Gość Artex Opublikowano 14 Września 2006 Opublikowano 14 Września 2006 Ile po przekręceniu kluczyka powinna się świecic spirala świecy żarowej ? Myślałem, że jest wszystko oki ale dzisiaj rano gdzie już jest trochę chłodniej nie moglem podgrzac świecy ponieważ spirala po 1 sekundzie sie wyłączyła i musiałem trochę pokręcic żeby mi odpalił . Gdzie może byc problem ?
Pikuś Opublikowano 14 Września 2006 Opublikowano 14 Września 2006 Artex, kolego jeszcze chyba swiece nie dzialaja, skoro zgasaly po 1s. to tak ma byc i raczej na to nie ma wplywu czy sa spalone czy nie. Mozliwe, ze masz zle ustawiony kat wtrysku. Owszem moga byc spalone bo ja w swoim mialem wszystie spalone co bylo dla mnie wielkim zdziwieniem.
Gość Artex Opublikowano 14 Września 2006 Opublikowano 14 Września 2006 No tak tylko czy u Ciebie zaraz po włączeniu zapłonu spiralka natychmiast gaśnie , czy musi byc na zewnątrz przynajmniej -5 st. I jeszcze jedno po czym mogę poznac , że są spalone ?
Wihajster Opublikowano 14 Września 2006 Opublikowano 14 Września 2006 swiece zaczynaja grzac dopiero kolo +7 powyzej w ogole nie grzeja wiec masz cos innego nie halo
Pikuś Opublikowano 14 Września 2006 Opublikowano 14 Września 2006 powyzej w ogole nie grzeja piotr1602, moga troche dogrzewac podczas pracy silnika puki nei zlapie odpowiedniej temperatury. Ale jak to jest dokladnie to nie mam pojecia. :mrgreen:
andrzejz Opublikowano 14 Września 2006 Opublikowano 14 Września 2006 Z mojego doświadczenia to podepnij autko pod kompa i sprawdź ustawienie pompy (dawka i moment wtrysku). Jak to nie pomoże to się szykuje grubsza sprawa - niestety, a ze świecami do odpuść sobie, przy tych temperaturach jakie mamy teraz to one w ogóle nie pracują. pozdówki
Pikuś Opublikowano 14 Września 2006 Opublikowano 14 Września 2006 przy tych temperaturach jakie mamy teraz to one w ogóle nie pracują. A nawet jakby mialy pracowac, a bylyby spalone to zdrowy silniczek powinien odpalic bez problemu. :mrgreen: Mam racje :?:
baskecior Opublikowano 14 Września 2006 Opublikowano 14 Września 2006 Kontrolka musi zgasnąc natychmiast przy taich temp jakie mamy na dworzu obecnie. Świece żarowe zaczynają pracować w pełni dopiero przy -5 st C ... powyżej tej temp zdrowy klekot musi palić jak należy. Największe znaczenie ma stan wtrysków, kąt wtrysku , zdrowe aq etc ... zresztą w 10 przykazaniach wszystko jest opisane
spanky Opublikowano 14 Września 2006 Opublikowano 14 Września 2006 Ile po przekręceniu kluczyka powinna się świecic spirala świecy żarowej ? Myślałem, że jest wszystko oki ale dzisiaj rano gdzie już jest trochę chłodniej nie moglem podgrzac świecy ponieważ spirala po 1 sekundzie sie wyłączyła i musiałem trochę pokręcic żeby mi odpalił . Gdzie może byc problem ? sprawdz AQ... moze czas wymienic zapnij Vag'a .... sprawdz kat wtrysku swieczki przy tych temperaturach nie grzeja ... takze objaw migniecia kontrolki swiec zarowych jest prawidłowy .......
