ono Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Robilem tak w paru automatach Audi od pierwszych A6 do Q7 , spokojnie da sie Wiadomo ze skrzynia dostaje w d*pę , myślisz ze te nowe nie dostają ?np w M5 skrzynia wytrzymuje do 10 takich startów ( swoją droga niezła hujnia )
Thom4s Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Czyli w zwykłym tiptronic'u wciskasz hamulec i gaz do oporu jednocześnie? I co, obroty skaczą do 3tys rpm jak w DSG czy manualu? Nie sądzę. Te skrzynie tak nie działają, dlatego nie ma Launch Control w automatach z klasycznym sprzęgłem hydrokinetycznym.
ono Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Gaz moze nie w podłogę bo aż tyle nie trzeba żeby dobrze wystrzelic ,czy akurat 3 tys obr nie pamietam liczy sie efekt . W betach dokładnie tak samo to działa .
Thom4s Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 W każdym razie w tych skrzyniach producent tego nie przewiduje. Ja u siebie nie próbowałem i nie zamierzam. Na pewno nie będzie takiego efektu jak w DSG. W RS5 przy launch control obroty są na 5tys rpm i można tak przytrzymać dłuższą chwilę wtedy efekt jest podobny jak strzał w manualu.
Rosemeyer Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 w tiptronicu nie musi byc w podloge, bo LC nie ma. Wystarczy utrzymac obrotu przy ktorych jest max Nm i tyle - zwykle to niecale 2tys. Wyzej nie ma co krecic, bo bedzie krotszy zakres pracy z max Nm. Zreszta identycznie jest w manualu przeciez tu jedyna roznica polega na tym ze zamiast "puszczac" sprzeglo "puszcza" sie hamulec
Flyer Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Wyzej nie ma co krecic, bo bedzie krotszy zakres pracy z max Nm. Zreszta identycznie jest w manualu no nie do konca, bo co to za strzal z 2000 obr
malik Opublikowano 7 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2011 Wyzej nie ma co krecic, bo bedzie krotszy zakres pracy z max Nm. Zreszta identycznie jest w manualu no nie do konca, bo co to za strzal z 2000 obr Pewnie inaczej w benzynie a inaczej w TDI. Chociaż na filmikach, ktore wczoraj wklejał hornett Golf GTI startuje z 2400 obrotow.
kuredu Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 1300kg, pieknie - nawet mojego parcha po sofcie wciagniesz W Pile B8 Kuredu z tym silnikiem jechało łeb w łeb z moim S4 startując z rolki. Pewnie z kreski byłoby mu już ciężej co nie zmienia faktu, że 2.0T FSI to za***isty silnik. z miejsca nawet nie podejmuje wyzwania i to nigdzie i z nikim bo przy tej mocy nie ma to sensu, nawet na 3 biegu przy delikatnie śliskiej nawierzchni czasami esp mrugnie. a silnik nie wiem czy mamy ten sam bo u mnie faktycznie seria powinna być 211KM a czy ten sam jest w TT to nie wiem.zdaje mi się że chyba 200KM ale za to u mnie 130kg więcej...
ono Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Przy jakich obrotach wystrzeli to zależy od silnika , jeden przy 2 tys inny przy 4 . Pamietam scirocco na zlocie i start z LS
Rosemeyer Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Wyzej nie ma co krecic, bo bedzie krotszy zakres pracy z max Nm. Zreszta identycznie jest w manualu no nie do konca, bo co to za strzal z 2000 obr u mnie wystarczajacy, a u tej twojej lochy nie btw-widzialem tego twojego pazdzierza kilka razy u siebie pod biurem na domaniewskiej
Flyer Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Wyzej nie ma co krecic, bo bedzie krotszy zakres pracy z max Nm. Zreszta identycznie jest w manualu no nie do konca, bo co to za strzal z 2000 obr u mnie wystarczajacy, a u tej twojej lochy nie btw-widzialem tego twojego pazdzierza kilka razy u siebie pod biurem na domaniewskiej to w takim razie pracujemy w tym samym miejscu
variocustoms Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 dawno nie byłem w tym wątku, Malik efekt wizualny autka jest wydech jak na R4 też całkiem gada - gratulejszon
malik Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2011 Małe fotostory z wycięcia katalizatorów i wspawania downpipe-a. Paweł i Rafał ze sporttig.pl jak zwykle wykonali kawał dobrej roboty! Jutro program u Rogala!
poziek Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Malik dolot z power rury jest spoko tylko lepiej zostawić seryjną puszkę powietrza.
Flyer Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 dolot z power rury jest spoko tylko lepiej zostawić seryjną puszkę powietrza. Rogal tez woli takie rozwiazanie, bedzie mu marudzil
malik Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2011 Stożek dopiero zamówiony. Przywioze go z USA pod koniec czerwca. Tak więc program będzie wgrywany na seryjnym filtrze. Po zamontowaniu stożka zrobię korekte i dodatkowe hamowanie. Wtedy porównamy wykresy.
poziek Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Wtedy porównamy wykresy. CZEKAM Z NIECIERPLIWOŚCIĄ
Reggi Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Wtedy porównamy wykresy. CZEKAM Z NIECIERPLIWOŚCIĄ Ja też Ciekaw jestem porównania jak jasna cholera
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się