Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Można uniknąć mandatu z fotoradaru!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bylem nad morzem w święta tyle koszy wystawionych w zachodniopomorskim czy oznaczone to bym nie powiedział .

Opublikowano

To przeczytajcie to :)

Krótki poradnik jak nie płacić za przekroczoną prędkość (radar)

- Bardzo grzecznie zachowujemy się w stosunku do policjantów ( zasada główna )

- Prosimy o legalizację radaru ( udajemy że dokładnie czytamy bo na 100% jest OK )

- Zgłaszamy małą uwagę:

- Panie Poruczniku ( grzecznie, niezależnie od stopnia - policjanci to lubią)

- ta legalizacja jest jak najbardziej w porządku, dziękuje,

ale prosiłbym jeszcze o pokazanie legalizacji na zasilanie przyrządu pomiarowego.

Tu dostrzegamy wielkie oczy "Pana Porucznika"...

- Mówimy dalej

- Widzi Pan, zgodnie z Ustawą o Miarach i Wagach art 63, legalizacji podlega cały przyrząd pomiarowy,

łącznie z zasilaniem, jeżeli nie pochodzi ono z sieci 230V.

Proszę więc o pokazanie legalizacji na akumulator i instalację elektryczną pojazdu Panów Policjantów.

- Oczywiście taki dokument nie istnieje.

- Sprawa trafi więc do Sądu Grodzkiego - to nasza uwaga.

Piszemy tymczasem do Głównego Urzędu Miar i Wag pismo/zapytanie,

w którym prosimy o opinię czy zasilanie przyrządu pomiarowego ( np: wagi ) ma wpływ na wynik pomiaru.

Dostajemy odpowiedz że "oczywiście że tak", oraz pouczenie że:

jeżeli będziemy używali wagi elektronicznej, a więc urządzenia pomiarowego które ma legalizację,

natomiast bateria lub akumulator legalizacji nie posiada,

to nie tylko wynik pomiaru jest dotknięty wadliwością a więc niezgodny z prawem,

ale i użytkownik posługujący się nie legalizowanym urządzeniem pomiarowym popełnia wykroczenie

i podlega karze.

W Sądzie Grodzkim na sprawie pokazujemy odpowiedź z GUMiW i prosimy Wysoki Sąd,

by nie wymierzał kary "Panu Porucznikowi" za posługiwanie się

urządzeniem pomiarowym które nie posiada legalizacji, a to z powodu znikomej szkodliwości społecznej jego czynu.

Opublikowano

To przeczytajcie to :)

Krótki poradnik jak nie płacić za przekroczoną prędkość (radar)

- Bardzo grzecznie zachowujemy się w stosunku do policjantów ( zasada główna )

- Prosimy o legalizację radaru ( udajemy że dokładnie czytamy bo na 100% jest OK )

- Zgłaszamy małą uwagę:

- Panie Poruczniku ( grzecznie, niezależnie od stopnia - policjanci to lubią)

- ta legalizacja jest jak najbardziej w porządku, dziękuje,

ale prosiłbym jeszcze o pokazanie legalizacji na zasilanie przyrządu pomiarowego.

Tu dostrzegamy wielkie oczy "Pana Porucznika"...

- Mówimy dalej

- Widzi Pan, zgodnie z Ustawą o Miarach i Wagach art 63, legalizacji podlega cały przyrząd pomiarowy,

łącznie z zasilaniem, jeżeli nie pochodzi ono z sieci 230V.

Proszę więc o pokazanie legalizacji na akumulator i instalację elektryczną pojazdu Panów Policjantów.

- Oczywiście taki dokument nie istnieje.

- Sprawa trafi więc do Sądu Grodzkiego - to nasza uwaga.

Piszemy tymczasem do Głównego Urzędu Miar i Wag pismo/zapytanie,

w którym prosimy o opinię czy zasilanie przyrządu pomiarowego ( np: wagi ) ma wpływ na wynik pomiaru.

Dostajemy odpowiedz że "oczywiście że tak", oraz pouczenie że:

jeżeli będziemy używali wagi elektronicznej, a więc urządzenia pomiarowego które ma legalizację,

natomiast bateria lub akumulator legalizacji nie posiada,

to nie tylko wynik pomiaru jest dotknięty wadliwością a więc niezgodny z prawem,

ale i użytkownik posługujący się nie legalizowanym urządzeniem pomiarowym popełnia wykroczenie

i podlega karze.

W Sądzie Grodzkim na sprawie pokazujemy odpowiedź z GUMiW i prosimy Wysoki Sąd,

by nie wymierzał kary "Panu Porucznikowi" za posługiwanie się

urządzeniem pomiarowym które nie posiada legalizacji, a to z powodu znikomej szkodliwości społecznej jego czynu.

dobre w przyszłości w razie czego trzeba będzie zapamiętać porady z poradnika :good:

Opublikowano

tylko problem pojawia się jak fotoradar jest stacjonarny, a w takich przypadkach legalizacja obejmuje całe urządzenie, włącznie z wbudowanym akumulatorem.

