agart Opublikowano 14 Października 2008 Opublikowano 14 Października 2008 Ja też na to czekam,może wreszcie będę pomykał w ciszy!!!!!!!!! :gwizdanie:[br]Dopisany: 26 Wrzesień 2008, 11:31_________________________________________________te klapki mnie osłabiają cały czas orkiestra!!!!
paypal Opublikowano 20 Października 2008 Opublikowano 20 Października 2008 W moim AVF miałem tak samo. Na vagu blad: 00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent Zrób pełną diagnostykę vag'iem, a zobaczysz która klapa nie działa poprawnie i generuje takie dzwięki mam dokładnie ten błąd. Diagnostyke robiłem poprzez auto skan - przelatywało wszystkie kanały. Nie mam objawów jak koledzy ze cos tam gada do mnie, czasami owszem jak włacze kliem taki mały skrzyp jakby stare dzrwi ale to raczej cichutenko i tylko przez sekunde tak jakby cos zmieniałom połozenie. Kliema działa, nawiewy tez, i nie wiem czy to ruszać
agart Opublikowano 21 Października 2008 Opublikowano 21 Października 2008 To masz spoko u mnie orkiestra gra na całego.Im cieplej na zewnątrz tym głośniej w srodku :gwizdanie:
AdamA4 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Lubię wiedzieć... Obsługuję jakoś panel, ale nie posiadam żadnej instrukcji do klimatyzacji. Co robi w trybie auto, co po wyłączeniu, po dodaniu klawiszem w trybie econ(co to?) obrotów przechodzi w tryb auto(trzy kreski).Czy odszranianie samo się wyłączy? Co z lusterkam, kiedy grzeją? Może ktoś, coś na temat instrukcji w ojczystym języku. Byłbym wdzięczny.
Cuber Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 AdamA4 , poszukaj na forum bo spro podobnych tematów jest na ten temat :gwizdanie: - lusterka grzeją wraz z tylnią szybą ( oczywiscie jesli masz wkłady podgrzewane lusterek ) - odszraniane sie samo wyłaczy - funkcja econ odłacza działanie klimy ( powyzej 5 stopni ) - tryb auto czyli ustalasz sobie temp. i taka bedzie utrzymywana w srodku
silver_leon Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 najpierw musisz zdemontowac schowek po prawej str. te silniczek i potencjometr sa pod nr 24. 24 - Silnik nastawczy prawej klapy temperatury -V159 - z potencjometrem silnika nastawczego prawej klapy temperatury -G221- - oznaczenie kolorem dźwigni: fioletowa (brązowa w samochodach z prawostronnym układem kierowniczym) - wymontowanie i zamontowanie – Odłącasz wtyczkę -A- – Wykręcasz śruby -B-. – luzujesz dźwignię -C-silnika nastawczego prawej klapy temperatury -V159- z drążka łączącego -D- Ooooo... :> Właśnie tego szukałem... Dzięki Musashi... Oprócz tego błędu: 01810 - Actuating Motor for Temperature Flap: Right (V159) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent mam jeszcze 01809 - silniczek klapy z lewej. Czy ktoś z Was Panowie przerabiał temat i z jakim skutkiem - możecie mi napisać ? Czy jest jakiś sposób, aby silniczki klap same do nas nie gadały ? Ma ktoś sposób na naprawę tego ? Czy tylko wymiana na np. kupiony z alledrogo ? Jutro rozbiorę... U mnie jest to samo - orkiestra gra nawet i 15 czy 20 minut po wyjęciu kluczyka , lub nawet po zaknięcia auta pilotem. Vag-owanie co jakiś czas pokazuje taki błąd : Defrost Flap Positioning Motor Musashi - mozesz to samo dla mnie zrobić ale z lokalizacją na silniczek odpowiedzialny za ten błąd : Defrost Flap Positioning Motor ( nie pamiętam numeru błędu ) ale chyba opis był Blocked or No Voltage - Intermittent lub wskaż lokalizację na swoim rysunku . dziekuje.
