francis Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 Witam Na wstępie chce nadmienić że to mój pierwszy diesel (mam go od 3 miesięcy). Byłem ze swoim autem u dwóch różnych mechaników i żaden nie potrafi uleczyć mojego maleństwa. Jedyne co wiem to że wywala błąd "różnica ciśnienia doładowania". Podam co było robione przy aucie: -czyszczenie turbiny -sprawdzenie N75, przepływomierz, -przełożenie komputera, -dolot podobno szczelny( nie był wymieniany) -katalizator był dokręcany Teraz na 3 i 4 biegu przy obrotach 2800 wpada w tryb awaryjny prędkość max 120. Po skróceniu (wydłużeniu) sztangi mogłem sie do 160 rozpędzić. Co jeszcze można sprawdzić?
Dev Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 Kolego najpierw VAG zrób logi i wrzuc na forum mozliwe że czujnik cisnienia zdechł
dante0018 Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 Trzeba było zrobić logi odrazu, a nie kręcić sztangą...teraz ustaw ją tak jak była i logi
francis Opublikowano 25 Marca 2011 Autor Opublikowano 25 Marca 2011 jedyne czym kreciłem to głowa, a sztangą krecil mechanik[br]Dopisany: 25 Marzec 2011, 19:20_________________________________________________napiszcie jakie maja byc te logi bo ja nie mam możliwości ich zrobienia i musze to komuś zlecic, a nie chce 2 razy płacic
luzur Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 Zadzwoń pod numer 503399909, chłopak jest z Rembertowa. Zapytaj za ile Ci ogarnie maszynę.
francis Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Opublikowano 26 Marca 2011 A macie namiary na jakiegoś dobrego mechanika z okolic Radomia? [br]Dopisany: 26 Marzec 2011, 13:18_________________________________________________czujnik cisnienia przelozylem od innego auta ale bylo to samo, co moge jeszcze ewentualnie sprawdzic?
jarbi Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 Kolego "na oko" raczej nic nie sprawdzisz - po pierwsze: vag i porządna diagnostyka (opis znajdziesz w dziale Diagnostyka VAG) nie polegająca tylko na odczytaniu i skasowaniu błędów a po drugie: niepotrzebnie było cokolwiek ruszane przy sztandze ! Najlepiej poproś któregoś z kolegów (posiadającego vag'a) z twojej okolicy o pomoc i daj sobie spokój z tym mechanikiem sam też nic tam już nie kręć.
maq Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 napiszcie jakie maja byc te logi bo ja nie mam możliwości ich zrobienia i musze to komuś zlecic, a nie chce 2 razy płacic Kolego na Twoim miejscu zrobił bym tak. 1. http://allegro.pl/interfejs-vag-kkl-usb-vw-seat-audi-skoda-promocja-i1509496604.html 2. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 ( tylko trzeba chcieć to przeczytać) potem wrzucasz logi na forum i już koledzy się wypowiedzą jak Ci najlepiej pomóc. Wtedy kosztuje Cię to tylko Twój czas... no i oczywiście tyle co kabelek Innym sposoben to wymienisz pół silnika i możesz nie znaleźć usterki
pastaldo Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 A przed czyszczeniem turbiny tez tak nisko łapał awaryjny? Ostatnio chłopak na forum tez miał takie cyrki i zarzekał sie że ma wszystko dobrze a okazało sie jak jeszcze raz rozebrał turbine że pierścień sterujący w turbinie miał źle założony i cały czas przeładowywał. Mysle że to może byc przyczyną jesli juz sporo zrobiliście. Kto czyści turbo? Ty czy jakiś mechanik?
francis Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Opublikowano 26 Marca 2011 mechanik ale bylo tez przekladana inna turbina i to samo sie dzialo, po wyczyszczeniu rozpedzal sie do tej samej predkosci
pastaldo Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 mechanik ale bylo tez przekladana inna turbina i to samo sie dzialo, po wyczyszczeniu rozpedzal sie do tej samej predkosci Aha wiec moja teoria padła. Tak jak chłopaki wyżej zrób logi i sie okarze co i jak.
francis Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Opublikowano 27 Marca 2011 Zamówiłem vag. Mam pytanie: czy diagnostyka moze byc zrobiona na przestawionej sztandze (skróconej), jeżeli nie to jak mam ją ustawic?
luzur Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 Myślę że sam nie dasz rady tego zrobić jeżeli jest to Twój pierwszy kontakt a VAG-iem. Ale zapytaj o pomoc kogoś z Twojej okolicy.
francis Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Opublikowano 27 Marca 2011 Myśle że same logi zrobić dam rade, chodzi mi o to czy sztanga musi byc w pozycji fabrycznej czy moze byc przeregulowana?
luzur Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 Jeżeli masz zaznaczoną pozycję fabryczną to zacznij w pozycji fabrycznej.
maq Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 zrób te logi na sztandze tak jak jest. Jak będziesz wrzucał to tam to napisz że jest ruszana. Powiedzą Ci użytkownicy czy jest ok a jak nie to w którą stronę ruszyć.
francis Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2011 dziś podpiąłem auto pod vag odczytałem tylko błędy, jutro zrobię logi wykryte błędy: 17958 17957 czym moga byc spowodowane te bledy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się