Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi TT, 2.0TFSI, S-tronic, Bodykit TTS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Robilem tak w paru automatach Audi od pierwszych A6 do Q7 , spokojnie da sie :) Wiadomo ze skrzynia dostaje w d*pę , myślisz ze te nowe nie dostają ?np w M5 skrzynia wytrzymuje do 10 takich startów ( swoją droga niezła hujnia )

Opublikowano

Czyli w zwykłym tiptronic'u wciskasz hamulec i gaz do oporu jednocześnie? I co, obroty skaczą do 3tys rpm jak w DSG czy manualu? Nie sądzę. Te skrzynie tak nie działają, dlatego nie ma Launch Control w automatach z klasycznym sprzęgłem hydrokinetycznym.

Opublikowano

Gaz moze nie w podłogę bo aż tyle nie trzeba żeby dobrze wystrzelic ,czy akurat 3 tys obr nie pamietam liczy sie efekt . W betach dokładnie tak samo to działa .

Opublikowano

W każdym razie w tych skrzyniach producent tego nie przewiduje. Ja u siebie nie próbowałem i nie zamierzam. Na pewno nie będzie takiego efektu jak w DSG. W RS5 przy launch control obroty są na 5tys rpm i można tak przytrzymać dłuższą chwilę wtedy efekt jest podobny jak strzał w manualu. :wink4:

Opublikowano

Spróbuj , :polew:

Opublikowano

w tiptronicu nie musi byc w podloge, bo LC nie ma.

Wystarczy utrzymac obrotu przy ktorych jest max Nm i tyle - zwykle to niecale 2tys.

Wyzej nie ma co krecic, bo bedzie krotszy zakres pracy z max Nm.

Zreszta identycznie jest w manualu przeciez tu jedyna roznica polega na tym ze zamiast "puszczac" sprzeglo "puszcza" sie hamulec

Opublikowano

Wyzej nie ma co krecic, bo bedzie krotszy zakres pracy z max Nm.

Zreszta identycznie jest w manualu

no nie do konca, bo co to za strzal z 2000 obr :decayed:

Opublikowano

Wyzej nie ma co krecic, bo bedzie krotszy zakres pracy z max Nm.

Zreszta identycznie jest w manualu

no nie do konca, bo co to za strzal z 2000 obr :decayed:

Pewnie inaczej w benzynie a inaczej w TDI. Chociaż na filmikach, ktore wczoraj wklejał hornett Golf GTI startuje z 2400 obrotow.

Opublikowano

1300kg, pieknie - nawet mojego parcha po sofcie wciagniesz :)

W Pile B8 Kuredu z tym silnikiem jechało łeb w łeb z moim S4 startując z rolki. Pewnie z kreski byłoby mu już ciężej co nie zmienia faktu, że 2.0T FSI to za***isty silnik.

z miejsca nawet nie podejmuje wyzwania i to nigdzie i z nikim bo przy tej mocy nie ma to sensu, nawet na 3 biegu przy delikatnie śliskiej nawierzchni czasami esp mrugnie. a silnik nie wiem czy mamy ten sam bo u mnie faktycznie seria powinna być 211KM a czy ten sam jest w TT to nie wiem.zdaje mi się że chyba 200KM ale za to u mnie 130kg więcej...

Opublikowano

Przy jakich obrotach wystrzeli to zależy od silnika , jeden przy 2 tys inny przy 4 . Pamietam scirocco na zlocie i start z LS :polew:

Opublikowano

Wyzej nie ma co krecic, bo bedzie krotszy zakres pracy z max Nm.

Zreszta identycznie jest w manualu

no nie do konca, bo co to za strzal z 2000 obr :decayed:

u mnie wystarczajacy, a u tej twojej lochy nie :)

btw-widzialem tego twojego pazdzierza kilka razy u siebie pod biurem na domaniewskiej

Opublikowano

Wyzej nie ma co krecic, bo bedzie krotszy zakres pracy z max Nm.

Zreszta identycznie jest w manualu

no nie do konca, bo co to za strzal z 2000 obr :decayed:

u mnie wystarczajacy, a u tej twojej lochy nie :)

btw-widzialem tego twojego pazdzierza kilka razy u siebie pod biurem na domaniewskiej

to w takim razie pracujemy w tym samym miejscu :)

Opublikowano

dawno nie byłem w tym wątku, Malik efekt wizualny autka jest :kox: wydech jak na R4 też całkiem gada - gratulejszon

Opublikowano

Małe fotostory z wycięcia katalizatorów i wspawania downpipe-a.

Paweł i Rafał ze sporttig.pl jak zwykle wykonali kawał dobrej roboty! :good:

Jutro program u Rogala!

IS_fchg%252520153_thumb.jpg?imgmax=720

IS_fchg%252520163_thumb.jpg?imgmax=720

IS_fchg%252520171_thumb.jpg?imgmax=720

Opublikowano

Malik

dolot z power rury jest spoko tylko lepiej zostawić seryjną puszkę powietrza.

Opublikowano

Ruły wielkie jak od kanalizy :decayed::kox:

Opublikowano

dolot z power rury jest spoko tylko lepiej zostawić seryjną puszkę powietrza.

Rogal tez woli takie rozwiazanie, bedzie mu marudzil :kox:

Opublikowano

Stożek dopiero zamówiony. Przywioze go z USA pod koniec czerwca.

Tak więc program będzie wgrywany na seryjnym filtrze.

Po zamontowaniu stożka zrobię korekte i dodatkowe hamowanie.

Wtedy porównamy wykresy.

Opublikowano

Wtedy porównamy wykresy.

CZEKAM Z NIECIERPLIWOŚCIĄ :cool1:

Opublikowano

Wtedy porównamy wykresy.

CZEKAM Z NIECIERPLIWOŚCIĄ :cool1:

Ja też :naughty: Ciekaw jestem porównania jak jasna cholera :kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...