Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap skrzyni Multitronic na manualną w Audi A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czaki, a musisz zmieniac ecu? nie wystarczy sfleszowac softu pod wersje od manuala?

Opublikowano

nie daje rady, pewnie jakis problem bo po flaschowaniu nie wstaje[br]Dopisany: 07 Wrzesień 2011, 17:36_________________________________________________ten moj sterownik oczywiscie, kupiłem juz do manuala

Opublikowano

u mnie abs zrobiony,dostalem kod ecu ale z tego co wiem nie bpw ,na rano mam miec od mechanika z aso :) powiedzieli ze da rade zmienic vagiem bez problemu kodowanie,no ale zobaczymy

Opublikowano

U mnie wszytsko dziala poprawnie tak jak powinno. abs. esp. tempkmat. ladnie ejhodzi z obrotow . szukaj sterownika najlepej[br]Dopisany: 08 Wrzesień 2011, 23:22_________________________________________________no i auto jest błędów niema w zadnym sterowniku, jezdzi normalnie, mniej pali :)

Opublikowano

u mnie czesciowo auto posprzatane,abs ustawiony,stopy sa odnosnie kodowania kompa,programk VAC z serwisu audi nie dal rady zmienic kodowania kompa,jedyny sposob to przelutowanie procesora,podobno 2gi taki czujnik ktorego nie da sie czesto przekodowac to czujnik kata skretu,a wiec tak jak czaki mowil,komputerek trzeba zmieniac w 3/4 przypadku,niektore sie poprostu daja,niektore nie. mam silniczek bpw i komputer o numerze 03g906016fq kodowanie powinno byc 000072 jest 000076.czyli jak dobrze ropzumiem to kazdy komp z numerem 03g906016fq ma kodowanie 76 automatu i potrzebuje innego bpw prawda? jeszcze pytanko ma ktos namiar na kogos sprawdzonego kto sprzedaje sterowniki ? nie chcialbym z tym zbytnio bladzic. nie wazne z kad czlowiek,autem da sie wszedzie podjechac.pozdrawiam

Opublikowano

jakiego dokładnie sterownika potrzebujesz? (nr)

Opublikowano

Bierz FP.

Wszystkie drivery które znalazłeś są dla BPW ale różne cfg...

KM to manual z Q na rynek hiszpański...

KN to manual FWD też na rynek hiszpański

KP to FWD Multitronic który wkładano do Cabrio

FP już nie produkują - zastąpił go 03G 997 017 CX i to są drivery dla BPW FWD manuala na rynek europejski.

Opublikowano

czyli bez problemu podejdzie to kn :) ? z tego co widze wystawili tez dwumas i docisk czyli manual 100%

:)[br]Dopisany: 15 Wrzesień 2011, 20:00_________________________________________________problem jest taki ze nie ma nigdzie tego fp.. ten kn nie bedzie chodzil na rynek chiszpanski ? co to ma do dzialania auta..

Opublikowano

Tego niestety nie potrafię Ci powiedzieć - możliwe, że mapa jest nieco zmodyfikowana pod jakieś lokalne normy emisji spalin...

Skoro cena jest dobra to może warto zaryzykować?

Opublikowano

cena swietna wedlug mnie.. km sa po 999 na allegro ten jest za 450 a fp o ktorym mowiles niestety tylko ebay.de ;/ kupuje go,mam nadzieje ze bedzie dobry :)

Opublikowano

czyli dalej trzyma cie temat sterownika silnika, zrob jak mowi barts, i wkoncu bedziesz sie cieszył, ja zauwazylem jedna rzecz, zawieszenie do zmiany ! mam 1 cm co najmniej wyzej teraz i nie trzyma sie drogi jak trzymał wiec jade z nim w dol

u mnie klasa wagowa fabrycznie 9 przod, 10 tył

dam 7 na przod , i 9 na tył, albo 8 jak znajde

Opublikowano

hm ja nic nie pomoge bo nie jezdizlem na multitroniku,autko sie lepi drogi. na ekranie jest przepiekna choinka,kupilem komputer i mysle ze zabawa dobiegla konca.

Opublikowano

generalnie u mnie niebylo choinki juz, komp wywalal tryb awaryjny tylko[br]Dopisany: 15 Wrzesień 2011, 20:20_________________________________________________streszczę moj przypadek,

skrzynia remontowana 2 l;ata temu koszt 4 tys zł ! + inne koszty paliwo czasu hotel na w zaokrągleniu 5 tys zł

sprzedana po 2 latach użytkowania jako dobra sprawna za 2700 zł

swap zestaw potrzebnych czesci 1.8 turbo avj 2002 rok, i najlepiej szukać rocznikowo

skrzynia 5 biegowa z subami montażowymi

rozrusznik przy 5 biegach taki am przy 6 inny

sterownik silnika moj sie nie dal przekodowac

polosie

kompletne sprzęgło ( dwumas, tarcza, docisk, łożysko to sa nowe czesci, pompka sprzegła , wysprzeglik, przewod do skrzyni , przewód do pojemnika plynu )

wybierak

łapa skrzyni

pedały kompletny zestaw z czujnikami i wtyczkami

mieszek z lewarkiem i oslona - element dekorów

do podlaczenia

czujnik predkosci wykorzystana wiązka z multi

wlacznik wstecznego wykorzystana wiązka z multi

włącznik sprzęgła podlacznie do ecu

do usuniecia przekaznik rozrusznika i zmostkowania go

do kodowania

licznik

sterownik abs

sterownik silnika/ u mnie była wymiana

sterownik kola kierownicy - opcja, miałem kierownice z manetkami

koszty graty 2500zł , drogo ale miałem na miejscu wszystko co potrzebne łącznie z dwoma lambdami i cala instalacja z auta (angol)

