Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AVG] Nie pali na rozgrzanym silniku - co zrobić ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

_________________________________________________

Witam,

Gdy silnik jest zimny (zazwyczaj po całonocnym staniu) odpala bez problemów.Natomiast schody zaczynają się,gdy osiągnie normalną temperaturę pracy podczas jazdy-po zgaszeniu i próbie ponownego uruchomienia silnik po porostu nie zapala. Jedynym ratunkiem jest wtedy przytrzymanie dłużej kluczyka,by rozrusznik ciągle kręcił i dodawanie gazu,choć zdarza się,że po puszczeniu kluczyka silnik pracuje jakby na półobrotach i za chwilę gaśnie.Poza tym dodatkowo trzęsie samochodem.Problem występuje sporadycznie.Czasami odpala normalnie,czasami występują w/w objawy.Co może być przyczyną?

Poprawiony.

[cayenne]

Opublikowano

vag wywala jakies bledy?sorki ale czytam to i czytam i dalej jest mi ciezko zrozumiec co napisales.....

Opublikowano

no wiem sorki wiesz co mialem z miesiac temu oklo wagowane wszystko, 0 bledow

Opublikowano

Przyczyną może być słabe ciśnienie w pompie wtryskowej, na zimnym silniku pompa podaje większą dawkę paliwa i dlatego jest OK.

Opublikowano

lub cos z kompresja silnika...sa podobne objawy

zobacz jeszcze czy przy kreceniu rozrusznikiem paliwo sie ptrzesowa,jak nie to niestety tak jak koledzy pisali moze byc konczaca sie pompa

Opublikowano

Jaki koszt takiej pompy nowej jak cos czy naprawa wystarczy ?

Opublikowano

zamiast naprawiac pompe ja bym wolał zrobic myk w sofcie zmieniajac dawke rozruchowa i to na bank pomoze i taniej :P

Opublikowano

No nic dzieki za porady wiem nacyzm stoje mniej wiecej teraz podjade do mechanika i zobaczymy co jest grane.

:wallbash:ehh juz mam dosyc po malu tej fury :wallbash:

Opublikowano

zamiast naprawiac pompe ja bym wolał zrobic myk w sofcie zmieniajac dawke rozruchowa i to na bank pomoze i taniej :P

zgadzam sie z Toba w 100%. Brat mial identyczne objawy tylko ze w silniku AHF, koles pogrzebal przy sofcie i pali na dotyk - czy zimny czy cieply. dodam ze wczesniej "super mechanicy" wpedzili go w koszta ponad 1000 zl (grzebali mu przy głowiczce czy czyms takim ...) wiec na twoim miejscu bym sie nie martwil zbytnio.

Opublikowano

zamiast naprawiac pompe ja bym wolał zrobic myk w sofcie zmieniajac dawke rozruchowa i to na bank pomoze i taniej :P

zgadzam sie z Toba w 100%. Brat mial identyczne objawy tylko ze w silniku AHF, koles pogrzebal przy sofcie i pali na dotyk - czy zimny czy cieply. dodam ze wczesniej "super mechanicy" wpedzili go w koszta ponad 1000 zl (grzebali mu przy głowiczce czy czyms takim ...) wiec na twoim miejscu bym sie nie martwil zbytnio.

W nowych konstrukcjach soft jest pozbawiony bledow we mapie rozruchu, korekta da pewnien efekt, ale w czasie dużych upałów przekonasz się , że niewiele to da.

Opublikowano

od kiedy wystepuja te problemy ...

[wyglada na konczaca sie pompe wtryskowa :confused4:]

choc najpierw podjechał bym na korekte mapy startowej .. na 99% pomoze ...

[p.s odepnij czujnik temperatury i sprobuj odpalic - jak silnik bedzie rozgrzany]

Opublikowano

mam tak raczej od nowosci jak przytrzymam dluzje kluczyk to odpali bezproblemow a nie kiedy odrazu.

A gdzie jets ten czujnik od temp?

Opublikowano

Witam

Mam ten sam problem też mi na zimnym dobrze pali a na ciepłym ma opory.Zrobiłem pompe wtryskową i coś jakby mniej ale jeszcze problem nie ustąpił.

Może ktoś już doszedł w czym jest problem.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...