ciahciah Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 na przeładowywanie też, kat blokuje wylatywanie sadzy, a jak wiadomo za dużo sadzy vgt nie lubi, choć patrzeć z drugiej strony jak kat blokuje wylot spalin to wytwarza się w vgt większa temperatura co znowu też jest korzystne dla vgt, no ale nadmiar sadzy jest najgorszy, według mnie często dzieje się tak że ktoś jeździ za delikatnie ileś tam lat i turbo się nie zapieka, z biegiem lat pierwszy zatyka się kat, a przez kata za jakiś czas tubo no i w takim przypadku samo wyczyszczeniu turbo jest na krótko bo przytkany kat zrobi robotę i za rok powtórka z rozrywki, no ale ja jestem przeciwny kastracjom jeżeli nie ma potrzeby najpierw turbo trzeba ogarnąć, potem zrobisz logi i będzie wiadomo czy kat out pytanie zagadka czemu w octaviach pd 105km przy agresywnym gnieceniu słychać z wydechu takie ryknięcie/skrzypnięcie przy zmianie biegów
vauxhall95 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 jak turbo czyszczone podmienione,to od kata sie nie zapiecze od razu
francis Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2011 a czy może być tak że środek kata jest oberwany i to moze byc przyczyna przeladowania? (słyszalem takie opinie)[br]Dopisany: 07 Kwiecień 2011, 16:50_________________________________________________mam jeszcze jedno pytanie: mechanik wykrecal przy turbinie ogranicznik ruchu sztangi, czy mogl tym zabiegiem uszkodzic turbine?
przemik Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Moze nie tyle uszkodzic co rozregulowac...
francis Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Opublikowano 4 Maja 2011 witam ponownie przy aucie nic nie było ostatnio robione, mam pytanie: czy zawór zwrotny oznaczony na schemacie nr 23 jest potrzebny? (u mnie jest wymontowany-jest sprawny, przepuszcza powietrze w jedna strone) i jak powinien byc zamontowany (w którą strone czarnym a w ktora bialym koncem)? http://figurel.w.interia.pl/podcisnienieAFN.jpg
francis Opublikowano 27 Maja 2011 Autor Opublikowano 27 Maja 2011 Witam ponownie, auto naprawione, problemem okazał sie brak kompetencji mechaników:) okazalo sie że były zagiete wezyki, i zapieczone kierownice, pozdrawiam i dziekuje za sugestie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się