Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Sprawdzenie pompy hamulcowej


trezor4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam borykam sie z problemem grzejącego hamulca przedniego prawego koła , dzsiaj byłem u mechanika i wymienił mi wężyk elestyczny bo niby on był przyczyna , okazało sie że koło dalej sie grzeje jutro jade na reklamacje bo zapłaciłem 110zl i dalej nie działa więc wyglda że wymienił dobry wężyk ... uszczelki zacisku wymieniane kolo 3 miesiecy temu wiec zastanawiem sie gdzie szukac dalej przyczyny bo do partaczy nie ma co oddawać i trzeba samemu sprobowac naprawic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem ci że też takie cuś miałem tyle że mi sie samo zaczęło blokować do tego stopnia że tarcza sie zgrzała i klocki zaczęły palić. po odpaleniu samochodu na wciśniętym pedale hamulca ustąpiło i do dziś mam z tym spokój (bo teraz nie mam w ogóle hamulców :polew:)[br]Dopisany: 30 Marzec 2011, 22:16_________________________________________________aha,a pedał ci sie twardy zrobił?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

jeżeli na prowadnicach się nie zacina,zostaje sam tłok do sprawdzenia(być może nie cofa się),miałem podobną przypadłość tyle że z tyłu,wymieniłem uszczelniacz tłoka i problem zniknął(tłok lekko wychodził,ale ciężko się cofał i hamulec się grzał)pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio u kumpla na prowadnicach sie zacinały,odkręć torxem chyba 6 wyciągnij nasmaruj i zobacz czy problem zniknie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj podniosłem auto i próbowałem zakręcić kołem za felgę ... wiem że nie bedzie kręcić się jak w rowerze :) ale ile obrotów powinno koło zrobić ? u mnie delikatnie trze o klocki tarcza i koło robi około 2-3 obroty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2-3 obroty przedniego koła to jest ok - w końcu kręcisz też półośką i "kawałkiem" skrzyni biegów. Nie napisałeś jak bardzo to koło się grzeje (hamulce to do siebie mają, że trochę się grzeją przy hamowaniu :> ). Czy jest jakaś znacząca różnica w temp. i sile potrzebnej do ruszenia koła na lewaku między prawym a lewym? Czy samochód ściąga w prawo przy hamowaniu i/lub przy jeździe? Może lewe koło słabo hamuje i cała siła potrzebna do zatrzymania samochodu spoczywana na prawym kole. Wtedy prawe koło będzie się grzało i samochód będzie ściągał w prawo przy hamowaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...