Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Przyczyna niskiej prędkości max.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy prawdopodobnie ten temat był poruszany ale odpowiedzi konkretnych nie było.

Chciałem zapytać Was jaką osiągacie predkość maksymalną w swoich furach?? (1,9Tdi 130KM,AVF)

Co bezpośrednio wpływa na max prędkość??

Pytam bo u mnie jest lipa straszna - do 180km/h jest wszystko OK ale do 200 km/h ledwo mogę dociągnąć.

Opony letnie: 235/45/17

Opublikowano

Heh to malutko. Moj AFN na automacie 4biegowym ciągnie do licznikowego 210 kiedyś max polecial mi 216 jak miał chyba jakiś lepszy dzień. Jaką masz skrzynie? W avf'ie o ile się nie mylę powinna być 6biegowka i jeżeli manual to chyba max licznikowy oscyluje w granicach 230km/h. Normalne jest to że od 180 auto juz nie przyspiesza w zadnym nadzwyczajnym tempie. Po 1 primo jakie obroty masz na blacie przy 200km/h? Od tego nalezy zacząć bo predkosc max to zalozmy okolo 230km/h przy 4300 - 4400 obrotow. Zakładając że przy 200km/h masz np 4tys obrotow to skrzynia jest ok i przyczyny nalezy szukac przy osprzęcie silnika np leją wtryski lub za słabo pompują albo np za słabe doładowanie czy też przepływka zle dane podaje nawet glupi filtr powietrza srogo zawalony przytyka jedną dziurke z nosa i auto sie nie wkreca dalej na obroty. Wtedy tylko i wyłącznie komputer i logi trzeba zrobic by zdiagnozowac. Pamietaj że załączona klimatyzacja też kapkę mocy zabiera z motorowni i auto gorzej jedzie. Sprawdz obroty przy max predkosci. I niech się może jeszcze starsi wypowiedzą bo ja jestem młody i się nieznam..

Opublikowano

z tym silniczkiem powinieneś spokojnie 220 wyciagnąć. co do wpływu to masa robi swoje(np czy jedziesz sam czy masz pełen stan w autku bo jak mówia baba z wozu koniom lżej :polew:) a i oponki większe też robią swoje bo większa szerokość to i większy opór toczenia

Opublikowano

ja tam nie wiem ale moim zdaniem po równej drodze a4 z mocą 130 koni na oponach 235 powinno jechać max ok. 200km/h. :gwizdanie: I to oczywiste że do maksymalnej prędkości będzie się ledwo dopędzał a nie gnał jak pojebany

Opublikowano

Z tym samym silnikiem i skrzynia bez żadnych modyfikacji na równej drodze przy 200km/h mam 4000obr/min, nie jechałem do oporu ale prędkość podchodzi do 210-220km/h.

Więc nie masz się czym martwić. Weź też namiar, że przy 220 na blacie przekłamanie licznika będzie pewnie w przedziale 10-15km...

Bez znaczenia czy opony zimówki 205/55/16, czy letnie 225/40/18

Opublikowano

Ja w AVF Q po modzie 170ps przy kapciach 225/45/17 jadę licznikowe niepełne 230km/h.

Wg mnie coś masz nie teges,bo u mnie na serii 136p szedł 220km/h,od 180 się ładnie rozpędzał do oporu i nie zdychał jak opisujesz.

Opublikowano

Może to tylko odczucia właściciela co do słabego rozpędzania?

Proof: faktycznie ponad 180 idzie praktycznie tak samo jak do 180km/h, u mnie też Q tyle, że bez programu.

Najsensowniej wrzucić logi do oceny :decayed:

Opublikowano

mam ten sam problem, 200km/h i koniec :kwasny: po programie na 180 kucy nic sie nie zmienilo :wallbash:[br]Dopisany: 05 Kwiecień 2011, 18:02_________________________________________________

Z tym samym silnikiem i skrzynia bez żadnych modyfikacji na równej drodze przy 200km/h mam 4000obr/min, nie jechałem do oporu ale prędkość podchodzi do 210-220km/h.

