu w paliwie wiec...?

Pozatym 12 z racji wiekszej bezwladnosci juz tak pieknie nie kreci sie do 5500 :kox:

Opublikowano

Do tej turbiny co masz to pompa 11 bedzie az nadto...

Mam ladna sztuke orginalna 107 J sprawdzona realnego 140tys km przebiegu za 1200zl

Opublikowano

Do tej turbiny co masz to pompa 11 bedzie az nadto...

Mam ladna sztuke orginalna 107 J sprawdzona realnego 140tys km przebiegu za 1200zl

jak sie mozna z toba kontaktowac??

Opublikowano

a w jakie moce celujesz z takimi planami .... ;)

Opublikowano

nie wiem zobaczymy co z tego wyjdzie wtryski juz zamówiłem turbo jest cooler jest tylko jeszcze ta pompa ale mam zamiar dzwonic po nia[br]Dopisany: 17 Grudzień 2007, 10:45 _________________________________________________powiedzcie mi ktory kolektor kupic wydechowy czy ssacy czy oba najlepiej zeby uzyskac lepszy efekt ??

Opublikowano

ktory kolektor kupic wydechowy czy ssacy czy oba najlepiej zeby uzyskac lepszy efekt ??

a czy jest sens wymieniac .... ?

Opublikowano

podobno ssacy od awx jest lepsze wiekszy

no jest .. tylko zastanow sie czy jest sens to wymieniac ... czy da to jakis przyrost .. pamietac ze bebechy w AVG/AFN maja swoja granice ktorej nie przeskoczysz ;)

Opublikowano

kolektor od awx zapewnia bardziej równomierne rozłożenie dawki powietrza między cylindrami co redukuje dymienie. pozatym seryjny kolektor po tylu latach jest pewnie totalnie zasyfiony brudem z EGRu więc i tak wartałoby go wyczyścić, a jak już się zdejmie można wymienić. koszt modyfikacji niewielki. do kolektora z awx/avf potrzebna jest jeszcze flansza usuwająca EGR ale to nie jest trudne do dorobienia.

żeby zamontować pompę 11 do AVG będziesz musiał się troche napracować bo trzeba albo zmodyfikować oryginalny stojan i osłonę paska rozrządu, albo zastosować te elementy z silnika AHH.

a przerabiać pompy 10mm na 11 lub 12mm się nie opłaca.

Opublikowano

do kolektora z awx/avf potrzebna jest jeszcze flansza usuwająca EGR ale to nie jest trudne do dorobienia.

masz moze gdzies fotke z zamontowanym kolektorem AWX/AVF w jakims motorze VP ...

Opublikowano

do kolektora z awx/avf potrzebna jest jeszcze flansza usuwająca EGR ale to nie jest trudne do dorobienia.

masz moze gdzies fotke z zamontowanym kolektorem AWX/AVF w jakims motorze VP ...

Jednen z moich projektów:

PD130_Intake.jpg

We wzdłużnym trzeba zrobić tylko troche dłuższy adapter usuwający EGR.

Opublikowano

Jednen z moich projektów:

We wzdłużnym trzeba zrobić tylko troche dłuższy adapter usuwający EGR.

dzieki ...

a moze robiliscie pomiary na rolkach po samej wymianie kolektora ...

Opublikowano

Spanky nie da sie powiedzieć co do PSa ile taki kolektor daje, to wszystko zależy od stopnia zmodyfikowania całego silnika i uzyskanych parametrów. Tobie do 150PS sie nie przyda albo da mizerny efekt który zobaczy tylko hamownia a do tego wydasz kase na kolektor, uszczelki i dorobienie adaptera.

Ale robiąc grubsze mody na większym turbo i wydajniejszych wtryskach nie widze takiej opcji żeby takiego kolektora nie mieć.

Pozdrawiam

Opublikowano

kolektor jest nie drogi a warto w takie cos sie zaopatrzyc czytałem i tu widze potwierdzenie duzo jest roboty przy takiej flanszy do egr-u w silniku rzedowym

Opublikowano

Spanky nie da sie powiedzieć co do PSa ile taki kolektor daje, to wszystko zależy od stopnia zmodyfikowania całego silnika i uzyskanych parametrów. Tobie do 150PS sie nie przyda albo da mizerny efekt który zobaczy tylko hamownia a do tego wydasz kase na kolektor, uszczelki i dorobienie adaptera.

Ale robiąc grubsze mody na większym turbo i wydajniejszych wtryskach nie widze takiej opcji żeby takiego kolektora nie mieć.

Pozdrawiam

tylko wlasnie cos grubszego chodzi mi po glowie .... :naughty: [stad wypytuje ;)]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...