Gość Faworek Opublikowano 19 Grudnia 2007 Opublikowano 19 Grudnia 2007 _________________________________________________ Witam, Gdy silnik jest zimny (zazwyczaj po całonocnym staniu) odpala bez problemów.Natomiast schody zaczynają się,gdy osiągnie normalną temperaturę pracy podczas jazdy-po zgaszeniu i próbie ponownego uruchomienia silnik po porostu nie zapala. Jedynym ratunkiem jest wtedy przytrzymanie dłużej kluczyka,by rozrusznik ciągle kręcił i dodawanie gazu,choć zdarza się,że po puszczeniu kluczyka silnik pracuje jakby na półobrotach i za chwilę gaśnie.Poza tym dodatkowo trzęsie samochodem.Problem występuje sporadycznie.Czasami odpala normalnie,czasami występują w/w objawy.Co może być przyczyną? Poprawiony. [cayenne]
krzysiek23 Opublikowano 19 Grudnia 2007 Opublikowano 19 Grudnia 2007 vag wywala jakies bledy?sorki ale czytam to i czytam i dalej jest mi ciezko zrozumiec co napisales.....
Gość Faworek Opublikowano 19 Grudnia 2007 Opublikowano 19 Grudnia 2007 no wiem sorki wiesz co mialem z miesiac temu oklo wagowane wszystko, 0 bledow
cayenne Opublikowano 19 Grudnia 2007 Opublikowano 19 Grudnia 2007 Przyczyną może być słabe ciśnienie w pompie wtryskowej, na zimnym silniku pompa podaje większą dawkę paliwa i dlatego jest OK.
krzysiek23 Opublikowano 19 Grudnia 2007 Opublikowano 19 Grudnia 2007 lub cos z kompresja silnika...sa podobne objawy zobacz jeszcze czy przy kreceniu rozrusznikiem paliwo sie ptrzesowa,jak nie to niestety tak jak koledzy pisali moze byc konczaca sie pompa
Gość Faworek Opublikowano 19 Grudnia 2007 Opublikowano 19 Grudnia 2007 Jaki koszt takiej pompy nowej jak cos czy naprawa wystarczy ?
baskecior Opublikowano 20 Grudnia 2007 Opublikowano 20 Grudnia 2007 Szukaj używanej - koszt regenerowanej ok 1200-1400 PLN.
Wihajster Opublikowano 20 Grudnia 2007 Opublikowano 20 Grudnia 2007 zamiast naprawiac pompe ja bym wolał zrobic myk w sofcie zmieniajac dawke rozruchowa i to na bank pomoze i taniej
baskecior Opublikowano 20 Grudnia 2007 Opublikowano 20 Grudnia 2007 Pomoże, ale bardzo niewiele, w tym roczniku i w tym silniku soft nie jest obarczony błędem skopanej mapy rozruchu jak wczesne AFN`y.
Gość Faworek Opublikowano 20 Grudnia 2007 Opublikowano 20 Grudnia 2007 No nic dzieki za porady wiem nacyzm stoje mniej wiecej teraz podjade do mechanika i zobaczymy co jest grane. :wallbash:ehh juz mam dosyc po malu tej fury
blaster99 Opublikowano 20 Grudnia 2007 Opublikowano 20 Grudnia 2007 zamiast naprawiac pompe ja bym wolał zrobic myk w sofcie zmieniajac dawke rozruchowa i to na bank pomoze i taniej zgadzam sie z Toba w 100%. Brat mial identyczne objawy tylko ze w silniku AHF, koles pogrzebal przy sofcie i pali na dotyk - czy zimny czy cieply. dodam ze wczesniej "super mechanicy" wpedzili go w koszta ponad 1000 zl (grzebali mu przy głowiczce czy czyms takim ...) wiec na twoim miejscu bym sie nie martwil zbytnio.
baskecior Opublikowano 20 Grudnia 2007 Opublikowano 20 Grudnia 2007 zamiast naprawiac pompe ja bym wolał zrobic myk w sofcie zmieniajac dawke rozruchowa i to na bank pomoze i taniej zgadzam sie z Toba w 100%. Brat mial identyczne objawy tylko ze w silniku AHF, koles pogrzebal przy sofcie i pali na dotyk - czy zimny czy cieply. dodam ze wczesniej "super mechanicy" wpedzili go w koszta ponad 1000 zl (grzebali mu przy głowiczce czy czyms takim ...) wiec na twoim miejscu bym sie nie martwil zbytnio. W nowych konstrukcjach soft jest pozbawiony bledow we mapie rozruchu, korekta da pewnien efekt, ale w czasie dużych upałów przekonasz się , że niewiele to da.
blaster99 Opublikowano 20 Grudnia 2007 Opublikowano 20 Grudnia 2007 moze to pocztajcie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic288120.html
spanky Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 od kiedy wystepuja te problemy ... [wyglada na konczaca sie pompe wtryskowa ] choc najpierw podjechał bym na korekte mapy startowej .. na 99% pomoze ... [p.s odepnij czujnik temperatury i sprobuj odpalic - jak silnik bedzie rozgrzany]
Gość Faworek Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 mam tak raczej od nowosci jak przytrzymam dluzje kluczyk to odpali bezproblemow a nie kiedy odrazu. A gdzie jets ten czujnik od temp?
wustyle Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 kiedys mialem identyczny problem w mojej hondzie accord styki w stacyjce byly wytarte
ross Opublikowano 23 Grudnia 2007 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Witam Mam ten sam problem też mi na zimnym dobrze pali a na ciepłym ma opory.Zrobiłem pompe wtryskową i coś jakby mniej ale jeszcze problem nie ustąpił. Może ktoś już doszedł w czym jest problem. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się