RS Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 Witam, problem jest taki ze silnikiem na wolnych obrotach dosc telepie. Samochod jezdzi bez problemow. Moja obawa jest ze jakas pompka cos niedomaga (albo nawet 2) Na kanale 13 korekcja wtrysku wynosi w 2 bloku nawet 2,39mg. Zrobilem zapis tego kanalu ale nie wiem w jakiej formie to tu wkleic. Pomoze ktos?
zbojna Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 Wrzuc tu: http://vaglog.rtnet.pl/ i wklej linka. Pozdr
Krzysztof Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Witam, problem jest taki ze silnikiem na wolnych obrotach dosc telepie. Samochod jezdzi bez problemow. Moja obawa jest ze jakas pompka cos niedomaga (albo nawet 2) Na kanale 13 korekcja wtrysku wynosi w 2 bloku nawet 2,39mg. Zrobilem zapis tego kanalu ale nie wiem w jakiej formie to tu wkleic. Pomoze ktos? Przydało by się żebyś wrzucił jeszcze statycznie 023. Logi bez żadnych obróbek jak kolega wyżej napisał wrzuć na: http://vaglog.rtnet.pl/ tam już będą czytelne.
siemian Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Witam, problem jest taki ze silnikiem na wolnych obrotach dosc telepie. Samochod jezdzi bez problemow. Moja obawa jest ze jakas pompka cos niedomaga (albo nawet 2) Na kanale 13 korekcja wtrysku wynosi w 2 bloku nawet 2,39mg. Zrobilem zapis tego kanalu ale nie wiem w jakiej formie to tu wkleic. Pomoze ktos? 2,39 to już za dużo...
RS Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Tu wklejam grupe 13, a 23 zaraz dorzuce: Log (0 - 013)
zbojna Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 To jest log statyczny? Przy w pelni rozgrzanym silniku? Strasznie rozjechane te korekcje
RS Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 wlasnie zapomnialen dodac ze to na zimnym silniku jest. Na cieplym to silnikiem juz nie telepie tylko ma od czasu do czasu takie "pierdniecia"- co mnie troche wkurza. Wczoraj cos pokielbasilem z zapisywaniem logow i nie nie chcialo mi sie juz drugi raz do garazu leciec. Dzisiaj beda z cieplego silnika juz.
lukjar7 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 13 18 23 stat, to jest ocena pompek, oczywiście na ciepłym
RS Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Oki, mam. Kanaly 13,18 i 23. Wszystko na cieplym silniku ( po 15km) Log (0 - 023) Log (1 - 018) Log (2 - 013) Tylko sie zastanawiam co te kanaly 18 i 23 maja dac jak tam prawie zadnych roznic nie ma pomiedzy kanalami?
zbojna Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Wszystko wyglada ok, korekcje tez w normie, podczas wykonywania tych logow tez miales te objawy?
RS Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 No nie miałem tych objawów jak jest ciepły. Tylko jak jest zimny to nim tak telepie. Sam własnie jak patrzyłem na te logi to wyglądały mi ok.
ERW0 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 wklej 001 statyczny. 007 zimny bez odpalania.
RS Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Juz sie robi: Log (0 - 007) Log (1 - 001) z tym ze wtedy auto chodzilo normalnie (przy kanale 1 czekalem dluzej bo myslalem ze zacznie nim telepac ale nie telepalo) Pozniej zeskanowalem bledy i wtedy zaczelo mi troche nim telepac, pozniej ustalo i po ponownym uruchomieniu znow zaczelo telepac z srednia sila (telepalo juz mocniej) i wtedy zrobilem logi kanalow 1, 13, 18 i 23: Log (0 - 018) Log (1 - 001) Log (2 - 023) Log (3 - 013) Dodam ze od 4 tankowan uzywam dodatku Liqi molly do wtryskow zeby je wyczyscic, a tankuje zawsze do pelna. Nie wiem czy to ma jakies znaczenie...
lukjar7 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 ja bym sprawdził pompkę wstępnego tłoczenia i tandem
RS Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Jak wymienialem wtrysk to odkrylismy z mechanikiem takie cos ze paliwo w przewodzie zwrotnym przed filtrem jest czarne. Mechanik mowil ze to nienormalne. Od tego czasu przejechalem juz dosc km (pol roku) i poza tym telepaniem nic sie nie dzieje.... On tez cos o tej pompie wspominal... Mala podpowiedz: Gdzie ja znajde i jak ja sprawdzic? No i najwazniejsze: na swieta musze do polski jechac na pare dni, ale w drodze powrotnej nie moge sobie pozwolic na awarie po drodze. Jest jakies ryzyko ze cos sie wysypie?
ERW0 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 troche mnie zastanawia ze na 007 wszystkie czujniki temp. pokazuja identyczna temperature. jakie auto nie diagnozowałem miały zawsze zblizone wartosci ale moze sie czepiam. domyslam sie ze jak zobaczyłes te korekcje na 013 to podejzewasz ze to nakierowuje na problem. ale 013 to nie tylko pompowtryskiwacze. a koło dwumasowe?
RS Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Tydzien temu bylem na torze na nordchleife i czulem podczas jazdy ze sprzeglo jest juz nie najlepsze, a tam po jednej rundzie auto juz tylek konkretnie dostaje...- nie wiem czy to ma w tym jakies znaczenie.... ale ciekawym jest ze to telepanie sie co jakis czas pojawia- nie regularnie...
michier Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Witam w logu 001 dosyć rzuca po obrotach jak widze, u mnie jest podobnie z tym, ze nie takie znaczne roznice jak u ciebie Log (0 - 001) a tez mi cos trzepie budą ,a pompka nowa tak wogole mieszkam w muelheim an der ruhr takze mozna sie kiedys styknac i porownac nasze brd
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się