Peter74 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Witam mam A43,0TDI 204 PS od jakiegoś czasu zauważyłem że,gdy auto stoi około 12 godz. Trzeba długo kręcić żeby silnik zastartował [nie zawsze] jak zastartuje to około dwóch sekund słychać że silnik pracuje na trzech cylindrach. ;(Nie wiem co może być powodem,jedna myśl mi przychodzi do głowy że, nie trzyma zawór (nadmiaru paliwa),w pompie i traci się ciśnienie paliwa. Po paru sekundach silnik pracuje bez zarzutów. Auto ma zaledwie 40 tyś km przejechane. Jeszcze jeden mankament pękło mocowanie klapy schowka (to nie może być Audi) ;( szukam schowka od 2005r
alvaro Opublikowano 23 Grudnia 2007 Opublikowano 23 Grudnia 2007 po pierwsze tu uzupełnij poprawnie profil
Musashi Opublikowano 23 Grudnia 2007 Opublikowano 23 Grudnia 2007 powtorzę za kolegami zrób logi. może są jakieś błedy.
Gość bibon Opublikowano 23 Grudnia 2007 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Sprawdz świece. Moja niunia po nocy miała problem z odpaleniem,po sprawdzeniu świec okazało się,że wszystkie 6 do wymiany.Jak wymieniłem to teraz pali od pierwszego. W profilu masz b5 z 2004r. może chodzło o b7.
Gość dzikidzidz Opublikowano 23 Grudnia 2007 Opublikowano 23 Grudnia 2007 świece, czujnik temp cieczy chlodzacej, filtr paliwka, poszukaj na forum, chłopaki pisali o tym litanie... Jeżeli pracuje nierówno i nieodpala na wszystkie gary jako pierwsze sprawdz świeczki A może on nie przyzwyczajony do zimy, 40 tys przebiegu w 3 lata.?? pozdrawiam dzidz
Peter74 Opublikowano 28 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2007 Witam dziękuje za podpowiedzi,dziś byłem u mechanika, stwierdził że może to być pompa wstępnego ciśnienia paliwa która pompuje paliwo do pompy głównej w momencie przekręcenia kluczyka przed rozruchem silnika-jest tam coś takiego? Ale na razie nie miał czasu mi tego zobaczyć.Trochę sie boje tego, bo mi może pół silnika wymienić żeby sprawdzić jaka jest przyczyna
ono Opublikowano 28 Grudnia 2007 Opublikowano 28 Grudnia 2007 Trzeba długo kręcić żeby silnik zastartował [nie zawsze] Tym sie nie przejmuj , te silniki tak mają , mam dwa w rodzinie i każdy różnie kręci raz krótko raz długo i nie jest to zależne od przebiegu ( no chyba że masz 400 tyś km a nie 40 ) , zresztą w 4,2 TDI jest identycznie. Ale takich objawów że chodzi na 3 cylindrach to nie miałem . Sprawdzałeś świece ?
alvaro Opublikowano 28 Grudnia 2007 Opublikowano 28 Grudnia 2007 a może pomoże zmiana kodowania sterownika sinika (tak jak to jest w A3 zamiast skrzyni manual ustawiamy automat - ostatnia cyfra 1 zamiast 2 - ale to jest w A3 nie wiem jak to będzie w A4 B7)
Peter74 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2008 Witam wszystkich auto pali od szlagu okazało sie że była przepalona świeca jak zresztą wspomniał kolega bibon, dziękuje za wypowiedzi
Musashi Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 no widzisz gdyby byl podpiety pod vag-a od razu by blad wyszedl
bratpit Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 no widzisz gdyby byl podpiety pod vag-a od razu by blad wyszedl świecy ?? chyba raczej nie
Rogalotti Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Już w ostatnich EDC15 pokazywał taki błąd. A w EDC16 to nawet pokaże w jakiej temperaturze, przy jakich obrotach, przy jakim dystansie itp. Pozdrawiam
Peter74 Opublikowano 10 Lutego 2008 Autor Opublikowano 10 Lutego 2008 Witam i znowu to samo jak na początku gdy auto stoi około 12 godz. Trzeba długo kręcić żeby silnik zastartował [nie zawsze] jak zastartuje to około dwóch sekund słychać że silnik pracuje na trzech cylindrach. Scheis Audi, już mam dość tego auta Help Help
Bartekl Opublikowano 10 Lutego 2008 Opublikowano 10 Lutego 2008 Witam, miałem podobnie ale u mnie związane to było z pompowtryskami w serwisie prawdopodobnie podociskali coś i auto chodzi jak nowe. U Ciebie raczej nie ma PD. Byłem u wielu mechaników i opinnie były takie: -filtr paliwa (nieszczelność) -czujniki temperatury(paliwa, powierza) na podstawie których ustalana jest dawka paliwa rozruchowego -nieszczelnośc przewodów paliwowych. Jeden mechanik powiedział mi że jak chćę wiedzieć w którym miejscu jest problem to na noc powinienem założyć przeźroczyste przewody paliwowe i zobaczyć gdzie ucieka paliwo. ja na szczęście nie musiałem sie do tego uciekać.
Musashi Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 bartek ten silnik to common rail a peter pownie wymieni kolejne swiece :gwizdanie: podlacz pod VAG-a
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się