moskal 4 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 pochwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek 4 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 joł bicze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 312mm+stalowy oplot+DOT 5= 8h roboty, a potem :> jest różnica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 312mm+stalowy oplot+DOT 5= 8h roboty, a potem :> jest różnica? jest,ale działająca bardziej "podprogowo" :naughty: :naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 pochwalony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokos 0 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 312mm+stalowy oplot+DOT 5= 8h roboty, a potem :> jest różnica? heblowales u mnie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korzeń 1 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 312mm+stalowy oplot+DOT 5= 8h roboty, a potem :> jest różnica? nie ma, ale zrobiłem dopiero 5km :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 heblowales u mnie?? Tak, ale u Ciebie to inna bajka. Tu są 312 i 6 przewodów gumowych. Tył nie ruszany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 312mm+stalowy oplot+DOT 5= 8h roboty, a potem :> jest różnica? heblowales u mnie?? heblowales u mnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokos 0 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 312mm+stalowy oplot+DOT 5= 8h roboty, a potem :> jest różnica? heblowales u mnie?? heblowales u mnie ? rozumiem ze u Ciebie powinno byc porownywalnie z 312mm? [br]Dopisany: 13 Listopad 2010, 15:01_________________________________________________ heblowales u mnie?? Tak, ale u Ciebie to inna bajka. Tu są 312 i 6 przewodów gumowych. Tył nie ruszany. 6 przewodow jest z przodu? :shocked:myslalem ze to komplet P+T,no to inna bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 2 przewody przód 2 przewody z tyłu na belce 2 przewody na tyle W quattro można się pokusić o coś większego na tył.. w swoim Q co masz na tyle 256?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokos 0 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 ale pisales ze tyl nie ruszany?nad tylem myslalem ale pytalem i zdania sa troche podzielone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 ale pisales ze tyl nie ruszany?nad tylem myslalem ale pytalem i zdania sa troche podzielone jak masz 320mm z przodu to warto wzmocnic tyl na 288/300mm. jezdzilem pare dni na 320/300 i bylo znacznie lepiej niz na serii 255mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokos 0 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 ale pisales ze tyl nie ruszany?nad tylem myslalem ale pytalem i zdania sa troche podzielone jak masz 320mm z przodu to warto wzmocnic tyl na 288/300mm. jezdzilem pare dni na 320/300 i bylo znacznie lepiej niz na serii 255mm pomysle,ale kurfa najzwyczajniej w swiecie juz mi sie nie chce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 pomysle,ale kurfa najzwyczajniej w swiecie juz mi sie nie chce a ja chętnie przygarnę tył 288 w dobrej kasie :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korzeń 1 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 A więc tak: zacząłem od tyłu. Okazało się że przewody kupione na aukcji http://allegro.pl/przewody-hamulcowe-w-oplocie-audi-a4-goodridge-i1299591936.html nie pasują Dla przykładu. Jak przewód ma wejść w tę dziurę? Zaczęło się więc piłowanie: before>after Później już łatwiej Niestety, problem był z odkręceniem starych gumowych przewodów. Znowu na metalowych ukręciłem dwie śruby i musiałem o 24 jechać do znajomego i dorabiać dwa nowe kable (już miedziane). Zostały mi dobre tarcze 288, osłony 288, jarzma 288, zaciski Lucas tak? Szkoda, że nie można założyć tego PNP do tyłu. Póki co zostanie 256mm. Latem może zdejmę to co jest i wypiaskuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolkov 19 Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 zaciski Lucas tak? ATE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korzeń 1 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 no tak pomyła... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolkov 19 Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 co tam cycek, kiedy wracasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się