Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Nie pali na rozgrzanym silniku - co zrobić ?


Gość Faworek

Rekomendowane odpowiedzi

_________________________________________________

Witam,

Gdy silnik jest zimny (zazwyczaj po całonocnym staniu) odpala bez problemów.Natomiast schody zaczynają się,gdy osiągnie normalną temperaturę pracy podczas jazdy-po zgaszeniu i próbie ponownego uruchomienia silnik po porostu nie zapala. Jedynym ratunkiem jest wtedy przytrzymanie dłużej kluczyka,by rozrusznik ciągle kręcił i dodawanie gazu,choć zdarza się,że po puszczeniu kluczyka silnik pracuje jakby na półobrotach i za chwilę gaśnie.Poza tym dodatkowo trzęsie samochodem.Problem występuje sporadycznie.Czasami odpala normalnie,czasami występują w/w objawy.Co może być przyczyną?

Poprawiony.

[cayenne]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vag wywala jakies bledy?sorki ale czytam to i czytam i dalej jest mi ciezko zrozumiec co napisales.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lub cos z kompresja silnika...sa podobne objawy

zobacz jeszcze czy przy kreceniu rozrusznikiem paliwo sie ptrzesowa,jak nie to niestety tak jak koledzy pisali moze byc konczaca sie pompa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamiast naprawiac pompe ja bym wolał zrobic myk w sofcie zmieniajac dawke rozruchowa i to na bank pomoze i taniej :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamiast naprawiac pompe ja bym wolał zrobic myk w sofcie zmieniajac dawke rozruchowa i to na bank pomoze i taniej :P

zgadzam sie z Toba w 100%. Brat mial identyczne objawy tylko ze w silniku AHF, koles pogrzebal przy sofcie i pali na dotyk - czy zimny czy cieply. dodam ze wczesniej "super mechanicy" wpedzili go w koszta ponad 1000 zl (grzebali mu przy głowiczce czy czyms takim ...) wiec na twoim miejscu bym sie nie martwil zbytnio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamiast naprawiac pompe ja bym wolał zrobic myk w sofcie zmieniajac dawke rozruchowa i to na bank pomoze i taniej :P

zgadzam sie z Toba w 100%. Brat mial identyczne objawy tylko ze w silniku AHF, koles pogrzebal przy sofcie i pali na dotyk - czy zimny czy cieply. dodam ze wczesniej "super mechanicy" wpedzili go w koszta ponad 1000 zl (grzebali mu przy głowiczce czy czyms takim ...) wiec na twoim miejscu bym sie nie martwil zbytnio.

W nowych konstrukcjach soft jest pozbawiony bledow we mapie rozruchu, korekta da pewnien efekt, ale w czasie dużych upałów przekonasz się , że niewiele to da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od kiedy wystepuja te problemy ...

[wyglada na konczaca sie pompe wtryskowa :confused4:]

choc najpierw podjechał bym na korekte mapy startowej .. na 99% pomoze ...

[p.s odepnij czujnik temperatury i sprobuj odpalic - jak silnik bedzie rozgrzany]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam ten sam problem też mi na zimnym dobrze pali a na ciepłym ma opory.Zrobiłem pompe wtryskową i coś jakby mniej ale jeszcze problem nie ustąpił.

Może ktoś już doszedł w czym jest problem.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...