piteras Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Po wielu poszukiwaniach na necie i forum postanowilem sam zrobic foto-story, niby blachostka ale dla wielu nowicjuszy i wzrokowcow napewno sie przyda Jak gdzieś tu wyczytałem że należy wyrwać tą osłonę-bo łatwo nie chce wyjść i najczęściej pękają plastiki, co jest bzdurą, wystarczy podważyć czymś płaskim jeden z górnych narożników pozniej środek i kolejny narożnik i spinki 1,2,3 same odskoczą ,pózniej całość przesunąć do góry uwalniając z zaczepów 5 i 6 osłona zdjęta, bez jakichkolwiek „strat”Mała galeria zdjęć dla wzrokowców Montaz w odwrotnej kolejnosci.Pozdrawiam
wrclaguna Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Jakby komus pekly te mocowania oslony tu jest info http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=73142.0
boseron Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 po spinkach widać ze mozna je wysunąć w jedna stone na bok tylko pytanie w która sa wysuwalne, mysle ze wyrywanie ich tak jak opisałeś jak starszy fotel to i tak urwiesz plastik bo będzie materiał słaby, najlepiej własnie w bok je wysunąć i powinny wyjść tylko w która strone jest mozliwość napisz bo ja am urwana własnie jedna spinke przy fotelu ta górną [br]Dopisany: 23 Kwiecień 2011, 21:27_________________________________________________ na tym widac ze z jednej strony mozna wysunac spinke ciągąc w lewo bedąc za fotelem kierowcy naprzykład [br]Dopisany: 23 Kwiecień 2011, 21:29_________________________________________________ciągnąc do tyłu jak spinka metalowa dobrze siedzi nie ma bata urwiesz plastik
piteras Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2011 być może jest to uzależnione od modelu, na forum wyczytałem że należy jak piszesz pszesunąć w bok by wyjąć bez uszkodzeń, ja demontowałem osłone siedzenia kierowcy więc należało by przesunąć w prawo, ale jak widać na zdjęciu osłona ma rant który jest osadzony w fotelu i bez podważenia nie ma szans na przesunięcie w prawo ja do demontażu użyłem czegoś takiego i jak wcześniej pisałem podważyłem najpierw jeden narożnik pozniej środek i kolejny narożnik i wyskoczyły spinki, reasumując czym starszy model tym trwalsze materiały :> pozdrawiam i powodzenia
boseron Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 no to trzeba podwazyć i ciągnąć jak nie wyjda spinki w prawo
piteras Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2011 wszystko z wyczuciem a same odskcza
marda16 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 w fotelach z B7 to przesunięcie osłony jest ułatwione,widzę że w B6 jest trochę gorzej
piteras Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2011 nie wiem jak jest w b7 zycze powodzenia
boseron Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 w fotelach z B7 to przesunięcie osłony jest ułatwione,widzę że w B6 jest trochę gorzej a ja myślałem ze te plastiki na fotelach są takie same w b6 b7
lukaszooo Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 mam pytanie czy po zdjeciu tego plastiku dostane sie do mat grzewczych ??
wrclaguna Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 mam pytanie czy po zdjeciu tego plastiku dostane sie do mat grzewczych ?? Tak tylko musisz sciagnac tapicerke jeszcze z fotela
lukaszooo Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 mozesz powiedziec mi jeszcze gdzie znajduja sie jakies kostki od mat ????
wrclaguna Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 Pod fotelem sa poleczenia gornej i dolnej maty zajrzyj pod spod to zobaczysz
jhimo Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 Witam, wiem ze temat stary, ale moze ktoś pomoze . Sciagnalem te plecki bo urwalo 2 zaczepy z dolu, one sa nie wymienialne? trzeba kupic cale plecki ? jak tak to wie ktos jaki koszt tego jest?
pawelek23 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Przyłączam się do pytania kolegi - ewentualie jaki jest numer orginału tego zaczepu ?
Robero321 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Nie tego nie wymienisz ale są za to zestawy naprawcze które kosztują koło 50 zł metalowe zaciski wsuwane albo delikatnie wbijane. Temat wałkowany wiele razy na forum jak dobrze poszukasz to znajdziesz numery tego ustrojstwa . Sam wiele razy je wklejałem na forum Wymieniłem je na ten zestaw i juz dwa lata dają radę. Z tym że jak się urwały plastiki to jest tego powód . Powodem jest to że pękł metalowy drut na samym dole pleców do którego przymocowane są lędzwia fotela a te pod naporem ciężaru urywają drut i całe lędziwia napierają na osłonę fotela i plastiki pekają 8E0898035 Tak to wygląda https://www.google.pl/search?q=8E0898035&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjEr6-VkYzKAhXLbBoKHeVYADkQsAQIIQ&biw=1901&bih=823 https://c-a.d-cd.net/5a6b704s-960.jpg Praktycznie trzeba chcieć to urwać bo samo z siebie się trzyma i trzyma Tak na marginesie to zdaje się wada fabryczna dlatego zrobili te zestawy naprawcze
ruks Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 To jeszcze przydałby się zestaw naprawczy w postaci pręta. U mnie pękł i właśnie wysadził plecy fotela a dorobienie nowego było dosyć uciążliwe i nadal nie jest idealnie tak jak ORI :-/
Robero321 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Na szrocie biorą 20 do 30 zł za ten pręcik. Miałem to wymieniać ale metalowe klamry trzymają bez problemu nawet na złamanym pręcie
pawelek23 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Dzięki chłopaki za pomoc ,jak mrozy troszkę zejdą postaram się tym zająć .Hejka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się