A4_Dominik_WAW Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Mam pytanie czy wartości w tej grupie wyglądają poprawnie, dodam że jest to VW Touran 1.9 TDI 105 km z 2003 roku z manualem świeżo po wymianie rozrządu. Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_42116.html Bo nie wiem w której grupie będzie tutaj kąt synchronizacji ?
przemik Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Jest -1.1.... moglo by byc lepiej - blizej zera. Ale tragedii nie ma.
antonio Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 kąt synchronizacji wypadałoby poprawić
A4_Dominik_WAW Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Dzięki wszystkim za podpowiedź, kąt pójdzie do regulacji bo trochę nim trzęsie a że rozrząd nowy to trochę szkoda.
antonio Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Dzięki wszystkim za podpowiedź, kąt pójdzie do regulacji bo trochę nim trzęsie a że rozrząd nowy to trochę szkoda. zrób kpl. logów - dowiesz się przy okazji w jakiej formie jest motorownia
A4_Dominik_WAW Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Powiem Ci że narazie na logi w tym aucie szkoda czasu bo sporo błędów było z resztą sam zobacz: 8 Faults Found Czujnik temperatury G62 16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High P0118 - 000 - - Freeze Frame RPM: 1176 /min Torque: 44.0 Nm Speed: 33.0 km/h Load: 9.8 % Voltage: 14.29 V Bin. Bits: 00101000 Temperature: 49.5°C Temperature: 50.4°C 18051 - Please check DTC Memory of Electric Load Controller P1643 - 000 - - Freeze Frame RPM: 966 /min Torque: 54.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.21 V Bin. Bits: 00101111 Load: 35.7 % (no units): 1.0 jakies problemy z ukladem kierownicy [jego sterownikiem - sprawdz błedy w sterowniku kierownicy]... drugi to swieczka zarowa na 1 cylindrze ... [za male napiecie,uszkodzona instalacja,zdechla sama swieczka] 17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10): Electrical Fault P0671 - 000 - - Freeze Frame RPM: 1932 /min Torque: 120.0 Nm Speed: 40.0 km/h Load: 34.1 % Voltage: 14.44 V Bin. Bits: 00001100 Temperature: 17.1°C Bin. Bits: 10110000 jakies problemy z ukladem kierownicy [jego sterownikiem - sprawdz błedy w sterowniku kierownicy]... to swieczka zarowa na 2 cylindrze ... [za male napiecie,uszkodzona instalacja,zdechla sama swieczka] 17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11): Electrical Fault P0672 - 000 - - Freeze Frame RPM: 882 /min Torque: 30.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.44 V Bin. Bits: 00001100 Temperature: 13.5°C Bin. Bits: 10110000 Problem rozwiazany,okazalo sie,ze woda sie dostala do boxu gdzie znajduje sie ECU i przekazniki.Przekazniki byly zalane woda do polowy,wyniana przekaznikow okazala sie wystarczajaca.pozdrawiam 18353 - Control Module 1 for Cooling Fan: Output Short Circuit P1945 - 000 - - Freeze Frame RPM: 882 /min Torque: 40.0 Nm Speed: 26.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.06 V Bin. Bits: 00001111 Temperature: 81.0°C Duty Cycle: 9.6 % byc moze masz rozlaczona wtyczke prawego wentylatora (str pasazera) ew, przetarty kabel i zwiera do masy. ew. uszkodzony silniczek napedzajacy jest to diagnoza uszkodzonego sterownika (czujnika) od załączania wentylatora chłodzenia chłodnicy Sterowanie wentylatora chłodnicy płynu chłodzącego 1: przerwa/zwarcie z masą 18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground P1672 - 000 - - Freeze Frame RPM: 0 /min Torque: 0.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 12.16 V Bin. Bits: 00001000 Temperature: 19.8°C Duty Cycle: 9.6 % 16785 - EGR System: Insufficient Flow P0401 - 000 - - Freeze Frame RPM: 1848 /min Torque: 92.0 Nm Speed: 82.0 km/h Load: 32.5 % Duty Cycle: 14.7 % Bin. Bits: 00001000 Mass Air / Rev.: 315.0 mg/str Mass Air / Rev.: 465.0 mg/str Przepływomierz 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 000 - - Freeze Frame RPM: 1050 /min Torque: 28.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 11.78 V Bin. Bits: 00001100 Mass Air / Rev.: 350.0 mg/str Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str Także jest co robić narazie pojeżdżę dwa dni i zobaczę co wróci, później w pierwszej kolejności czujnik G62 następnie świeczki, EGR czyszczenie i zobaczę co z przepływką bo to kosztowna sprawa 375 zł za boscha chcą. A to co jest tam w PL to tylko możliwe rozwiązania co znalazłem na forum albo w necie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się