Tombik Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 a da się jakos wprowadzić nastawienia fabryczne tych silniczków?? ... bo ja tak mialem wcześniej ze napier..... wszystkie ale danecki jakos mi ponastawiał te silniczki ze przez jakis czas bylo dobrze, ale znow sie to wszystko rozregulowało i gra pełna parą po wyjeciu kluczyka
boguki Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Nastawy podstawowe VAGiem zrobisz, ale u mnie to nic nie dało. Nadal po wyjęciu kluczyka jeden silniczek sobie gada:) W moim przypadku zostaje wymontowanie go i może jakieś przeczyszczenie...
macieek Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Panowie postanowilem nie zakladac nowego watku bo bylo juz wiele powiedziane o tych silniczkach. Mam pytanko czy spasuja te silniczki (wszystkie 5) z B7 do B6 ? Mam juz dosc tych zabaw w czyszczenie (czyszczenie polega na wsikanie do dziurek contact-cleanera bo badziewia sie nie da otworzyc nie rozwalając go) Pomaga to na pare miesiecy i chcialbym kupic na szrocie wszystkie sztuki jak najmlodsze bo cena w ASO zabija - w angli krzyneli 70 funtow za 1 sztuke Czy ktos wrzucal te silniczki z B7 do B6? Czy sa one identyczne? Wiem, ze roznia sie numerami, ale motorki sa chyba takie same? Mam na mysli, temperatury, lewy, prawy, nadmuchów, dol gora etc pozdr
Brysio Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Panowie postanowilem nie zakladac nowego watku bo bylo juz wiele powiedziane o tych silniczkach. Mam pytanko czy spasuja te silniczki (wszystkie 5) z B7 do B6 ? Mam juz dosc tych zabaw w czyszczenie (czyszczenie polega na wsikanie do dziurek contact-cleanera bo badziewia sie nie da otworzyc nie rozwalając go) Pomaga to na pare miesiecy i chcialbym kupic na szrocie wszystkie sztuki jak najmlodsze bo cena w ASO zabija - w angli krzyneli 70 funtow za 1 sztuke Czy ktos wrzucal te silniczki z B7 do B6? Czy sa one identyczne? Wiem, ze roznia sie numerami, ale motorki sa chyba takie same? Mam na mysli, temperatury, lewy, prawy, nadmuchów, dol gora etc pozdr roznice w numerach moga oznaczacz inne zapinowanie w kostce i mozesz miec problem ze nie bezdie dzialac wlasciwie
macieek Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Fajnie by bylo gdyby ktos jeszcze mogl to potwierdzic. Bo "mogą" ale nie muszą Nawet szczerze mowiac to nei wiem czy numery sa inne. Musze zainstalowac Etke na nowym systemie bo jestem po formacie. Ciekawe czy pojdzie na windows 7 64bit.... Ale to juz OT :gwizdanie:
Brysio Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Fajnie by bylo gdyby ktos jeszcze mogl to potwierdzic. Bo "mogą" ale nie muszą Nawet szczerze mowiac to nei wiem czy numery sa inne. Musze zainstalowac Etke na nowym systemie bo jestem po formacie. Ciekawe czy pojdzie na windows 7 64bit.... Ale to juz OT :gwizdanie: jest patch pod win7 i pojdzie
macieek Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Googlowalem troche i nie znalazlem nic na temat patcha... Mam win 7 64bit i etka 7.2. Po instalacji etki i cracka podczas proby uruchomienia wywala mi: hardlock not found error 7 Z tego co wygooglowalem to da sie to obejsc za pomoca XP mode ale to troche uciazliwe.. Masz jakis namiar na tego patcha?
Brysio Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 Googlowalem troche i nie znalazlem nic na temat patcha... Mam win 7 64bit i etka 7.2. Po instalacji etki i cracka podczas proby uruchomienia wywala mi: hardlock not found error 7 Z tego co wygooglowalem to da sie to obejsc za pomoca XP mode ale to troche uciazliwe.. Masz jakis namiar na tego patcha? mam patcha )) wyslij mi maila na priv to podesle
Brysio Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 Poszlo na prv wieczorem ci podelse jak bede w domu
marcin_1800 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 trzeba wymieniać ten silniczek żeby auto przestało gadać czy jest jakiś inny sposób?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się