Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AFN] Drgania przy hamowaniu przy większej prędkości również po wymianie tarcz,klocków


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jestem po wymianie wahaczy, tarcz , klocków i nadal mam drgania przy hamowaniu powyżej 80 km/h, jest jeszcze jeden problem, po wjechaniu w nierówność mam tak jakby pływanie przodu, myślałem, że wymiana wahaczy pomoże jednak sie myliłem.

Proszę o poradę co mam jeszcze spr. wykrzywionie piasty raczej wykluczam w nic nie udeżyłem, łożyska, wahacze też nie były z górnej półki, amortyzatory?? POMOCY.

Jarek

Opublikowano

zużyte amortyzatory są najbardziej prawdopodobne, sprawdź też wyważenie kół

Opublikowano

podjedź do stacji diagnostycznej i niech ci sprawdzą amory :wink4:

Opublikowano

ja bym piast nie wykluczal.

Opublikowano

zle wyczyszczona piasta lub zle osadzona w lozysku

Opublikowano

Odkryłem dziś, że jest luz na łożysku lewego koła tylko dość dziwny jak chwycę koło na górze i dole jest wyczuwalny a jak na bokach koła nic nie czuć, jest to możliwe że jest wyrobiona bieżnia w jednym miejscu? ale chyba tak bo nic innego tam nie może być może od tego jest to pływanie i walenie przy hamowaniu.

Amory tak na moje oko są ok, nie buja się przód, koła dziś wyważałem są ok.

Zostaje jeszcze spr. łożysko i piastę ale bez wymiany tego nie spr. tak więc chyba czeka mnie jeszcze wymiana i następne wydatki.

Jak macie jeszcze inne pomysły to czekam.

Opublikowano

Kolego jedz na stacje diagnostyczną niech ci sprawdzą te amory bo samym bujaniem auta nie da się ich ocenić na 100%. zapłacisz parę groszy i już, ja miałem podobny problem w poprzednim aucie, były sprawdzane cuda a okazało się że amor był wysypany,

Pozdrawiam

Opublikowano

A oczysciles tak naprawde dokladnie piaste papierkiem i szczota przed montazem nowych tarcz??

Opublikowano

Łączniki stabilizatora są wymienione, zacznę jednak od rozebrania piasty i łożyska martwi mnie ten luz o którym powyżej pisałem, i tak tam trzeba zajrzeć i usunąć ten luz, jak wykluczę łożyska i piasty, to zostaną wtedy tylko amortyzatory, poza tym amory przy hamowaniu nie generowały by takich wibracji tak mi się wydaje ale proszę mnie poprawić jak się mylę.

Tak, wyczyszczone na 100% szczotka druciana na kątówce.

Jak ktoś miał podobny przypadek to proszę o porady.

Opublikowano

Ja mialem, ale powyzej predkosci 150 i byly to zle oczyszczone piasty..

Opublikowano

To moze tylne tarcze..

Opublikowano

Nie brałem tego pod uwagę ale może???? tylko wibracje takie mocne od tyłu??? i te pływanie w zakręcie w nierównościach od tylnej osi??? ale wszystko może być.

Opublikowano

Pływanie będzie od zużytych amorów.

Opublikowano

Może źle określiłem pływanie, chodzi mi o taki motyw, że jak jadę i jest zakręt i na tym zakręcie jest studzienka i wjadę prawym kołem na studzienkę to wtedy autko tak jakby przesuwa się na boki to nie jest góra dół.

Opublikowano

No to wachacze do sprawdzenia, amory, maglownica, koncowki drazkow, drazki, sprezyny czy nie peknieta ktoras, lozyska , laczniki i chyba tyle, sprawdz to co wymienilem bo kazda ta czesc zuzyta moze byc powodem plywania..

Opublikowano

Wahacze nowe, brak luzów na końcówkach drążków i drążkach, sprężyny ok, łączniki też nowe, tarcze plus klocki nowe, nie spr. amory i łożyska i piasty, zaczynam od łożysk, zakupiłem fag po świętach wymiana.

Opublikowano

Plywanie podczas hamowania wynika ze zużytych tulei osi tylnej, a do tego sprawdź tylne amorki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...