dewon24 Opublikowano 7 Listopada 2006 Opublikowano 7 Listopada 2006 po czym mogę poznac , że są spalone świece żarowe ? żeby sprawdzić czy świeczki działają poprawnie musisz pojechać do elektryka albo pogrzebać sam pod maską bo zza kółka po kontrolce tego nie da się stwierdzić :!: ja dziś wymianiłem wszystkie bo były wysrane odpalał mi idealnie do czasu gdy wczoraj uruchamiałem rano przy -12st C musiałem pokręcić jakieś 10s :!: :!:
adasn Opublikowano 7 Listopada 2006 Opublikowano 7 Listopada 2006 Bardzo latwo sprawdzic czy swieca grzeje, to nic innego niz opornik. Sposoby latwe sa dwa: 1. Odlaczasz kabelek od swiecy, jedna koncowka omomierza podlaczasz do koncowki gdzie nyl przewod a druga koncowka dotykasz obodowy silnika na przyklad (masy), jesli jest przejscie to jest ok. 2. Bardziej wyrazista, wykrecasz swiece i podlaczasz ja bezposrednio pod aku, jesli po podlaczeniu rozgrzeje sie do czerwonosci koncowka swiecy to jest ok. To cala filozofia swiecy zarowej
baskecior Opublikowano 7 Listopada 2006 Opublikowano 7 Listopada 2006 Bardzo latwo sprawdzic czy swieca grzeje, to nic innego niz opornik.Sposoby latwe sa dwa: 1. Odlaczasz kabelek od swiecy, jedna koncowka omomierza podlaczasz do koncowki gdzie nyl przewod a druga koncowka dotykasz obodowy silnika na przyklad (masy), jesli jest przejscie to jest ok. 2. Bardziej wyrazista, wykrecasz swiece i podlaczasz ja bezposrednio pod aku, jesli po podlaczeniu rozgrzeje sie do czerwonosci koncowka swiecy to jest ok. To cala filozofia swiecy zarowej 1. Nieprawda. Miewałem już uszkodzoną świecę, która trzymała prawidłową rezystancję, a niestety nie grzała 2. To jest prawidłowy i jedyny w 100% sposób na sprawdzenie
BarthPL Opublikowano 10 Listopada 2006 Opublikowano 10 Listopada 2006 wczoraj uruchamiałem rano przy -12st C musiałem pokręcić jakieś 10s :shock: Sorki za OT ale szczerze wspolczuje warunkow w ktorych zyjesz Na Dol.Slasku jeszcze nie bylo minusow :mrgreen:
adasn Opublikowano 14 Listopada 2006 Opublikowano 14 Listopada 2006 1. Nieprawda. Miewałem już uszkodzoną świecę, która trzymała prawidłową rezystancję, a niestety nie grzała 2. To jest prawidłowy i jedyny w 100% sposób na sprawdzenie I co sie okazalo? Bo moim zdaniem jesli nie grzala to musiala miec gdzies przerwe, a jesli miala przerwe to nie moze miec normalnej rezystancji. Dosc ciekawy przypadek :neutral:
Jaro Opublikowano 14 Listopada 2006 Opublikowano 14 Listopada 2006 u mnie przy temp. ok 3 st. C swieczki grzeja sie tylko z rana ok. 3,4 s. pozniej w ciagu dnia , wogule sie nie grzeja , gasna po sekundzie nawet jak autko wystudzi sie do 0
czeslaw555 Opublikowano 22 Listopada 2008 Opublikowano 22 Listopada 2008 Bardzo latwo sprawdzic czy swieca grzeje, to nic innego niz opornik. Sposoby latwe sa dwa: 1. Odlaczasz kabelek od swiecy, jedna koncowka omomierza podlaczasz do koncowki gdzie nyl przewod a druga koncowka dotykasz obodowy silnika na przyklad (masy), jesli jest przejscie to jest ok. 2. Bardziej wyrazista, wykrecasz swiece i podlaczasz ja bezposrednio pod aku, jesli po podlaczeniu rozgrzeje sie do czerwonosci koncowka swiecy to jest ok. To cala filozofia swiecy zarowej Pkt 1. nie zdał egzaminu ,wyszło że są OK ,ale pkt.2 jak najbardziej wyszło że wszystkie są padnięte
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się