Kubica86 Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 Witam, szukałem jakiegoś projektu w googlach ale nic konkretnego nie znalazłem. A chodzi mi o to jakie parametry można osiągnąć w takich motorach , mówimy tutaj czysto teoretycznie czyli że kasa nie gra roli! :gwizdanie: Np kute tłoki, kuter korby, BIG TURBO, FMIC, duża chłodnica oleju, sportowe wtryski, większa pompa paliwa ... itd. Jakieś inne pomysły? Propozycje? Ciekaw jestem po prostu jakie moce można wykrzesać np z AFN'a . Oczywiście każda przeróbka wchodzi w grę tylko nie swap. Chciał bym zobaczyć opinię choć kilku profesjonalnych tunerów z forum. Pozdrawiam
grubcio1980 Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 Tu masz ciekawy artykuł o 130km.Myśle że dzisiejsi tunerzy ze swoją wiedzą mogą więcej!!! http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=3352.0
tgkone Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 Witam, szukałem jakiegoś projektu w googlach ale nic konkretnego nie znalazłem. A chodzi mi o to jakie parametry można osiągnąć w takich motorach , mówimy tutaj czysto teoretycznie czyli że kasa nie gra roli! :gwizdanie: Np kute tłoki, kuter korby, BIG TURBO, FMIC, duża chłodnica oleju, sportowe wtryski, większa pompa paliwa ... itd. Jakieś inne pomysły? Propozycje? Ciekaw jestem po prostu jakie moce można wykrzesać np z AFN'a . Oczywiście każda przeróbka wchodzi w grę tylko nie swap. Chciał bym zobaczyć opinię choć kilku profesjonalnych tunerów z forum. Pozdrawiam to trochę słabo szukałeś bo jest tego troche w necie Tu masz leona arl na 235PS 1.9tdi -->> http://www.furious.pl/article/seatleon/ A gdyby tak robić jakiegoś AFN'a na 200+ To turbawka BRD, wtrysk jakaś 230, pompka 11, duzy fimc, przeplywka 3', wydech z DP na jednym koncowym tlumiku na 3', jakas grzebana glowica, lepsze sprzegiełko to po wystrojeniu około 200-220ps i 360-380nm. Najmocniejsze TDI jakie widziałem to byla Octavia 1.9tdi na PD chyba miala 256ps + strzał z nitro na 75ps, nie umiem znaleźć artykułu o niej bo bym zapodał wykres . pewnie gdzieś za oceanem są jakieś 1.9TDI na 300+ ale ja akurat takiego nie widziałem pozatym poszukaj i poczytaj na forum bo takie tematy juz były http://www.compsport.pl//projekty/more/26 - tutaj masz golfa
CrocodileReggae Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 kolega pyta o AFNa czyli vp (pompa) - nie dawajcie linków do PD golf AW69 -254PS 455Nm * słupek silnika po kompleksowej przeróbce wzmacniajacej min dół od ARL góra z ASV * Turbo GT2260V z kolektorem customowym * FMIC z orurowaniem * wydech 2.5c" z DP 3" * pompa wtryskowa tzw. "11tka" z dodatkowymi zmianami * wtryskiwacze z koncówkami Fratelli Bosio Race 0,260 * sportowy filtr powietrza * duzy MAP-sensor * zmodyfikowana elektronika silnika ze sterownikiem 16to bitowym * mocne sprzegło z kołem jednomasowym http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=23
Kubica86 Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Opublikowano 28 Marca 2011 Dokładnie, chodzi mi o VP Ale wyników na PD też jestem ciekaw. Słyszałem gdzieś że wkładają też pompy ,,12,, a nawet ,,13,, ...? Wiem że rob555 zapodał ,,12,, tylko chyba problem był przy obrotach słabo się kręciły, mała rozpiętość obrotowa, ktoś coś wie może na ten temat...?
