Robokop Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Witam, auto jest po chipie 1.9tdi AFN caly czas jest blad 01282-znalazlem ze dotyczy klapy gaszacej ktorej w afn nie ma, a bledu nie da sie wykasowac. poza tym jak butowalem go do oporu to przy 180-190km/h zalapywal tryb awaryjny i pozazaly sie kolejne bledy 17849 i 17958 byl czyszczony EGR wiec jeden moze byc tym spowodowany, po wykasowaniu nie powraca zrobilem komplet logow http://vaglog.rtnet.pl/KONOPBUGS_41650.html http://vaglog.rtnet.pl/KONOPBUGS_41651.html http://vaglog.rtnet.pl/KONOPBUGS_41652.html http://vaglog.rtnet.pl/KONOPBUGS_41653.html http://vaglog.rtnet.pl/KONOPBUGS_41654.html http://vaglog.rtnet.pl/KONOPBUGS_41655.html http://vaglog.rtnet.pl/KONOPBUGS_41656.html http://vaglog.rtnet.pl/KONOPBUGS_41657.html http://vaglog.rtnet.pl/KONOPBUGS_41658.html http://vaglog.rtnet.pl/KONOPBUGS_41659.html z gory dzieki za pomoc
vauxhall95 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Chip o kant d*py potluc [br]Dopisany: 02 Kwiecień 2011, 15:40_________________________________________________Jezeli to audi to sterownik nie od tego samochodu i ot cala sprawa
darecki123 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 chip robiony przez Auto Wrocławski w Katowicach (dealer V-Tech) 140km pokazuje na hamowni, Max moment 298Nm przy 2645 obr/min, nie znam się dlatego zapytam, dlaczego o kant d*py potłuc ? pozdro
przemik Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Starsznie chaotycznie te logi zamiesciles. Zamiesc dynamiczne zrobione kazda grupa oddzielnie - 011,010,008,004,003,001 Sterownik najprawdopodobniej od AGR - stad błąd klapy.
spanky Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 chip robiony przez Auto Wrocławski w Katowicach (dealer V-Tech) 140km pokazuje na hamowni, Max moment 298Nm przy 2645 obr/min, nie znam się dlatego zapytam, dlaczego o kant d*py potłuc ? pozdro to ze jest moc nie jest wyznacznikiem ze program jest dobry. w Twoim przypadku wartości momentu i mocy całkiem znośne ale sposob ich uzyskania [patrzac na logi] nie jest przyjazny silnikowi poza tym numer sterownika jest z Seata z silnikem AGR wiec cos w tym aucie jest grubo namieszane ...
vauxhall95 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 no straszna lipa,poniewaz AGR ma zwykle turbo WG,afn ma vnt.Teraz kwestia sterowania,pierwsze co to zalozylbym sterownik oryg od niego.Jeszcze podaj co to za samochod wogole
darecki123 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 hmm, w takim razie trochę nieprzemyślałem tej inwestycji w autko, jest jakaś możliwość polepszenia tej sytuacji ? Ile kosztuje ecu z afn, da się przenieść ten program do nowego sterownika ? jakie mogą być konsekwencje takiego działania silnika ? z góry dzięki za odp Audi A4 1.9 TDI 110km 98 rocznik avant fwd
vauxhall95 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 wogole to ja niewiem jak on chodzi sterownik chyba 018 S powinien byc
darecki123 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 jak to w ogole jest możliwe że firam taka jak V-tech nie zorientowała sie, że jest inny setrownik, macie jakieś sugestie rozwiązania?
vauxhall95 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 no przeciez Ci napisalem,na poczatku wstaw oryginalny sterownik.Moze Ci Piotrek pozyczy
ciahciah Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 wymień filtr paliwa skasuj błędy i za jakiś czas sprawdź czy wrócą
darecki123 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 czy jest to możliwe że w vtechu nie zorientowali się, że jest inny sterownik ? jest w ogole taka możliwość że przeprogramowali mi ten sterownik z seata zeby chodzil jak ten 018 S ?
przemik Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Ja wiem kto ma na sprzedaz ori sterownik od A4 AFN... z modem...
darecki123 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 kto i za ile ? w ogóle wydałem 1000 zł w vtechu na tego chipa :/ jest jakaś możliwość ze to jest oryginalny sterownik z AFN tylko oni coś wgrali nie tak ?
spanky Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 czy jest to możliwe że w vtechu nie zorientowali się, że jest inny sterownik ? jest w ogole taka możliwość że przeprogramowali mi ten sterownik z seata zeby chodzil jak ten 018 S ? otworz maske, odkrec pokrywe osłony w ktorej jest sterownik i przeczytaj/zrob zdjecie numerow jakie na nim sa i je podaj ...
darecki123 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 a gdzie on się znajduje ? sorry, ale sie nie znam. z gory dzieki
spanky Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 a gdzie on się znajduje ? sorry, ale sie nie znam. z gory dzieki otworz maske, stojac przodem do silnika po prawej stronie na podszybiu czarna skrzynka,zdejmij oslone podszybia jak masz , odkrec pokrywe i ja zdejmij a zobaczysz sterownik ....
ciahciah Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 nie zapomnij o filtrze paliwa...potem wstaw 004 dynamiczny
darecki123 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 nr sterownika ma końcówkę EC czyli jednak jest z silnika AGR Seata, pytanie tylko czy ma to jakiekolwiek znaczenie w momencie jak był modyfikowany (chip), bo jak rozumiem oprogramowanie zostało zmienione. Proszę o radę czy zostawić to tak jak jest,wydałem 1000zł i teraz nie wiem co dalej.. jeszcze raz dzieki
vauxhall95 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Trzeba zaczac od dobrego sterownika potem dobry CHIPTUNING.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się