Armi Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 Każdym autem z turbinka ta chwile powinno sie odczekać do wyłączenia zapłonu. troszke wkurzajace jest te czekanie, szczegolnie jak sie ktos gdzies spieszy Turbotimer i po kłopocie.
bosmaneq Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 owszem zgadzam się, że wkurzające może być troche to czekanie szczególnie w sytuacji jak sie człowiek bardzo śpieszy albo jedzie z pasażerami...wszyscy wychodzą a ja nadal siedze w aucie jak taki beduin i czekam aż schłodzę turbo ale wtedy obracam to w żart i mówie: - Spokojnie, ja mam diesla! i wszyscy śmiech ale zarazem powaga - kurde chyba coś w tym musi być, chyba sie coś tam zna :> jak kolego się spóźniasz gdzies i poczekasz 1min dłużej w aucie by schłodzić turbawke to zapewne ta jedna minutka nie zbawi Cie np. przed wylaniem z roboty hehe a jak zabulisz za nową to kopara opadnie zapewne
QmaQ Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 No co w końcu nie od dziś wiadomo że diesel dla statecznych kierowców w średnim wieku
juropek Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 eeee nie prawda zap...asz żeby mieć czas wystudzić turbo
moskal Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 przy gnojowozach nie jest tak istotne chłodzenie turbiny jak przy benzyniakach , temperatury spalin są o wiele nizsze założyć TT i po problemie
zib0l Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 przy gnojowozach nie jest tak istotne chłodzenie turbiny jak przy benzyniakach , temperatury spalin są o wiele nizsze założyć TT i po problemie ile ten Turbotimer kosztuje ?
Rekomendowane odpowiedzi