Jump to content
0
predki74

Zamiana radia symphony II na concert III

Recommended Posts

sprawdz kostki zielona i niebieska w liczniku pewnie niebieska nie ma kabla w pinie 1 i dlaego nie wyswietla


było BFB 1.8 TQ +,było  AVJ 1.8T+, jest BFB 1.8T+

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przeciez pierwszy pin w niebieskiej to czujnik plynu spryskiwaczy.

Sent from my HTC One X using Tapatalk


Pomogę w wymianie zegarów, naprawie DEF w licznikach RBx.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak patrzylem w kostce radia to can h jest odlaczony nie ma pinu to przewiduje ze w liczniku tez pewnie nie ma.Tylko jak dobrac sie do licznika i skad takie piny wziasc?


Chip tuning 170km 380Nm

Share this post


Link to post
Share on other sites

<a href=http://zapodaj.net/bec33bc70fafd.jpg.html>_DSC0103 (2).JPG</a>

na zdjęciu widać wolne miejsce na pin 16, w 15 są połączone 2 piny, czy mam przenieść te 2 złączone piny w miejsce 16 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem ja mialem normalnie 1 kabelek w 15 pinie 16 byl pusty dolozylem zmostkowalem i gra, jakie ty masz radio?


Chip tuning 170km 380Nm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Concert III

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja akurat nie pomoge chyba ze rozlaczysz je odzielnie i jeden podepniesz pod 16 pin .W 15 jak dobrze pamietam to mam zolty wiec ten drugi pod 16


Chip tuning 170km 380Nm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten drugi kabel z pinu 15 może iść na zasilanie zmieniarki. Sprawdź oba kable i zobacz do jakich pinów w starych wtyczkach idą.

Ktoś wcześniej pytał o 4 wtyczkę, są w niej 3 piny, tel mute, tel + i tel -, czy kable od zestawu głośnomówiącego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ktoś wcześniej pytał o 4 wtyczkę, są w niej 3 piny, tel mute, tel + i tel -, czy kable od zestawu głośnomówiącego.

Dokladnie 3 piny:) Dziekuje, to bylem ja.


Pomogę w wymianie zegarów, naprawie DEF w licznikach RBx.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdziłem i tak jak szeryf piszesz jeden kabel idzie do zmieniarki czyli ten od zmieniarki zostawić na swoim miejscu a drugi przełożyć do 16?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie, nie przekladaj, tylko zrob mostek, polacz razem 15 i 16.


Pomogę w wymianie zegarów, naprawie DEF w licznikach RBx.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam a u mnie w radiu w kostce C dokladnie w c 7 nie ma pinu jest wolne miejsce wiec gdzie mam go dolozyz pod b5? a b5 gdzie w takim razie w ktora kostke i pin?


Chip tuning 170km 380Nm

Share this post


Link to post
Share on other sites

w C7 nie ma pinu, bierzesz go z B5.

Edited by OskiUK

Pomogę w wymianie zegarów, naprawie DEF w licznikach RBx.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie a dużo jest zachodu zmienić RNS-D na Concert III ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrzebujesz: http://allegro.pl/adapter-antenowy-fm-rns-e-rnse-audi-diversity-i4624869367.html (ten z linku kupujesz jeśli masz w planie zmienic również wzmacniacz antenowy na ten z końcówką AF, jeśli zostawiasz stary wzmacniacz wystarczy pojedyńcza przejściówka) oraz http://allegro.pl/przejsciowka-iso1-na-iso2-iso2-audi-rns-e-quadlock-i4652643597.html

W adapterze do rns-e trzeba poprzepinac kilka przewodów, dołożyc i zmostkowac jeden pin, który raczej nie będzie obsadzony, podłączyc CAN'y (można wykorzysta/zmostkowac te przy tunerze tmc i wracające do radia jako cany bosch?).

Odłączyc przewody antenowe od tunera tmc i połączyc ze sobą.

Warto wymienic wzmacniacz antenowy na ten z końcówką AF (tyle,że nie będziesz miał wtedy AM'u, ale jak komuś zależy to i ten problem zwalczy tyle,że nie wiem po co), jak zostawisz stary też będziesz odbierał bezproblemowo mocne stacje. Przy kupnie wzmacniacza (jeśli wybierzesz tą opcję) warto wybrac taki z wtyczkami w komplecie, coby je sobie póżniej popodmieniac (same obudowy w sensie), ponieważ te od starego wzmacniacza nie pasują do wzmacniacza AF, ale można na upartego zrobic tak, że będą pasowały i te stare jak kupisz wzmacniacz bez wtyczek.

