grabson765 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 witam mam takie pytanie. musze wymienic gorne wahacze w passacie i pytanie bede musial wyjac mocowanie amortyzatora do wymiany czy potem bede musial ustawiac zbieznosc bo wiadomo bede musial tykac koncowke drazka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek 38 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 a po co będziesz kręcił końcówką drążka? ją się tylko odkręca, a nawet jej nie trzeba odkręcać, chyba że w passacie jest inaczej mocowane zawieszenie, ale wątpię odkręcasz 3 górne śruby, 1 na dole amora i jedną śrubę trzymającą 2 górne wahacze niektórzy też wymieniają te wahacze bez odkręcania amora od budy poszukaj w dziale WARSZTAT - tam jest temat o wymianie wahaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin_rs4 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 ten link moze Ci pomoze: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10195.0;highlight=wymiana+wahaczy przy wymiania gornych wahaczy nie musisz ruszac koncowek drazkow. ja wymianialem u siebie pare dni temu i spokojnie zeszlo i weszlo bez wiekszych problemow. niby sie zaleca po tym ustawic zbieznosc ale to juz jak kto chce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabson765 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 dzieki juz wszytsko wiem, chodzilo mi oto czy jak rozłączę koncowke drazka z mocowaniem amora moge przestawic zbieznosc wychodzi ze nie, wiec mozna zamknac temat:wink4: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kograman 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Dobry poradnik, chociaż powiem szczerze, że nie rozumię sensu rozkręcania mcpersona. Ja odkręcałem tylko śrubę mocującą te 2 górne wachacze i idealnie wyszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f1mlody 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Dobry poradnik, chociaż powiem szczerze, że nie rozumię sensu rozkręcania mcpersona. Ja odkręcałem tylko śrubę mocującą te 2 górne wahacze i idealnie wyszło. kolego a napisz jak wyciagnołes te wachacze bo bez wyjecia raczej nie da rady nawet sruby z tyłu nie wyjmiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mosquitosound 1 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 wszystko się da zrobić , jestem świeżo po wymianie górnych wahaczy i osłon przegubów i odkręcałem tylko górne i dolne wahacze a potem przegub do wyczyszczenia i założenia nowej osłony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f1mlody 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 wszystko się da zrobić , jestem świeżo po wymianie górnych wahaczy i osłon przegubów i odkręcałem tylko górne i dolne wahacze a potem przegub do wyczyszczenia i założenia nowej osłony a po co odkrecac dolne jak mozna wyjac przegub bez rozpinania dolnych wachaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kograman 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 a po co odkrecac dolne jak mozna wyjac przegub bez rozpinania dolnych wahaczy Górne odkręciłem bez najmniejszego problemu, dostęp był w miarę dobry i można odkręcić. A co do przegubów to dolne raczej się wybija żeby wyciągnąć przegub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 wszystko się da zrobić , jestem świeżo po wymianie górnych wahaczy i osłon przegubów i odkręcałem tylko górne i dolne wahacze a potem przegub do wyczyszczenia i założenia nowej osłony Oryginalnie śruba w górnym przednim wahaczu jest tak zamontowana, że bez demontażu amortyzatora z podpora się nie obejdzie gdyż wyciągniecie śruby w całości jest niemożliwe. Jak ktoś wymieniał już wcześniej ten wahacz i obrócił śrubę to się zgodzę że oba wahacze odkręci się bez ruszania amora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kograman 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Oryginalnie śruba w górnym przednim wahaczu jest tak zamontowana, że bez demontażu amortyzatora z podpora się nie obejdzie gdyż wyciągniecie śruby w całości jest niemożliwe. Jak ktoś wymieniał już wcześniej ten wahacz i obrócił śrubę to się zgodzę że oba wahacze odkręci się bez ruszania amora. zgadza się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrewsc 0 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Jestem po wymianie całej góry z wyciąganiem amora - geometria przedniego zawieszenia została ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się