JohnnyLdz Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Obstawiam membrane EGR-a lub przepływke. Zawsze radzę zacząć sprawdzanie od przepływki
JohnnyLdz Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Regulation Range Exceeded 19586 najczęściej jeżeli nikt nic sam nie kombinował przy egr to sam sie wysypal, wiadomo ze membrana egr-a śmiga na cisnieniu i jest to czesc tego dziadostwa ktora najczesciej pada. Blad ten okazjonalnie wystrzeli tez kiedy cos bedzie nie teges z przyplywomierzem nie ma 100% pewnosci nigdy wiec poradzilem coby zaczac od tego mniej kosztownego [br]Dopisany: 08 Czerwiec 2011, 18:33_________________________________________________Ciekawostka Johnny VS Skoda Zimny uszczelka pokrywki pompowtryskiwacza nr 27 na schemacie Etki nr czesci w/g etki 028 130 717 ceny w Skodzie: uszczelka 14 zł wymiana miedzy 100 - 150 - bo wie pan to jest sporo roboty. Wiec grzecznie powiedzialem: chyba dla amatora ....... kilka śrub i jedna dziwna do ktorej pewno maci klucz ale dzieki za dobre checi. Niestety Zimny ma przesrane ze mna bo majac 2 skody, poprawialem ich diagnozy (niekiedy wyssane z palca) kilka razy obilo sie o gore i listy z przeprosinami. W zwiazku z tym chlopaki polecicie kogos kto mi wymieni ta uszczelke ? Uszczelke kupie w Intercars 8 zl Bosch-owska
frugodh Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Mniej kosztownie ja proponuje wyłączyć programowo egr i zaślepić i tyle w temacie, po jaką cholere to mi potrzebne w aucie? żeby spaliny szły na kolektor? Zimą może jedynie się auto szybciej nagrzewa, bo innych zalet nie widzę a normy emisji mam gdzieś
Panton Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 N18 do sprawdzenia i kabelkologia brak sterowania EGR nom też mi się to od razu nasunęło i nawet się pytałem Mario czy wszystko dobrze podłączył ale mówił, że podłączył tak jak było... na BS 003 czytałem dane ale jak dodał gazu zrywało mi połączenie - tzn. kanał był niedostępny i nie mogłem z niego czytać... [br]Dopisany: 08 Czerwiec 2011, 18:46_________________________________________________ po czym wnosisz lmm od przepływki bym się odpier**lił...
MarianekZg Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 nie będę ukrywał, że w końcu nie wiem co zrobić :wallbash:
bartek1605 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 N18 do sprawdzenia i kabelkologia brak sterowania EGR na BS 003 czytałem dane ale jak dodał gazu zrywało mi połączenie - tzn. kanał był niedostępny i nie mogłem z niego czytać... bo nie wolno , przed odczytem jak najbardziej słusznie trzeba przewietrzyć cylindry Także Mariano rękawy w góre i sprawdzanie wszystkiego po koleji zobacz czy w ogóle podciśnienie dochodzi do zaworu
Seba_LDZ Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2011 Regulation Range Exceeded 19586 najczęściej jeżeli nikt nic sam nie kombinował przy egr to sam sie wysypal, wiadomo ze membrana egr-a śmiga na cisnieniu i jest to czesc tego dziadostwa ktora najczesciej pada. Blad ten okazjonalnie wystrzeli tez kiedy cos bedzie nie teges z przyplywomierzem nie ma 100% pewnosci nigdy wiec poradzilem coby zaczac od tego mniej kosztownego [br]Dopisany: 08 Czerwiec 2011, 18:33_________________________________________________Ciekawostka Johnny VS Skoda Zimny uszczelka pokrywki pompowtryskiwacza nr 27 na schemacie Etki nr czesci w/g etki 028 130 717 ceny w Skodzie: uszczelka 14 zł wymiana miedzy 100 - 150 - bo wie pan to jest sporo roboty. Wiec grzecznie powiedzialem: chyba dla amatora ....... kilka śrub i jedna dziwna do ktorej pewno maci klucz ale dzieki za dobre checi. Niestety Zimny ma przesrane ze mna bo majac 2 skody, poprawialem ich diagnozy (niekiedy wyssane z palca) kilka razy obilo sie o gore i listy z przeprosinami. W zwiazku z tym chlopaki polecicie kogos kto mi wymieni ta uszczelke ? Uszczelke kupie w Intercars 8 zl Bosch-owska kup uszczelke klucze ktos pewnie ma to moze na spocie sie ogarnie
