maciek_gdansk87 Opublikowano 21 Marca 2011 Opublikowano 21 Marca 2011 witam, zauwazylem ze jak skrece maksymnalnie kierownice w lewo i zaczynam jechac w kolko to po chwili co jakis czuje jakbym w jakas malutka dziure wpadal ktora "podwija", "uskakuje" mi kolo lewe (dziury nie ma )- nie wiem czy to kolo jakos przeskakuje,slizga sie czy o co chodzi i co moze byc przyczyna. jak skrecen maksymalnie w prawo tez to sie dzieje ale czuc to bardzo lekko. mial ktos taka przypadlosc ? geometria i wahacze raczej odpadaja. (zbieznosc ustawiona, wyprzedzenie sworznia zwrotnicy w normie, nachylenie lekko poza norma- ale nic nie sciaga nie tnie opon wiec nie mozliwe zeby coas takiego powodowalo. nikt nic nie wie ? ..?
bollo Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Przegub zewnętrzny najszybciej.Też tak miałem jest gdzieś wątek w dziale warsztat jak to zrobić bez rozpinania wahaczy
maciek_gdansk87 Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Opublikowano 23 Marca 2011 a przegub nie musi terkotac ?
erniorzegow Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 Niemusi czasami objawia się właśnie w ten sposób
maciek_gdansk87 Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Opublikowano 30 Marca 2011 witam, mechanik mowi ze to raczej nie przeguby, ze luzow zadnych w samochodzie nie ma, drazki, wahacze itp ok. wspomnial ze na wahaczasz i zwrotnicy sa jakies blokadki zabezpieczajace zeby wahacze nie nachodzily na siebie i ze to to moze byc... ma ktos takie objaw w awx ? jakie by byly objawy lozyska+poduszki na kolumnie mcphearsona ? [br]Dopisany: 26 Marzec 2011, 20:34_________________________________________________dorzucam screen z geometrii pojazdu- widac roznice w pochyleniu kol o 1 stopien- czyli okolo 30 minut roznicy od normy, czyli tragedii nie ma wiec wg mnie nie powinno to sie dziac od tego (nie sciaga, nie tnie opon, samochod zachowuje sie normalnie, kiera prosto). http://img718.imageshack.us/i/79895247.jpg/[br]Dopisany: 28 Marzec 2011, 20:37_________________________________________________kurcze jak w prawo skrecam tez to wystepuje... przeskakuje kolo ma ktos pomysly, nikt nigdy nie mial takiej sytuacji ? zwlaszcza wlasciciele b6 ?
Kurcok Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 :gwizdanie:miałem kolego taki sam problem przy ostrym skręcie w lewo bądz w prawo,,,a to było w b4 80, ale to bez znaczenia chyba ,,ja wymieniłem łożysko mcphersona i było wszystko ok,ale komplet oczywiscie.Sprawdz sobie to !!!!!pozdrawiam,,odezwij sie jak to wymienisz
FORA3 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Miałem to samo,jakby "podwijało oponę" i tak jakby trzepało kołem,okazała się wina opon.Było popękane płótno wewnątrz opony.Założyłem nowe opony i 0 problemu.
szyku Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 dla pewności załatw jakieś koła z oponami i się przejdź co szkodzi ? sprawdzić zawsze można
wrzosu Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 ja ktorys kolega wyzej napisal przegub lub lozysko. opony no mozesz przerzucic tyl na przod, ale to bez sensu po mojemu ;p
maciek_gdansk87 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2011 witam, mechanik na stacji diagnost. mi mowi ze przeguby wygladaja ok, lozysko "raczej tez". ale zaczeli wymyslac ze moze zbieznosc pochylenie kol, albo wozek cos tam przsyniety moze. ale blacharz ustawial bylem na goemtri pochelenie idealnie po -30minut na kazdym kole z przodu, zbieznosc ustawiona idealnie. wiec chyba nie ma cos szukac w geometrii nie ? zwlaszcza ze to raz sie dzieje raz nie jeden mechanik mi mowil ze to normalne w tych audi
Marcino87 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Ja też tak mam że auto się jak by, przesunie(uskoczy) lekko na pełnym skręcie. Ale nie uważam że to jakiś problem jest, którym warto się przejmować. Ja tak mam tylko na kołach letnich szerokość 235 i może pod katem koło jest naprowadzane i się przesunie bo na zimówkach nie ma tego no ale jak się uporasz lub to wyeliminujesz daj znać
miszcz_kierownicy Opublikowano 11 Czerwca 2011 Opublikowano 11 Czerwca 2011 witam, mechanik mowi ze to raczej nie przeguby, ze luzow zadnych w samochodzie nie ma, drazki, wahacze itp ok. wspomnial ze na wahaczasz i zwrotnicy sa jakies blokadki zabezpieczajace zeby wahacze nie nachodzily na siebie i ze to to moze byc... ma ktos takie objaw w awx ? jakie by byly objawy lozyska+poduszki na kolumnie mcphearsona ? [br]Dopisany: 26 Marzec 2011, 20:34_________________________________________________dorzucam screen z geometrii pojazdu- widac roznice w pochyleniu kol o 1 stopien- czyli okolo 30 minut roznicy od normy, czyli tragedii nie ma wiec wg mnie nie powinno to sie dziac od tego (nie sciaga, nie tnie opon, samochod zachowuje sie normalnie, kiera prosto). http://img718.imageshack.us/i/79895247.jpg/[br]Dopisany: 28 Marzec 2011, 20:37_________________________________________________kurcze jak w prawo skrecam tez to wystepuje... przeskakuje kolo ma ktos pomysly, nikt nigdy nie mial takiej sytuacji ? zwlaszcza wlasciciele b6 ? Nie występuje u mnie podobne zjawisko przy maksymalnym skręcie, obojętnie czy to w lewą jak i w prawą stronę
gcole Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 U mnie też zjawisko występuje - opony 205/55. Zawieszenie OK. Proponuję podawać rozmiar opon, może dotyczy to tych szerszych?
maciek_gdansk87 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2011 mechanik mowi ze moze cos sanki (wozek pod silnikiem) przesuniete i ze to moze miec wplyw. ale to chyba bez sensu mysl co ? coprawda blacharz ustawial katy kol po dzwonie wlasnie tymi sankami, ale bylem na kontroli geomterii: - pochylenie kol idealnie po -30 minut na kolo, zbieznosc idealnie, reszta katow idealnie... wiec sanki wyregulowane dobrze skoro tak wyglada geo nie ? pozdr
akwarium Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 panowie mam to samo przy skreceniu kul jag by kola przeskakiwaly nasila sie bardziej na mokrej nawiazchni opony 205 55 16
Julo Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 Był już o tym wątek - ogólnie większość jeśli nie wszyscy w B6 tak mają, a przynajmniej w quattro, nie pamiętam czy ktoś coś pisał o FWD.
pioteros Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 ja mam podobnie, szczegolnie na jezdzie do tylu skrecam max w prawo i czuje w pewnym momencie uderzenie/przeskok w kole, przy ostrym hamowaniu do tylu tez cos strzela, przeguby terkocza wiec i tak pojda do wymiany ale obstawiam lozysko kolumny/amorka
mily Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 Miałem to samo,jakby "podwijało oponę" i tak jakby trzepało kołem,okazała się wina opon.Było popękane płótno wewnątrz opony.Założyłem nowe opony i 0 problemu. Też miałem podobną sytuację, opisałem to jak by wspomaganie co ok 1 sekundę działało i za chwilkę nie. To były szarpnięcia kierownicą. Okazało się po wymianie na zimowe opony, że to właśnie letnia opona była "zwichrowana". 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się