Flyer Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 czaki, a musisz zmieniac ecu? nie wystarczy sfleszowac softu pod wersje od manuala?
czaki22 Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 nie daje rady, pewnie jakis problem bo po flaschowaniu nie wstaje[br]Dopisany: 07 Wrzesień 2011, 17:36_________________________________________________ten moj sterownik oczywiscie, kupiłem juz do manuala
Bay1 Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 u mnie abs zrobiony,dostalem kod ecu ale z tego co wiem nie bpw ,na rano mam miec od mechanika z aso powiedzieli ze da rade zmienic vagiem bez problemu kodowanie,no ale zobaczymy
czaki22 Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 U mnie wszytsko dziala poprawnie tak jak powinno. abs. esp. tempkmat. ladnie ejhodzi z obrotow . szukaj sterownika najlepej[br]Dopisany: 08 Wrzesień 2011, 23:22_________________________________________________no i auto jest błędów niema w zadnym sterowniku, jezdzi normalnie, mniej pali
Bay1 Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 u mnie czesciowo auto posprzatane,abs ustawiony,stopy sa odnosnie kodowania kompa,programk VAC z serwisu audi nie dal rady zmienic kodowania kompa,jedyny sposob to przelutowanie procesora,podobno 2gi taki czujnik ktorego nie da sie czesto przekodowac to czujnik kata skretu,a wiec tak jak czaki mowil,komputerek trzeba zmieniac w 3/4 przypadku,niektore sie poprostu daja,niektore nie. mam silniczek bpw i komputer o numerze 03g906016fq kodowanie powinno byc 000072 jest 000076.czyli jak dobrze ropzumiem to kazdy komp z numerem 03g906016fq ma kodowanie 76 automatu i potrzebuje innego bpw prawda? jeszcze pytanko ma ktos namiar na kogos sprawdzonego kto sprzedaje sterowniki ? nie chcialbym z tym zbytnio bladzic. nie wazne z kad czlowiek,autem da sie wszedzie podjechac.pozdrawiam
aju Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 jakiego dokładnie sterownika potrzebujesz? (nr)
Bay1 Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 chcialbym to wiedziec;/ mam 03g906016fq i w nim jest zakodowany multitronic. dzisiaj na allegro pojawil sie http://allegro.pl/komputer-sterownik-silnika-audi-a4-2-0-tdi-bpw-07-i1822967030.html z koncowka kn ! potrzebuje dobrej rady czy to bedzie pasowalo.. widzialem jeszcze koncowki kp,fp,km,nie mam pojecia czym moga sie roznic.. ten kn jest dosc tani..
Bart-S Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 Bierz FP. Wszystkie drivery które znalazłeś są dla BPW ale różne cfg... KM to manual z Q na rynek hiszpański... KN to manual FWD też na rynek hiszpański KP to FWD Multitronic który wkładano do Cabrio FP już nie produkują - zastąpił go 03G 997 017 CX i to są drivery dla BPW FWD manuala na rynek europejski.
Bay1 Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 czyli bez problemu podejdzie to kn ? z tego co widze wystawili tez dwumas i docisk czyli manual 100% [br]Dopisany: 15 Wrzesień 2011, 20:00_________________________________________________problem jest taki ze nie ma nigdzie tego fp.. ten kn nie bedzie chodzil na rynek chiszpanski ? co to ma do dzialania auta..
Bart-S Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 Tego niestety nie potrafię Ci powiedzieć - możliwe, że mapa jest nieco zmodyfikowana pod jakieś lokalne normy emisji spalin... Skoro cena jest dobra to może warto zaryzykować?
Bay1 Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 cena swietna wedlug mnie.. km sa po 999 na allegro ten jest za 450 a fp o ktorym mowiles niestety tylko ebay.de ;/ kupuje go,mam nadzieje ze bedzie dobry
czaki22 Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 czyli dalej trzyma cie temat sterownika silnika, zrob jak mowi barts, i wkoncu bedziesz sie cieszył, ja zauwazylem jedna rzecz, zawieszenie do zmiany ! mam 1 cm co najmniej wyzej teraz i nie trzyma sie drogi jak trzymał wiec jade z nim w dol u mnie klasa wagowa fabrycznie 9 przod, 10 tył dam 7 na przod , i 9 na tył, albo 8 jak znajde
Bay1 Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 hm ja nic nie pomoge bo nie jezdizlem na multitroniku,autko sie lepi drogi. na ekranie jest przepiekna choinka,kupilem komputer i mysle ze zabawa dobiegla konca.