CrocodileReggae Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 wyników na PD też jestem ciekaw. Słyszałem gdzieś że wkładają też pompy ,,12,, a nawet ,,13,, ...? Wiem że rob555 zapodał ,,12,, tylko chyba problem był przy obrotach słabo się kręciły, mała rozpiętość obrotowa, ktoś coś wie może na ten temat...? To mamy Ci www.google.pl zastąpić? http://www.mrmotors.pl/projekty.php http://www.racingforum.pl/index.php?showforum=8 http://forum.tdi-tuning.pl/viewforum.php?f=16&sid=5e251b69efebe7db0ada90c5910a8694 Miłej lektury!
rob555 Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 Wiem że rob555 zapodał ,,12,, tylko chyba problem był przy obrotach słabo się kręciły, mała rozpiętość obrotowa, ktoś coś wie może na ten temat...? Nigdy nie wsadzilem 12mm .. nie lubia wysokich obr a to dla mnie priorytet by auto do 5000 sie krecilo. Na org 11, w260race, turbo GT2256 mialem 232KM i 450Nm czy jakosc tak. Ale to juz slupek byl od AWX. Ostatnio orginalnego AFN zrobilem na 202KM...narazie jezdzi zreszta uzytkownik w dziale wykresy wkleil. Mysle ze sam slupek duzo wiecej nie zniesie. Przynajmniej przy "normalnych" przebiegach
marewel Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 W AVF przy dużo większej chłodnicy oleju jest dosyc goraco jak sie szybko jedzie,w AFN zewnętrzna to chyba wymagana na starcie przy mocy okolo 180.
Kowi87 Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 W AVF przy dużo większej chłodnicy oleju jest dosyc goraco jak sie szybko jedzie,w AFN zewnętrzna to chyba wymagana na starcie przy mocy okolo 180. dokładnie W ciepłe dni jak przeleciałem 12km obowdnice jadac 180km/h to już wskaznik temp oleju stał na 120st
Kubica86 Opublikowano 29 Marca 2011 Autor Opublikowano 29 Marca 2011 Wiem że rob555 zapodał ,,12,, tylko chyba problem był przy obrotach słabo się kręciły, mała rozpiętość obrotowa, ktoś coś wie może na ten temat...? Nigdy nie wsadzilem 12mm .. nie lubia wysokich obr a to dla mnie priorytet by auto do 5000 sie krecilo. Na org 11, w260race, turbo GT2256 mialem 232KM i 450Nm czy jakosc tak. Ale to juz slupek byl od AWX. Ostatnio orginalnego AFN zrobilem na 202KM...narazie jezdzi zreszta uzytkownik w dziale wykresy wkleil. Mysle ze sam slupek duzo wiecej nie zniesie. Przynajmniej przy "normalnych" przebiegach rob555 Przepraszam mój błąd, ale znalazłem w googlach że testował pompy 12 Aligator z Katowic i tak jak mówisz słabo się kręciły. Mówicie o chłodnicy oleju... jakieś konkrety czyli jaka gdzie montować? Sam teraz zaczynam składać wszystkie graty i chcę się dobrze przygotować. -pompa 11 -wtryski260 -turbo BRD -FIMIC -mapsensor z AWX -kolektor ssący AWX Jeszcze coś można zmienić dla poprawy bezpieczeństwa? Tjw. np chłodnica oleju? W planach przed finałem zmiana koła na jednomas + mocne sprzęgło i oczywiście heble min 312mm.
Kowi87 Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 w warsztacie masz fajny opis nt. chłodnicy http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=127731.0;highlight=ch%B3odnicy
pete007 Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 Chłodnica oleju jak Kowi87 pisze dodatkowa zewnetrzna, chyba ze daloby sie do AFN/AVG wrzucic podstawe fitra oleju z PD (AJM, AWX, AVF) razem z chlodnica oleju to wtedy za ~100-150zl masz wieksza chlodnice oleju bez problemu wytrzymujaca miedzy 170 a 200KM (170KM jak w kazdym AWXie, i 200KM w B5 jaro4444)
Kowi87 Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 Chłodnica oleju jak Kowi87 pisze dodatkowa zewnetrzna, chyba ze daloby sie do AFN/AVG wrzucic podstawe fitra oleju z PD (AJM, AWX, AVF) razem z chlodnica oleju to wtedy za ~100-150zl masz wieksza chlodnice oleju bez problemu wytrzymujaca miedzy 170 a 200KM (170KM jak w kazdym AWXie, i 200KM w B5 jaro4444) od AWX też jest kiepska na dłuższe upalanie
pete007 Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 od AWX też jest kiepska na dłuższe upalanie Hm ja montowalem od AWX w aucie do codziennej jazdy ale zgodze sie ze przy 200KM i powyzej warto byloby miec dodatkowa chlodnice
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się