fibol Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 Witam mam problem z temperaturą silnika , wymieniłem czujnik latem tamtego roku na oryginał temperatura od jakiegoś miesiąca zaczęła szwankować dzisiaj wymieniłem termostat na oryginał i co temperatura na zegarach wskazuje max 80 C a na kanale 49 max 75C już zgłupiałem może ktoś mi pomoże przecież czujnik w ciągu 7 miesięcy by nie poleciał . Wiem że już było wiele na ten temat pisane ale w żadnym nie było o takim przypadku .
MASATO Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 w jednej obudowie są 2 czujniki jeden podaje temperaturę na deskę rozdzielczą a drugi na ECU. na zegarach i na kanale 49 pokazuje te same wskazania z czujnika G2 podepnij vaga i sprawdż jaką temperaturę pokazuję czujnik G62 jeśli te temperatury są różne to padł czujnik
fibol Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Dzięki w poniedziałek sprawdzę . :>[br]Dopisany: 26 Marzec 2011, 22:57_________________________________________________no i wracam do tematu wymieniłem sobie i termostat i czujnik i to 2 razy no akurat miałem tyle na wymianę wszystko orginalne i co przez miesiąc wszystko ok cieszyłem się jak dziecko że temperatura na blacie 90 C. Potem znowu cyrki najpierw powoli wskazówka pokazywała coraz mniej przy następnych jazdach a teraz po tygodniu pokazuje temperaturę max 80 c a podczas jazdy 70C-75C dodam że jak stoję w korku dochodzi do prawie 90C +- 2 C . Może macie jakieś pomysły ja już zgłupiałem do reszty szlak minie trafia już z tą temp.
dariodario Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 czytajac to forum natknalem sie kilka razy ze co niektorzy wymieniali po kilka razy termostat zanim trafili na pelny sprawny. ja tez wymienilem 1,5 roku temu i mi jezdzac normalnie trzyma 86-89. powinien okolo 90 ale sie tym nie przejmuje
fibol Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2011 no tak ale wcześniej wymieniałem sam czujnik i było też przez miesiąc ok potem wracały te cyrki i znowu wymiana czujnika miesiąc dobrze i znowu cyrki jak by termostat był walnięty to temp. była by też inna a nie równe 90C .[br]Dopisany: 23 Sierpień 2011, 20:55_________________________________________________widzę ze nikt nie potrafi powiedzieć co może być zostaje metoda prób i błędów
rsiak Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Kolego moze problem jest z sama kostka? Zdejmij ja z czujnika, przeczysc i włóż ponownie.
fibol Opublikowano 7 Września 2011 Autor Opublikowano 7 Września 2011 i problem pozostał zegary sprawdzone , kostka sprawdzona termostat trzyma , czujnik myśle że by nie padł podłączyłem drugi i też pokazywał cyrki już sam nie wiem co zrobić w sumie i tak na początku przyszłego roku chce go sprzedać no ale z natury jestem taki że nie lubię kupować bubli to i sprzedać bubla też nie wypada auto u mnie musi być sprawne w 100% więc trzeba problem rozwiązać może ktoś pomoże . Dziękuje z góry
pshemko79 Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 Po jakim czasie wskaźnik powinien pokazać 90 stopni? Czy temperatura trochę niższa niż 90 to coś poważnego?
karbonek Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 Wsadz termostat do garnka z wodą i zagotuj go na kuchence, zobacz jak się zachowuje.
lukaseq1 Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 umnie tem na kanale 49 to 90, 91 !
Adr3k Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 ja np dzisiaj miałem na desce i na klimatroniku i vagu 121 st. normalnie kolejny termostat do wymiany po tygodniu, czasami się uda ze pośmigam cały dzień i będzie 90-92 ale czasami 116 -120 dlatego nie czekam kolejny termostacik wymieniam "Gates" działał 1 tydzień teraz zakładam ori
SkOs Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 a ja jestem przeciwnikiem oryginalu jezeli chodzi o termostaty ;] kup se wahlera ;]
grochu Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 Słuchaj a może jest coś nieteges z UPG ? Płynu ci nie ubywa? Jaki jest stan oleju?
fibol Opublikowano 8 Września 2011 Autor Opublikowano 8 Września 2011 a więc płynu nie ubywa stan oleju idealny temperatura oleju koło 100 C w przyszłym tygodniu będę wymieniał termostat i czujnik jeszcze raz może w końcu się to uspokoi , jest to bardzo irytująca usterka już wszystkiego próbowałem a jak to nie pomoże to jeszcze jeden sposób , jechać do serwisu trochę zapłacić i jak coś jeździć na gwarancję do usranej śmierci aż mnie będą mieli mnie dość A może jeszcze jedno może któryś z szanownych kolegów wie co to za kod 50.3 pokazuje się na 1 kanale . Jakiś czas temu mi się pokazał potem znikł i znowu mi to weszło . Wszystko pracuje tak jak powinno , no oprócz tej temperatury po za tym jest ok
grochu Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Błąd 50.3 pokazuje ci się gdy silnik pracuje?
fibol Opublikowano 15 Września 2011 Autor Opublikowano 15 Września 2011 i jak silnik pracuje jak i na wygaszonym teraz np. niema tego błędu
grochu Opublikowano 26 Września 2011 Opublikowano 26 Września 2011 50.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury 50.1 (G17) Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągła przerwa(JAK CHODZI SILNIK-BRAK STYKU NA KABLACH) 50.3 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem przerwa (JAK SILNIK NIEPRACUJE-BŁĄD ZAPISANY W PAMIĘCIM, JEST STYK) Posprawdzaj instalację do czujnika temp. w dolnej części zderzaka przy chłodnicy.
karbonek Opublikowano 26 Września 2011 Opublikowano 26 Września 2011 a ja jestem przeciwnikiem oryginalu jezeli chodzi o termostaty ;] kup se wahlera ;] A to przypadkiem jako ori nie pakowali?
przepychacz Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 ...ja miałem oryginał wahlera...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się