Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Wymiana górnych wahaczy


grabson765

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam takie pytanie.

musze wymienic gorne wahacze w passacie i pytanie bede musial wyjac mocowanie amortyzatora do wymiany czy potem bede musial ustawiac zbieznosc bo wiadomo bede musial tykac koncowke drazka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po co będziesz kręcił końcówką drążka? ją się tylko odkręca, a nawet jej nie trzeba odkręcać, chyba że w passacie jest inaczej mocowane zawieszenie, ale wątpię

odkręcasz 3 górne śruby, 1 na dole amora i jedną śrubę trzymającą 2 górne wahacze

niektórzy też wymieniają te wahacze bez odkręcania amora od budy :wink4:

poszukaj w dziale WARSZTAT - tam jest temat o wymianie wahaczy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten link moze Ci pomoze:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10195.0;highlight=wymiana+wahaczy

przy wymiania gornych wahaczy nie musisz ruszac koncowek drazkow. ja wymianialem u siebie pare dni temu i spokojnie zeszlo i weszlo bez wiekszych problemow. niby sie zaleca po tym ustawic zbieznosc ale to juz jak kto chce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki juz wszytsko wiem, chodzilo mi oto czy jak rozłączę koncowke drazka z mocowaniem amora moge przestawic zbieznosc wychodzi ze nie, wiec mozna zamknac temat:wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry poradnik, chociaż powiem szczerze, że nie rozumię sensu rozkręcania mcpersona. Ja odkręcałem tylko śrubę mocującą te 2 górne wachacze i idealnie wyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry poradnik, chociaż powiem szczerze, że nie rozumię sensu rozkręcania mcpersona. Ja odkręcałem tylko śrubę mocującą te 2 górne wahacze i idealnie wyszło.

kolego a napisz jak wyciagnołes te wachacze bo bez wyjecia raczej nie da rady nawet sruby z tyłu nie wyjmiesz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko się da zrobić :kox:, jestem świeżo po wymianie górnych wahaczy i osłon przegubów i odkręcałem tylko górne i dolne wahacze a potem przegub do wyczyszczenia i założenia nowej osłony

a po co odkrecac dolne jak mozna wyjac przegub bez rozpinania dolnych wachaczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po co odkrecac dolne jak mozna wyjac przegub bez rozpinania dolnych wahaczy

Górne odkręciłem bez najmniejszego problemu, dostęp był w miarę dobry i można odkręcić. A co do przegubów to dolne raczej się wybija żeby wyciągnąć przegub.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko się da zrobić :kox:, jestem świeżo po wymianie górnych wahaczy i osłon przegubów i odkręcałem tylko górne i dolne wahacze a potem przegub do wyczyszczenia i założenia nowej osłony

Oryginalnie śruba w górnym przednim wahaczu jest tak zamontowana, że bez demontażu amortyzatora z podpora się nie obejdzie gdyż wyciągniecie śruby w całości jest niemożliwe. Jak ktoś wymieniał już wcześniej ten wahacz i obrócił śrubę to się zgodzę że oba wahacze odkręci się bez ruszania amora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginalnie śruba w górnym przednim wahaczu jest tak zamontowana, że bez demontażu amortyzatora z podpora się nie obejdzie gdyż wyciągniecie śruby w całości jest niemożliwe. Jak ktoś wymieniał już wcześniej ten wahacz i obrócił śrubę to się zgodzę że oba wahacze odkręci się bez ruszania amora.

:good: zgadza się
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...