Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY WARSZAWSKIE - każdy wtorek g. 19:00.


Kolkov

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 84 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • poziek

    5808

  • Reggi

    5029

  • moskal

    4900

  • Flyer

    3009

Top użytkownicy w tym temacie

312mm+stalowy oplot+DOT 5= 8h roboty, a potem :> :good::)

jest różnica?

jest,ale działająca bardziej "podprogowo" :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

312mm+stalowy oplot+DOT 5= 8h roboty, a potem :> :good::)

jest różnica?

nie ma, ale zrobiłem dopiero 5km :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heblowales u mnie??

Tak, ale u Ciebie to inna bajka.

Tu są 312 i 6 przewodów gumowych. Tył nie ruszany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

312mm+stalowy oplot+DOT 5= 8h roboty, a potem :> :good::)

jest różnica?

heblowales u mnie??

heblowales u mnie ? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

312mm+stalowy oplot+DOT 5= 8h roboty, a potem :> :good::)

jest różnica?

heblowales u mnie??

heblowales u mnie ? :decayed:

rozumiem ze u Ciebie powinno byc porownywalnie z 312mm? :polew:[br]Dopisany: 13 Listopad 2010, 15:01_________________________________________________

heblowales u mnie??

Tak, ale u Ciebie to inna bajka.

Tu są 312 i 6 przewodów gumowych. Tył nie ruszany.

6 przewodow jest z przodu? :shocked:myslalem ze to komplet P+T,no to inna bajka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 przewody przód

2 przewody z tyłu na belce

2 przewody na tyle

W quattro można się pokusić o coś większego na tył.. w swoim Q co masz na tyle 256??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale pisales ze tyl nie ruszany?nad tylem myslalem ale pytalem i zdania sa troche podzielone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale pisales ze tyl nie ruszany?nad tylem myslalem ale pytalem i zdania sa troche podzielone

jak masz 320mm z przodu to warto wzmocnic tyl na 288/300mm.

jezdzilem pare dni na 320/300 i bylo znacznie lepiej niz na serii 255mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale pisales ze tyl nie ruszany?nad tylem myslalem ale pytalem i zdania sa troche podzielone

jak masz 320mm z przodu to warto wzmocnic tyl na 288/300mm.

jezdzilem pare dni na 320/300 i bylo znacznie lepiej niz na serii 255mm

pomysle,ale kurfa najzwyczajniej w swiecie juz mi sie nie chce :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomysle,ale kurfa najzwyczajniej w swiecie juz mi sie nie chce :mysli:

a ja chętnie przygarnę tył 288 w dobrej kasie :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak:

zacząłem od tyłu.

Okazało się że przewody kupione na aukcji http://allegro.pl/przewody-hamulcowe-w-oplocie-audi-a4-goodridge-i1299591936.html nie pasują

przewodyo.jpg

Dla przykładu. Jak przewód ma wejść w tę dziurę?

imag0457medium.jpg

Zaczęło się więc piłowanie: before>after

imag0157medium.jpg

Później już łatwiej

imag0460medium.jpg

imag0458medium.jpg

imag0461medium.jpg

Niestety, problem był z odkręceniem starych gumowych przewodów.

Znowu na metalowych ukręciłem dwie śruby i musiałem o 24 jechać do znajomego i dorabiać dwa nowe kable (już miedziane).

Zostały mi dobre tarcze 288, osłony 288, jarzma 288, zaciski Lucas tak?

Szkoda, że nie można założyć tego PNP do tyłu. Póki co zostanie 256mm.

Latem może zdejmę to co jest i wypiaskuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...