sol124 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Audi A4 1.9 TDI 110km,po sprawdzeniu rury która idzie od turbo do intercoolera pojawił się olej,czy to mam rozumieć że trzeba zrobić turbo czy to normalna sprawa??Zaznaczam że troszkę ubywa mi oleju.Proszę o odpowiedz.Dziękuję z góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 sladowe ilosci moga byc ale jak jest kaluza to nie za bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Kontroluj ubywanie oleju co ileśtam km. Śladowe ilości bedą z odmy, większe ilości raczej już z turbawki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k0za 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 mam podobny problem. na dniach montuje odstojnik oleju z odmy i się okaże skąd ten olej.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom2009 1 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 mam podobny problem. na dniach montuje odstojnik oleju z odmy i się okaże skąd ten olej.. Możesz napisać jak ten odstojnik zrobić ? Bo też mi ubywa oleju i chciałbym sprawdzić czy to nie przez odmę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k0za 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 zobacz sobie np. tą aukcję http://allegro.pl/oil-catch-tank-zbiornik-odmy-niebieski-gt-wrx-sti-i1501058854.html wąż z odmy idzie do tego pojemnika, a drugi tam gdzie wchodzi odma czyli zaraz przed turbo. cały syf z odmy powinien zostawać w zbiorniczku. u niektórych to wyglądało tak: luknij sobie na ten temat: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=72408.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielm21 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 ja niestety miałem już sporo oleju ale to już turbo padło po wymianie jest już wszystko tak jak powinno być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grubasek21 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 no jak sie oleju za duzo zbiera to juz lipka sciagnij weze przeczysc i za jakis czas sprawdz czy nadal sie zbiera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yanosho 4 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 film olejowy zawsze bedzie obecny w układzie TURBO >IC ale sa to niewielkie ilości gdy zaczyna kapac w rurach i ubywac olej na bagnecie to zapewne turbo puszcza na uszczelniaczach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grochu 0 Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Ja również wczoraj zauważyłem że mam upaćkany ic. Nawet osłona pod spodem jest już brudna. Narazie zabiorę się za czyszczenie i będę obserwował stan na bagnecie. Zobaczymy co dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eco 0 Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 a da rade samemu wymienic uszczelaniacze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 a da rade samemu wymienic uszczelaniacze ? Turbo do regeneracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wladek554 0 Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 mam pytanko a jakie koszta obecnie w pl sa regeneracji turbinki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seski 0 Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 nie szukajmy dziury w całym każdy troszkę oleju będzie miał... i nie jest to problem... wiadomo dopiero nadmiar oznacza kłopoty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donuska90 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Podłączę się do tematu, b5 1Z, w "wężu" od intercoolera znajomy znalazł olej,ilość około 1 kieliszka Moje pytanie - martwić się, czy raczej przejść do porządku dziennego? Dodam,że na dolewki od wymiany do wymiany zużywam ok. 1 litr oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Podłączę się do tematu, b5 1Z, w "wężu" od intercoolera znajomy znalazł olej,ilość około 1 kieliszka Moje pytanie - martwić się, czy raczej przejść do porządku dziennego? Dodam,że na dolewki od wymiany do wymiany zużywam ok. 1 litr oleju. kieliszek to normalka jaki olej masz zalany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donuska90 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Teraz w tej chwili Motul 5w40, wcześniej był Mobil 5w50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 czyli wszystko ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donuska90 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Czyli powodów do zmartwień nie mam,fajnie Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się