Pozdr

Edited by staniek

jest B6 AVF quattro pierwszy diesel, i chyba jednak ostatni ;)

było B5 AAH quattro | krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8 | było B4 AAH quattro

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlaczego po wymianie wzmacniacza na AF ma nie nie mieć AM?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie był wzmacniacz z końcówką B, podejrzewam, że u Kolegi jest taki sam (ale dobrze by było żeby napisał jaki ma).

W moim przypadku trza by albo dołożyc pin do tej wtyczki 3pin i zmostkowac z anteną fm, albo podpiąc jako antenę am antenę fm z prawej bocznej szyby.

Na foto widac dokładnie o co kaman ;)796221662720e823m.jpg

Pozdr


jest B6 AVF quattro pierwszy diesel, i chyba jednak ostatni ;)

było B5 AAH quattro | krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8 | było B4 AAH quattro

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Kupiłem przejściówkę z allegro pod RNS-E. Chciałbym podłączyć Chorusa III 2din. Przejściówka oczywiście tak jak wcześniej napisane przez kolegów, pin 16 pusty a w 15 jest kabel czerwony i pomarańczowy wrzucony razem. Nie bardzo natomiast rozumiem, jak to podłączyć?
Tak jak jest teraz podłączone, radio nawet się nie uruchamia. Co mam dokładnie osadzić w pinie 16? Przełożyć ten czerwony kabel z 15 do 16? Czy może mam się po prostu wpiąć w czerwony kabel i pociągnąć go także do pinu 16? Czyli w pinie 15 dwa kable w kolorach czerwony i pomarańczowy a dodatkowo w pinie 16 tylko czerwony? Tak powinno być?


Moje skromne A6 C6 ALLROAD:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pin 15 zostawiasz tak jak jest, do pinu 16 doprowadzasz napięcie z pinu 15.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szeryf dziękuję. Czyli zrobić tak jak na tym w pełni profesjonalnych schemacie który stworzyłem? Chcę mieć tylko pewność, że dobrze zrozumiałem.

Untitled.gif


Moje skromne A6 C6 ALLROAD:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki.

Podłączyłem tak jak pisałeś i radio ożyło. Dziękuję. Jest tylko jeszcze problem z tym, że po włączeniu zapłonu radio samo się nie uruchamia, natomiast po wyjęciu kluczyka radio się wyłącza więc tu jest ok. Pokombinuje może coś w VCDSie.

Edited by cinkers

Moje skromne A6 C6 ALLROAD:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A podświetlenie działa jak włączysz światła?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, podświetlenie jest.


Moje skromne A6 C6 ALLROAD:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli na FISie też pokazuje :)

U mnie radio się nie włącza samo, jak przed wyłączeniem zapłony wyłączę je ręcznie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadza się, natomiast ja nie wyłączam radia przed wyjęciem kluczyka. Radio gra, wyjmuję kluczyk i samo się wyłącza więc tu jest prawidłowo. Ale po ponownym włożeniu i przekręceniu zapłonu, radio już się nie uruchamia samo tylko trzeba ręcznie włączyć. Spróbuje może dzisiaj jakieś kodowanie w VCDS ustawić, co by być pewnym ale być może to coś jednak z kablami związane jeszcze?

Oprócz tego wydaje się że wszystko działa - dzięki szeryf :notworthy:


Moje skromne A6 C6 ALLROAD:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy w kodowaniu coś znajdziesz, może w adaptacjach? Ale warto sprawdzić. Nic innego mi do głowy nie przychodzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co powiecie na to, że nie mogę radia włączyć bez przekręconej stacyjki? Chyba tak nie powinno być? Musi być kluczyk w stacyjce żeby móc włączyć radio. Po zgaszeniu auta radio działa, ale po wyjęciu kluczyka samo się gasi i nie można włączyć ponownie ręcznie.

Które kable tutaj mogą mieć znaczenie?

Dzięki.


Moje skromne A6 C6 ALLROAD:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co powiecie na to, że nie mogę radia włączyć bez przekręconej stacyjki? Chyba tak nie powinno być? Musi być kluczyk w stacyjce żeby móc włączyć radio. Po zgaszeniu auta radio działa, ale po wyjęciu kluczyka samo się gasi i nie można włączyć ponownie ręcznie.

Które kable tutaj mogą mieć znaczenie?

Dzięki.

:(

Edited by silnik

icon1.png

B6 QUATTRO z ośki - kompleksowo 601651342 Wszystkie części B6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikt nie ma pomyslu, ktore kable moga byc winne temu, ze bez kluczyka nie odpale radia?

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk


Moje skromne A6 C6 ALLROAD:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...