czaki22 Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 generalnie u mnie niebylo choinki juz, komp wywalal tryb awaryjny tylko[br]Dopisany: 15 Wrzesień 2011, 20:20_________________________________________________streszczę moj przypadek, skrzynia remontowana 2 l;ata temu koszt 4 tys zł ! + inne koszty paliwo czasu hotel na w zaokrągleniu 5 tys zł sprzedana po 2 latach użytkowania jako dobra sprawna za 2700 zł swap zestaw potrzebnych czesci 1.8 turbo avj 2002 rok, i najlepiej szukać rocznikowo skrzynia 5 biegowa z subami montażowymi rozrusznik przy 5 biegach taki am przy 6 inny sterownik silnika moj sie nie dal przekodowac polosie kompletne sprzęgło ( dwumas, tarcza, docisk, łożysko to sa nowe czesci, pompka sprzegła , wysprzeglik, przewod do skrzyni , przewód do pojemnika plynu ) wybierak łapa skrzyni pedały kompletny zestaw z czujnikami i wtyczkami mieszek z lewarkiem i oslona - element dekorów do podlaczenia czujnik predkosci wykorzystana wiązka z multi wlacznik wstecznego wykorzystana wiązka z multi włącznik sprzęgła podlacznie do ecu do usuniecia przekaznik rozrusznika i zmostkowania go do kodowania licznik sterownik abs sterownik silnika/ u mnie była wymiana sterownik kola kierownicy - opcja, miałem kierownice z manetkami koszty graty 2500zł , drogo ale miałem na miejscu wszystko co potrzebne łącznie z dwoma lambdami i cala instalacja z auta (angol) 2500+700 nowe graty + koszt potu nosba + koszt spojrzenia grzanka 4400 zł - 2700 sprzedana skrzynka 1700zł tyle dołożyłem do swapa taki koszt mozna tez zbic do graty kompletne 2500zł z dobrym sprzęgłem i dwumasem robota pinologgia kodowania 1500zł mniej wiecej czyli kompletnie można zamykać sie w kwocie 4000zł - graty które nam zostają max 3000zł minimalnie jeśli uszkodzona jest skrzynia 500zł reasumując mój przypadek błędem była naprawa skrzyni samochód jeździ normalnie, czuć teraz turbo , nie ma jakichkolwiek błędów w jakimkolwiek sterowniku ! auto poszło kolo 1 cm do góry !
truckmaniac Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 generalnie u mnie niebylo choinki juz, komp wywalal tryb awaryjny tylko[br]Dopisany: 15 Wrzesień 2011, 20:20_________________________________________________streszczę moj przypadek, skrzynia remontowana 2 l;ata temu koszt 4 tys zł ! + inne koszty paliwo czasu hotel na w zaokrągleniu 5 tys zł sprzedana po 2 latach użytkowania jako dobra sprawna za 2700 zł swap zestaw potrzebnych czesci 1.8 turbo avj 2002 rok, i najlepiej szukać rocznikowo skrzynia 5 biegowa z subami montażowymi rozrusznik przy 5 biegach taki am przy 6 inny sterownik silnika moj sie nie dal przekodowac polosie kompletne sprzęgło ( dwumas, tarcza, docisk, łożysko to sa nowe czesci, pompka sprzegła , wysprzeglik, przewod do skrzyni , przewód do pojemnika plynu ) wybierak łapa skrzyni pedały kompletny zestaw z czujnikami i wtyczkami mieszek z lewarkiem i oslona - element dekorów do podlaczenia czujnik predkosci wykorzystana wiązka z multi wlacznik wstecznego wykorzystana wiązka z multi włącznik sprzęgła podlacznie do ecu do usuniecia przekaznik rozrusznika i zmostkowania go do kodowania licznik sterownik abs sterownik silnika/ u mnie była wymiana sterownik kola kierownicy - opcja, miałem kierownice z manetkami koszty graty 2500zł , drogo ale miałem na miejscu wszystko co potrzebne łącznie z dwoma lambdami i cala instalacja z auta (angol) 2500+700 nowe graty + koszt potu nosba + koszt spojrzenia grzanka 4400 zł - 2700 sprzedana skrzynka 1700zł tyle dołożyłem do swapa taki koszt mozna tez zbic do graty kompletne 2500zł z dobrym sprzęgłem i dwumasem robota pinologgia kodowania 1500zł mniej wiecej czyli kompletnie można zamykać sie w kwocie 4000zł - graty które nam zostają max 3000zł minimalnie jeśli uszkodzona jest skrzynia 500zł reasumując mój przypadek błędem była naprawa skrzyni samochód jeździ normalnie, czuć teraz turbo , nie ma jakichkolwiek błędów w jakimkolwiek sterowniku ! auto poszło kolo 1 cm do góry ! Czaki. A może pokusiłbyś się o DIY
czaki22 Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 wiesz nie ma naprawde chyba po co, wszystko jest p&p, nie ma spawania wiercenia kombinowania itd pinologia jest tez prosta, o kodowaniu nie wspomnę
Bay1 Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 wszystko sie zgadaza tak jak Czaki napisal,wszystko podchodzi oryginalnie,co do gratow,ja sprzedalem rozwalony mulittronic za 300,(przypadek jak skrzynia smietnik) rozrusznik,dwumas,belke,do tego stary komputerek takze mozna sprzedac,za graty mozna wziac ok 3 tys, u mnie chyba nie przekodowali zegarow, Czaki nie miales choinki bo w momencie jak przekodowali Ci pompe abs to miales pewni komputer od manuala, u mnie zostaal jeszcze stary i pompa nie komunikuje sie z ecu i wywala wszystkie bledy ktore moze miec.problem znika po wlozeniu odpowiedniego ecu. mam jeszcze pytanie,latwo przekodowuje sie immobilaiser ? jakim programikiem to najlepiej zrobic ? wolalbym to zrobic osobiscie,nie chce zeby ktos sie tym zajmowal.
czaki22 Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 immo nieorbiłem , ale to niejest prblem tez jakis wielki na forum masz chyba co i jak w dziale warsztat
siwy74 Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 panowie o orientujecie sie jaki typ skrzyni manualnej pasuje do 2.4 BDV bo zamierzam wymienic ten zdymany multi na manual podobno pasuje też od 1.9 tdi i 2.0 tdi?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się