2500+700 nowe graty + koszt potu nosba + koszt spojrzenia grzanka

4400 zł - 2700 sprzedana skrzynka

1700zł tyle dołożyłem do swapa

taki koszt mozna tez zbic do

graty kompletne 2500zł z dobrym sprzęgłem i dwumasem

robota pinologgia kodowania 1500zł mniej wiecej

czyli kompletnie można zamykać sie w kwocie 4000zł - graty które nam zostają max 3000zł minimalnie jeśli uszkodzona jest skrzynia 500zł

reasumując mój przypadek błędem była naprawa skrzyni

samochód jeździ normalnie, czuć teraz turbo , nie ma jakichkolwiek błędów w jakimkolwiek sterowniku !

auto poszło kolo 1 cm do góry !

Opublikowano

generalnie u mnie niebylo choinki juz, komp wywalal tryb awaryjny tylko[br]Dopisany: 15 Wrzesień 2011, 20:20_________________________________________________streszczę moj przypadek,

skrzynia remontowana 2 l;ata temu koszt 4 tys zł ! + inne koszty paliwo czasu hotel na w zaokrągleniu 5 tys zł

sprzedana po 2 latach użytkowania jako dobra sprawna za 2700 zł

swap zestaw potrzebnych czesci 1.8 turbo avj 2002 rok, i najlepiej szukać rocznikowo

skrzynia 5 biegowa z subami montażowymi

rozrusznik przy 5 biegach taki am przy 6 inny

sterownik silnika moj sie nie dal przekodowac

polosie

kompletne sprzęgło ( dwumas, tarcza, docisk, łożysko to sa nowe czesci, pompka sprzegła , wysprzeglik, przewod do skrzyni , przewód do pojemnika plynu )

wybierak

łapa skrzyni

pedały kompletny zestaw z czujnikami i wtyczkami

mieszek z lewarkiem i oslona - element dekorów

do podlaczenia

czujnik predkosci wykorzystana wiązka z multi

wlacznik wstecznego wykorzystana wiązka z multi

włącznik sprzęgła podlacznie do ecu

do usuniecia przekaznik rozrusznika i zmostkowania go

do kodowania

licznik

sterownik abs

sterownik silnika/ u mnie była wymiana

sterownik kola kierownicy - opcja, miałem kierownice z manetkami

koszty graty 2500zł , drogo ale miałem na miejscu wszystko co potrzebne łącznie z dwoma lambdami i cala instalacja z auta (angol)

2500+700 nowe graty + koszt potu nosba + koszt spojrzenia grzanka

4400 zł - 2700 sprzedana skrzynka

1700zł tyle dołożyłem do swapa

taki koszt mozna tez zbic do

graty kompletne 2500zł z dobrym sprzęgłem i dwumasem

robota pinologgia kodowania 1500zł mniej wiecej

czyli kompletnie można zamykać sie w kwocie 4000zł - graty które nam zostają max 3000zł minimalnie jeśli uszkodzona jest skrzynia 500zł

reasumując mój przypadek błędem była naprawa skrzyni

samochód jeździ normalnie, czuć teraz turbo , nie ma jakichkolwiek błędów w jakimkolwiek sterowniku !

auto poszło kolo 1 cm do góry !

Czaki. A może pokusiłbyś się o DIY :naughty:
Opublikowano

wiesz nie ma naprawde chyba po co, wszystko jest p&p, nie ma spawania wiercenia kombinowania itd pinologia jest tez prosta, o kodowaniu nie wspomnę

Opublikowano

wszystko sie zgadaza tak jak Czaki napisal,wszystko podchodzi oryginalnie,co do gratow,ja sprzedalem rozwalony mulittronic za 300,(przypadek jak skrzynia smietnik) rozrusznik,dwumas,belke,do tego stary komputerek takze mozna sprzedac,za graty mozna wziac ok 3 tys, u mnie chyba nie przekodowali zegarow, Czaki nie miales choinki bo w momencie jak przekodowali Ci pompe abs to miales pewni komputer od manuala, u mnie zostaal jeszcze stary i pompa nie komunikuje sie z ecu i wywala wszystkie bledy ktore moze miec.problem znika po wlozeniu odpowiedniego ecu. mam jeszcze pytanie,latwo przekodowuje sie immobilaiser ? jakim programikiem to najlepiej zrobic ? wolalbym to zrobic osobiscie,nie chce zeby ktos sie tym zajmowal.

Opublikowano

immo nieorbiłem , ale to niejest prblem tez jakis wielki na forum masz chyba co i jak w dziale warsztat

Opublikowano

panowie o orientujecie sie jaki typ skrzyni manualnej pasuje do 2.4 BDV bo zamierzam wymienic ten zdymany multi na manual

podobno pasuje też od 1.9 tdi i 2.0 tdi?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...