200km/h przy 4000obr/min to sa wskazania licznika albo gps? :mysli:
Opublikowano

swoim przed programem jechałem max 225km/h ale max go nie przetestowałem bo szybko wrzuciłem programik i na nim już kilka razy jechałem ze wskazówką prędkości dochodzącą do 240km/h (około 4500obr/min) i to wcale nie z górki :)

powyżej 180km/h rozpędza się równie ochoczo jak do niej więc coś masz przytkane w swojej furze :wink4:

Opublikowano

Nawiązując do pytania:

"Z tym samym silnikiem i skrzynia bez żadnych modyfikacji na równej drodze przy 200km/h mam 4000obr/min, nie jechałem do oporu ale prędkość podchodzi do 210-220km/h.

200km/h przy 4000obr/min to sa wskazania licznika albo gps? "

prędkość na liczniku, nie na GPS.

Opublikowano

Nawiązując do pytania:

"Z tym samym silnikiem i skrzynia bez żadnych modyfikacji na równej drodze przy 200km/h mam 4000obr/min, nie jechałem do oporu ale prędkość podchodzi do 210-220km/h.

200km/h przy 4000obr/min to sa wskazania licznika albo gps? "

prędkość na liczniku, nie na GPS.

to ceikawe, bo w moim starym AJM-ie z 5-cio biegowa skrzynia przy 4000rpm tez bylo 200km/h :> troche bez sesu wedlug mnie, bo poco tyle biegów

no chyba ze w Q byly krutsze biegi :mysli:

Opublikowano

Moj AJM dla odmiany 195 i nagle staje jak by miał ograniczenie elektroniczne :) trochę popuszczę gazu zaczynam przyśpieszać czuć że jedzie magiczne 195 i znowu staje, widocznie tak ma być :P

Opublikowano

Ja swoim juz jechalem 230 w 4 osoby mysle ze dałby rade do 240h.... Bardzo dziwne jest to ze po probramie na 180 koni slabo leci albo nastepny ma 170 koni i leci 240 km i ma 4500 obrotów to poco ten program jak przy zwyklej 131 moza tyle osianac :D hehe

Opublikowano

Ja swoim juz jechalem 230 w 4 osoby mysle ze dałby rade do 240h.... Bardzo dziwne jest to ze po probramie na 180 koni slabo leci albo nastepny ma 170 koni i leci 240 km i ma 4500 obrotów to poco ten program jak przy zwyklej 131 moza tyle osianac :D hehe

Poto że ma lepszy np. dół i z kreski seryjny nie ma szans

Opublikowano

heh prędkość max to jest tylko mały szczegół który rzadko wykorzystujemy, najważniejsze jak auto dochodzi do tej prędkości i tu już programik robi robote :wink4:

Opublikowano

Silnik silnikowi nie równy :wink4: jedenemu pójdzie 220-230km/h a drugi będzie miał problem osiągnąć 200km/h. Może akurat ma słabą serie :gwizdanie:

Przyczyn może być wiele :wink4:

Opublikowano

moja dolatuje smiało do 210,ale to już max,konczy sie jazda na 4 tysiącach obrotów. mi to starcza ,malo kiedy jak jezdze na autostradach wykorzystuje max,latam do 190

Opublikowano

Silnik silnikowi nie równy :wink4: jedenemu pójdzie 220-230km/h a drugi będzie miał problem osiągnąć 200km/h. Może akurat ma słabą serie :gwizdanie:

Przyczyn może być wiele :wink4:

w moin AVF-ie to chyba bedzie jakis inny problem, zrobie logi i zobaczymy co wyjdzie :mysli:

slaba sria to tu raczej nie byl problem

71bd938e80409eee.jpg

Opublikowano

może słabe wtryski nie maja juz pełnej wydolnosci przy obiciązeniu albo turbo nie daje rady doładowywac tyle ile powinninno pod koniec obrotomierza? pewnie jak byśmy mieli logi 2 aut (podczase jazdy np od 140km/h do końca) jednego ktore ledwo dobija do 200 a drugiego dokręcającego 230 to wtedy można byłoby coś sensownego powiedziec w temacie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...