zbigok Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 Wynika z materiałów pomocniczych że czujnik G143 jest wraz serwo-silnikiem V113. Schemacik blokowy: Zdarza się czasem, że ta klapa się blokuje. Jak widać poniżej jest to za schowkiem i trzeba go odkręcić. Schowek: Oby to była błahostka. Powodzenia i daj znać co było.
Onkel Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Opublikowano 31 Marca 2011 Super opis:) Dzięki wielkie. Jak dam rade to dzisiaj zajmę się tym i napisze co było. Bo w sumie jak wyłączam klime to slychać tak jakby ta klapka ciężko miała chodzic także może coś ją blokuje.
fly07 Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 Oby to była ciężko chodząca klapa... Ale licz się z tym, że będziesz musiał zajrzeć do silniczka, a to już trochę zabawy. Moim zdaniem jak jest błąd - to komutator silniczka.
Onkel Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Wczoraj rozebrałem wszystko. Wyciągnąłem dmuchawe i rozebrałem filtr kabinowy. Ciężko chodziła klapa na silniczku. Prysnąłem wd40 i teraz jest cichutko ale błąd nadal jest. Nie wiem co mam jeszcze z tym zrobić bo tam w sumie zostało tylko rozkręcenie silniczka regulującego klape. Czy to coś z nim może być nie tak jeśli chodzi normalnie. No chyba, że jest opcja że: po ściagnięciu filta kabinowego i zdjęciu obudowy jego są dwie klapki. Jedna (ta co niby piszczała) chodzi dobrze nie można zmienić położenia ręką a drugą da się zamykać i otwierać ręką ale silniczek normalnie ja zamyka i otwiera. To może o nią chodzi???
wielki1980 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Zrób nastawy podstawowe vagiem a jak nie pomoże to silniczek nastawczy klapy do wymiany.
Onkel Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Nastawy podstawowe czyli: Warunek konieczny. Przyczyny błędów muszą fizycznie zostać usunięte/ naprawione. Brak zapisanych błędów w sterowniku. Podłączasz VAG Uruchamiasz silnik. Włączasz kllimatyzację w tryb AUTO: Wchodzisz w adres 08 AC/ HVAC lub inny opis dotyczący klimatyzacji. Dalej 07 Kodowanie Wpisujesz wartość i potwierdzasz. Teraz nie zamykając programu (nie rozłączając się z samochodem) odczytujesz błędy klimy, usuwasz je, jeśli się pojawiły i przechodzisz do Basic Settings. Silnik musi nadal pracować, i klima być włączona w tryb AUTO. 04 - Basic Settings Potwierdzasz Wpisujesz numer grupy 001 Czekasz i obserwujesz oraz słuchasz. Wszystkie silniczki sterowania przejadą sobie od jednego końca do drugiego, żeby poznać pozycje krańcowe. Po zakończeniu na ekranie pojawiają się w każdej pozycji zera (0). Jest to znak, że nastawy podstawowe zakończyły się. Jeśli tak to juz mam to zrobione i nic.... Czyli zaczynam szukać silniczka.
fly07 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Jeśli tak to juz mam to zrobione i nic.... Czyli zaczynam szukać silniczka. Już ci pisałem: jak się tak sprawy mają - rozbieraj silniczek i czyść komutator. Robota precyzyjna ale i tak nie masz nic do stracenia Szukaj opisu na forum.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się