jaro333 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Witam. Jestem po wymianie wahaczy, tarcz , klocków i nadal mam drgania przy hamowaniu powyżej 80 km/h, jest jeszcze jeden problem, po wjechaniu w nierówność mam tak jakby pływanie przodu, myślałem, że wymiana wahaczy pomoże jednak sie myliłem. Proszę o poradę co mam jeszcze spr. wykrzywionie piasty raczej wykluczam w nic nie udeżyłem, łożyska, wahacze też nie były z górnej półki, amortyzatory?? POMOCY. Jarek
bell23 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 zużyte amortyzatory są najbardziej prawdopodobne, sprawdź też wyważenie kół
andy_sky Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 podjedź do stacji diagnostycznej i niech ci sprawdzą amory
Dev Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 zle wyczyszczona piasta lub zle osadzona w lozysku
jaro333 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Odkryłem dziś, że jest luz na łożysku lewego koła tylko dość dziwny jak chwycę koło na górze i dole jest wyczuwalny a jak na bokach koła nic nie czuć, jest to możliwe że jest wyrobiona bieżnia w jednym miejscu? ale chyba tak bo nic innego tam nie może być może od tego jest to pływanie i walenie przy hamowaniu. Amory tak na moje oko są ok, nie buja się przód, koła dziś wyważałem są ok. Zostaje jeszcze spr. łożysko i piastę ale bez wymiany tego nie spr. tak więc chyba czeka mnie jeszcze wymiana i następne wydatki. Jak macie jeszcze inne pomysły to czekam.
gadi Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 A wymieniałeś łączniki stabilizatora i te gumy na nim ?
robert3384 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Kolego jedz na stacje diagnostyczną niech ci sprawdzą te amory bo samym bujaniem auta nie da się ich ocenić na 100%. zapłacisz parę groszy i już, ja miałem podobny problem w poprzednim aucie, były sprawdzane cuda a okazało się że amor był wysypany, Pozdrawiam
Lukaszxxx Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 A oczysciles tak naprawde dokladnie piaste papierkiem i szczota przed montazem nowych tarcz??
jaro333 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Łączniki stabilizatora są wymienione, zacznę jednak od rozebrania piasty i łożyska martwi mnie ten luz o którym powyżej pisałem, i tak tam trzeba zajrzeć i usunąć ten luz, jak wykluczę łożyska i piasty, to zostaną wtedy tylko amortyzatory, poza tym amory przy hamowaniu nie generowały by takich wibracji tak mi się wydaje ale proszę mnie poprawić jak się mylę. Tak, wyczyszczone na 100% szczotka druciana na kątówce. Jak ktoś miał podobny przypadek to proszę o porady.
Lukaszxxx Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Ja mialem, ale powyzej predkosci 150 i byly to zle oczyszczone piasty..
jaro333 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Poza tym na starych tarczach było tak samo.
jaro333 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Nie brałem tego pod uwagę ale może???? tylko wibracje takie mocne od tyłu??? i te pływanie w zakręcie w nierównościach od tylnej osi??? ale wszystko może być.
Gracjan Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Pływanie będzie od zużytych amorów.
jaro333 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Może źle określiłem pływanie, chodzi mi o taki motyw, że jak jadę i jest zakręt i na tym zakręcie jest studzienka i wjadę prawym kołem na studzienkę to wtedy autko tak jakby przesuwa się na boki to nie jest góra dół.
Lukaszxxx Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 No to wachacze do sprawdzenia, amory, maglownica, koncowki drazkow, drazki, sprezyny czy nie peknieta ktoras, lozyska , laczniki i chyba tyle, sprawdz to co wymienilem bo kazda ta czesc zuzyta moze byc powodem plywania..
jaro333 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Wahacze nowe, brak luzów na końcówkach drążków i drążkach, sprężyny ok, łączniki też nowe, tarcze plus klocki nowe, nie spr. amory i łożyska i piasty, zaczynam od łożysk, zakupiłem fag po świętach wymiana.
pieciajek Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Plywanie podczas hamowania wynika ze zużytych tulei osi tylnej, a do tego sprawdź tylne amorki.
jaro333 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Pływanie o którym pisałem jest bez hamowania, a drugi zonk jest jak hamuję bo są drgania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się