bartek1605 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 narazie zmykam zapracować na obiadek
Panton Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 N18 do sprawdzenia i kabelkologia brak sterowania EGR na BS 003 czytałem dane ale jak dodał gazu zrywało mi połączenie - tzn. kanał był niedostępny i nie mogłem z niego czytać... bo nie wolno , przed odczytem jak najbardziej słusznie trzeba przewietrzyć cylindry zobacz czy w ogóle podciśnienie dochodzi do zaworu nom dokładnie o to chodziło... w pędzelek by wartości się "wyrównały" tylko później trzeba ponownie wchodzi i się łączyć z kanałem a szkoda, że tego soft sam nie robi
Seba_LDZ Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2011 heh ja mam nadzieje ze u mnie wszystko pojdzie dobrze z moimi naprawami :gwizdanie:
Panton Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 u Ciebie nie ma się nad czym zastanawiać... z tego co pamiętam to uszczelkę pod głowicą masz do wymiany (płyn Ci spierdziela) no i z heblami trzeba dojść do ładu (przeczyścić, poskładać, wymienić płyn ewentualnie klocki z przodu)
DeeJay_Kill Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 no ściemanko honorowy Gdańszczaninie
chriss Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 [br]Dopisany: 08 Czerwiec 2011, 20:48_________________________________________________Mario widzę że sobie kłopotu narobiłeś tym EGR może jednak to wina tego upadku [br]Dopisany: 08 Czerwiec 2011, 21:11_________________________________________________Kimi jak tam Gdańszczaninie co tam w robocie i na plaży
bartek1605 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 u Seby to akurat co innego mi przychodzi do głowy z tym gotowaniem, ale poczekamy na rozwój wypadków
Seba_LDZ Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2011 no to mow kurde bo bedziemy zaraz robic uszczelke pod glowica [br]Dopisany: 08 Czerwiec 2011, 22:03_________________________________________________ jak masz pomysl to dawaj ja mam tez jeszcze jedna opcje ale tlumacze sobie ja lopatologicznie wiec raczej moze byc nie prawdziwa
bartek1605 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 chłodnica już była płukana/wymieniana :gwizdanie:
Seba_LDZ Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2011 tylko ta od klimy jest nowa tylko wiesz albo moze i nie wiesz jakie sa objawy: przy jebaniu w kociol wypluwa plyn dolem zbiorniczka czyli tym kanalikiem odplywowoym przewody oba do zbiorniczka sa twarde i na tescie cisnieniowym wyszlo ze jest duzo za duze cisnienie w ukladzie mimo ze jest malo plynu na rozgrzanym silniku wypycha go do gory(czyli jak przy zapowietrzonym ukladzie ale odpowietrzalem go juz na wiele sposobow ktore opisywali na forum i nic to nie dawalo) wymienilem zbiorniczek na nowy bialy bo mialem niebieski i teraz po jakichs 20 000 jest czarny nagar wewnatrz czyli spaliny no i chyba tyle [br]Dopisany: 08 Czerwiec 2011, 22:16_________________________________________________jesli masz na to jakis inny patent to jeszcze mamy tydzien a w sumie dwa wiec mozemy cos przetestowac ja jestem otwarty na pomysly u kazdego mechanika obstawiali uszczelke ale nie ma co sie dziwic dla nich zarobek dla mnie koszty nawet jesli by nie bylo to to to i tak by nei powiedzieli
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się