poziek Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 izi kałboj jedzie na VAgsa wiec o so chodzi nating dude, chill out
Aydaho Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 izi kałboj jedzie na VAgsa wiec o so chodzi nating dude, chill out not et ol zioom
Reggi Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Byłem ..błąd serowaniem turbawki .. zrobione Audi bez porównania ze stanem poprzednim Auto bez kata i puchy środkowej jedziee duużo lepiej Dzięki Poziowy za przekonanie do pousuwania puszek
lukaszr Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Byłem ..błąd serowaniem turbawki .. zrobione Kolejny argument na to, że posiadanie VAGa i podstawowych informacji czyni cuda
Aydaho Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Byłem ..błąd serowaniem turbawki .. zrobione Audi bez porównania ze stanem poprzednim Auto bez kata i puchy środkowej jedziee duużo lepiej Dzięki Poziowy za przekonanie do pousuwania puszek no i Poziu ...respekt
Reggi Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Byłem ..błąd serowaniem turbawki .. zrobione Kolejny argument na to, że posiadanie VAGa i podstawowych informacji czyni cuda Dowiedziałem sie jeszcze , że musze zbierać na wtryski
Kolkov Opublikowano 3 Października 2008 Autor Opublikowano 3 Października 2008 Byłem ..błąd serowaniem turbawki .. zrobione Kolejny argument na to, że posiadanie VAGa i podstawowych informacji czyni cuda Dowiedziałem sie jeszcze , że musze zbierać na wtryski No i gitarra Zobaczę jak to wygląda i chyba też się pozbędę balastu
AndyN Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Auto bez kata i puchy środkowej jedziee duużo lepiej ORLY? To się nazywa 'efekt placebo'
SebMis Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 jak wcześniej nie jeździło, bo się zepsuło to teraz zapie%@#$
lukaszr Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Dowiedziałem sie jeszcze , że musze zbierać na wtryski :decayed Korekcje słabe czy po czymś innym ktoś to zdiagnozował ?
Reggi Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Auto bez kata i puchy środkowej jedziee duużo lepiej ORLY? To się nazywa 'efekt placebo' Wiesz jak sie ma pod maską cały wuj tych koni to zmiana jest odczuwalna .. Przymajmniej dla mnie .. [br]Dopisany: Październik 03, 2008, 01:03:18 pm_________________________________________________ Dowiedziałem sie jeszcze , że musze zbierać na wtryski :decayed Korekcje słabe czy po czymś innym ktoś to zdiagnozował ? A w to to sie nie zagłębiałem Mam inne plany co do tego silnika
AndyN Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Wiesz jak sie ma pod maską cały wuj tych koni to zmiana jest odczuwalna .. Przymajmniej dla mnie .. Kolega z pracy opowiadał mi o kolesiu, który rezał mechanicznie Mazdę RX8 (kolega też ma takową, żółtą ). Koleś był podjarany bo po zmianach zaczęła mu lepiej jeździć. Pojechał na hamownię. Okazało się, że ma 20 KM, ale mniej ===== dla niewtajemniczonych: RX8 = silnik Wankla
Reggi Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 W takim razie razie trzeba bedzie porównać na spocie ..Kolkow ma mniej wiecej to co ja ..na światłach szliśmy równo
krzyniek Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 ..na światłach szliśmy równo to ciekawe jak będzie bez świateł a wycieraczki mieliście załączone czy nie [to też bardzo ważne] :polew:
Reggi Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 ..na światłach szliśmy równo to ciekawe jak będzie bez świateł a wycieraczki mieliście załączone czy nie [to też bardzo ważne] :polew:
Aydaho Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 to skoro już Jetseśmy w problemach technicznych odgrzeje koteleta z CHECK ENGINE jak u Was jest ( niewiem czy w b5 są wogóle ) ale u mnie nie świeci ... powinno być tak że po przękreceniu kluczyka C-ENGINE świeci się a po zapłonie ( jeżeli wszystko OK ) gaśnie .... u mnie niestety nie świeci wogóle
AndyN Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 to skoro już Jetseśmy w problemach technicznych odgrzeje koteleta z CHECK ENGINE jak u Was jest ( niewiem czy w b5 są wogóle ) ale u mnie nie świeci ... powinno być tak że po przękreceniu kluczyka C-ENGINE świeci się a po zapłonie ( jeżeli wszystko OK ) gaśnie .... u mnie niestety nie świeci wogóle Czyli silnik zawsze jest w perfekcyjnym stanie Podpinałeś VAGa? Możliwe jest, że sama kontrolka się spaliła?
Aydaho Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 to skoro już Jetseśmy w problemach technicznych odgrzeje koteleta z CHECK ENGINE jak u Was jest ( niewiem czy w b5 są wogóle ) ale u mnie nie świeci ... powinno być tak że po przękreceniu kluczyka C-ENGINE świeci się a po zapłonie ( jeżeli wszystko OK ) gaśnie .... u mnie niestety nie świeci wogóle Czyli silnik zawsze jest w perfekcyjnym stanie Podpinałeś VAGa? Możliwe jest, że sama kontrolka się spaliła? tak - test wskaźników OK, C-E poświetla się wtedy, żadnych błędów w silniku... ale się pinda nie świeci przy rozruchu
Aydaho Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Adaho jedź na przasnyską a coś więcej - masz dzisiaj dobry dzień Poziu w rozwalaniu problemów z furami
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się