mlody_89 Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 Witam sprawdzałem dzis jakie daje cisnienie turbo i wyszło mi ok 0,98 Bara. Co moze byc powodem? Podczas rozpedzania samochodu zauwazylem jak cisnienie faluje, poporstu wskazówka falowala, Słychac nawet podczas jazdy jak trubo faluje tzn tak jakby momentami puszczalo cisnienie. Co to moze znaczyc?? Aha i podlaczajac Vag-a nie wykazalo zadnych błedów. Czy moze miec to falowanie cos wspolnego z zaworem N75??
marcin_s7 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 u mnie w AGU pompuje 0,5 po programie 0,9 sprawdź czy wszystkie węże są całe skoro faluje
domjenick Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 nieszczelność bardzo prawdopodobna
mlody_89 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Sprawdzałem wszystkie weze i nic nie syczy wszystko szczelne.Zastanawia mnie caly czas ten zawór N75 moze przez niego powstaje to falowanie
Dev Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 nieprawidłowa praca aktuatora a co za tym idzie WG ciśnienie 0.9 Bara to bardzo dużo :mysli:
mlody_89 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 a co to jest ten Aktuator?? i WG???
Dev Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 aktuator to jest gruszka która poprzez ciegno i klapkę (WG) otwiera drugi kanał wylotowy w turbinie
Buba Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 jak masz wskaźnik to nagraj jak wyglada doładowanie. tak jak logi tylko żeby było widać obrotomierz
mlody_89 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2011 No jest problem ze nie mam już wskaźnika i nie będę miał możliwości pożyczenia, a czy taki zwykły wskaźnik od kompresora starczył by?? Zdaje mi się ze nie ma zmienionego Softa chyba... Słuchajcie a jakbym jutro na próbę wyjął zawór n75 i te przewody złączył zwykłym trójnikiem??? Moze coś się stać? Bo chyba jest możliwość jakoś sprawdzić N75?? Czytałem gdzieś w necie ze mostkuja jakieś 2 wężyki, aby zobaczyć czy jest różnica w jeźdźcie.
Dev Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 No jest problem ze nie mam już wskaźnika i nie będę miał możliwości pożyczenia, a czy taki zwykły wskaźnik od kompresora starczył by?? Zdaje mi się ze nie ma zmienionego Softa chyba... Słuchajcie a jakbym jutro na próbę wyjął zawór n75 i te przewody złączył zwykłym trójnikiem??? Moze coś się stać? Bo chyba jest możliwość jakoś sprawdzić N75?? Czytałem gdzieś w necie ze mostkuja jakieś 2 wężyki, aby zobaczyć czy jest różnica w jeźdźcie. N75 mozesz sprawdzic VAG-iem (test elementów wykonawczych, blok silnik) jak zmostkujesz przewody to jest to najlepsza droga do roz...jebania turbo
mlody_89 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2011 No tak ale czytałem ze mostkuja te przewody aby to sprawdzic. Mam Vag-a lecz Polskiego 4.9 a chciałem tego innego ale nie ma skad sciagnac. Tutaj opisuja mostkowanie: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=373372
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się