Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] 1.8t AVJ problem przerywa, nie jedzie,


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Opublikowano

to z dwoma wtyczkami

Opublikowano

na puszce od filtra powietrza

w B6 tego nie ma :wink4:
Opublikowano

Świece Świece przede wszystkim.i na 90% wszystko do normy wróci. :good: przechodzilem to w swoim AVJ :)

Opublikowano

siece świece ale zamieniałem świece z innego cylindra i dalej byla przerwa na tym samym[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2011, 22:59_________________________________________________a wymieniane były jakies 4 tys temu

Opublikowano

skoro przerywa cały czas na 1 cylindrze-to może być wina kabla-podmień od kogoś na jeden dzień i zobaczysz :wink4:

Opublikowano

taaa tylko jak i od kogo:/

zapytaj na Krakowskich-masz rzut czapeczką :gwizdanie: na pewno ktoś ma B6 1,8T :wink4:
Opublikowano

ok tylko powiedz mi jak wogóle to podmienić bo nie wiem one przecierz wchodzą gdzies tam do komputera??????[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2011, 08:19_________________________________________________.

.

.

.

.

teraz jeszcze jedna sprawa.... bo jest tak zapalam samochód i i po 4s zaczyna chodzic na 3 gary po chwili normalnie i poparu sekundach znowy przeywa i szarpie przejade lajtem kilka km zatrzymam sie przerywa zgarze po pół godziny zapalam to samo przerywa znowy pare km i patrze na kompyter i żadnych błędów nie ma !!! a zauważyłem ze gdy przykładam gazu ostro na 4 biegu przy 4 tyś, miga CHECK za każdym razem oraz na 3 biegu też przy wyższych obrotach 5-6tyś i wtedy wywala ubogą mierzanke losowe wypadania zapłony i przerwe zapłonu na 1 cylindrze.... dodam jeszcze właśnie że gdy na postoju zapale auto i zacznie przeywac to dość glośno śwista turbina!

Opublikowano

jak miga check-to świeca niedomaga-poszukaj-sam o tym pisałem

Opublikowano

Wymień i po sprawie, też to wszystko przechodziłem, z tym że ja do tego wszystkiego jeszcze cewki zabiłem, i w sumie mam w garażu 6 sztuk uszkodzonych :):wallbash:

Opublikowano

świece nowe

poprawa jest nawet myślałem ż enie ma już problemu po 5 km testuL) ale po godzinie jak wsiadłem to znowu coś zaczeła szarpać/// a świece napewno było do wymiany bo jedna si e posypała..

Opublikowano

no to kable-nic innego już nie pozostaje

Opublikowano

jak sie je wymienia???

[br]Dopisany: 04 Kwiecień 2011, 22:16_________________________________________________bo z tego co widze to wchodzą w całą wiązke która idzie do ECU....??????

Opublikowano

nigdy nie miałem potrzeby wymieniać,ale jak odepniesz od cewek-to pewnie znajdziesz drugą wtyczkę na końcu,jesli nie chcesz się bawić-oddaj auto do mechanika i niech Ci powie,jak to zrobić

Opublikowano

Nie sądzę żeby to kable były. podepnij Vag i sprawdź błędy . losowe wypadanie zapłonu na którym cylindrze wypada. potem poprzekładać cewki. sprawdzić dokładnie

Opublikowano

sprawdzłem przed chwila nie wywala mi błędów od zapłonu tylko jest od mieszanki za uboga i nastepny za bogata wolne obroty .. będzie przez to przerywać?????????/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...