mazigt Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Witam, mam zamiar założyć zawieszenie gwintowane, już jest prawie zamówione, zdecydowałem sie na FK street. Czytałem wiele oponi na jego temat, kilku kolegów ma to zawieszenie w swoich samochodach i są zadowoleni, także wybór padł na zawieszenie sprawdzone przez moich kumpli. Dobry stosunek cena/jakość. 1 Przy zakładaniu tego zestawu należy zwrócić na coś szczególną uwagę? 2 Przy założeniu ze chce obniżyć 40-50mm musze skracać odbojniki? Jeżeli tak to o ile? 3 Co należy wymienić przy okazji na nowe? wahacze mam wszystkie nowe, montowane 3 miesiace temu. Pozdrawiam!
Pucek Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 1. Raczej nie 2. Po co skracać odbojniki? nie widzę takiej potrzeby 3. Nic nie musisz wymieniać, po prostu należy wszystko dobrze skręcić Rada: zastosuj smar do gwintów, żeby potem nie było problemów z kręceniem nakrętkami
mazigt Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2011 A Gdzie taki smar można dostać? jest to jakiś specjalny smar?
Pucek Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 A Gdzie taki smar można dostać? jest to jakiś specjalny smar? Ja zastosowałem miedziany
mazigt Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Ja słyszałem, że miedziany nie nadaje się, bo nakrętka jest aluminiowa, a miedź utlenia aluminium..
mazigt Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2011 No tak własnie myslałem żeby go grafitowym potraktować. A powiedzcie mi ile wy obniżyliście swoje wozidełka? I czy wymienia sie górne mocowania kolumny przedniej?
MAPET Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 normalny smar na gwint w malej ilosci zeby sie piach nie lapal poduszki dajesz nowe jak masz stare wybite
Krzyh00 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 posmaruj grafitowym. syf sie bedzie do niego lepil tak czy siak ale pozniej wystarczy przetrzec i mozna regulowac
marekmartysz Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 posmaruj grafitowym. syf sie bedzie do niego lepil tak czy siak ale pozniej wystarczy przetrzec i mozna regulowac dokladnie, smar grafitowy i jest
dobis1 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Poluzuj wahacze przed obniżeniem (tam gdzie są tuleje gumowe skręcone ), załuż gwint, wyreguluj go tak jak chcesz i na końcu dopiero dokręć wszystkie wahacze. Jeśli tego nie zrobisz tuleje gumowe naciągną się (bo są skręcone mocno) i po 20000 tys będziesz wymieniał znowu wahacze :gwizdanie:. Najlepiej podstaw coś pod wahacz (przód bez koła bo nie dojdziesz do górnych) lub belkę (tył), opuść auto tak aby zawiecha była w pozycji pracy i dokręć wszystkie śruby.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się