Opublikowano

To przeczytajcie to :)

Krótki poradnik jak nie płacić za przekroczoną prędkość (radar)

- Bardzo grzecznie zachowujemy się w stosunku do policjantów ( zasada główna )

- Prosimy o legalizację radaru ( udajemy że dokładnie czytamy bo na 100% jest OK )

- Zgłaszamy małą uwagę:

- Panie Poruczniku ( grzecznie, niezależnie od stopnia - policjanci to lubią)

- ta legalizacja jest jak najbardziej w porządku, dziękuje,

ale prosiłbym jeszcze o pokazanie legalizacji na zasilanie przyrządu pomiarowego.

Tu dostrzegamy wielkie oczy "Pana Porucznika"...

- Mówimy dalej

- Widzi Pan, zgodnie z Ustawą o Miarach i Wagach art 63, legalizacji podlega cały przyrząd pomiarowy,

łącznie z zasilaniem, jeżeli nie pochodzi ono z sieci 230V.

Proszę więc o pokazanie legalizacji na akumulator i instalację elektryczną pojazdu Panów Policjantów.

- Oczywiście taki dokument nie istnieje.

- Sprawa trafi więc do Sądu Grodzkiego - to nasza uwaga.

Piszemy tymczasem do Głównego Urzędu Miar i Wag pismo/zapytanie,

w którym prosimy o opinię czy zasilanie przyrządu pomiarowego ( np: wagi ) ma wpływ na wynik pomiaru.

Dostajemy odpowiedz że "oczywiście że tak", oraz pouczenie że:

jeżeli będziemy używali wagi elektronicznej, a więc urządzenia pomiarowego które ma legalizację,

natomiast bateria lub akumulator legalizacji nie posiada,

to nie tylko wynik pomiaru jest dotknięty wadliwością a więc niezgodny z prawem,

ale i użytkownik posługujący się nie legalizowanym urządzeniem pomiarowym popełnia wykroczenie

i podlega karze.

W Sądzie Grodzkim na sprawie pokazujemy odpowiedź z GUMiW i prosimy Wysoki Sąd,

by nie wymierzał kary "Panu Porucznikowi" za posługiwanie się

urządzeniem pomiarowym które nie posiada legalizacji, a to z powodu znikomej szkodliwości społecznej jego czynu.

Tak tak tak a świstak siedzi i składa te akumulatorki na lewo i dlatego nie mają homologacji. O takich rzeczach możemy sobie popisać a znając życie nikt przy niech nie powie tego tym bardziej, że każdy wie i tak czym to się skończy. Nie dzisiaj to jutro :wink4:

Opublikowano

To przeczytajcie to :)

Krótki poradnik jak nie płacić za przekroczoną prędkość (radar)

- Bardzo grzecznie zachowujemy się w stosunku do policjantów ( zasada główna )

- Prosimy o legalizację radaru ( udajemy że dokładnie czytamy bo na 100% jest OK )

- Zgłaszamy małą uwagę:

- Panie Poruczniku ( grzecznie, niezależnie od stopnia - policjanci to lubią)

- ta legalizacja jest jak najbardziej w porządku, dziękuje,

ale prosiłbym jeszcze o pokazanie legalizacji na zasilanie przyrządu pomiarowego.

Tu dostrzegamy wielkie oczy "Pana Porucznika"...

- Mówimy dalej

- Widzi Pan, zgodnie z Ustawą o Miarach i Wagach art 63, legalizacji podlega cały przyrząd pomiarowy,

łącznie z zasilaniem, jeżeli nie pochodzi ono z sieci 230V.

Proszę więc o pokazanie legalizacji na akumulator i instalację elektryczną pojazdu Panów Policjantów.

- Oczywiście taki dokument nie istnieje.

- Sprawa trafi więc do Sądu Grodzkiego - to nasza uwaga.

Piszemy tymczasem do Głównego Urzędu Miar i Wag pismo/zapytanie,

w którym prosimy o opinię czy zasilanie przyrządu pomiarowego ( np: wagi ) ma wpływ na wynik pomiaru.

Dostajemy odpowiedz że "oczywiście że tak", oraz pouczenie że:

jeżeli będziemy używali wagi elektronicznej, a więc urządzenia pomiarowego które ma legalizację,

natomiast bateria lub akumulator legalizacji nie posiada,

to nie tylko wynik pomiaru jest dotknięty wadliwością a więc niezgodny z prawem,

ale i użytkownik posługujący się nie legalizowanym urządzeniem pomiarowym popełnia wykroczenie

i podlega karze.

W Sądzie Grodzkim na sprawie pokazujemy odpowiedź z GUMiW i prosimy Wysoki Sąd,

by nie wymierzał kary "Panu Porucznikowi" za posługiwanie się

urządzeniem pomiarowym które nie posiada legalizacji, a to z powodu znikomej szkodliwości społecznej jego czynu.

W programie "Uwaga Pirat" jeden gość poprosił ich właśnie, najpierw o legalizację urządzenia, a następnie o homologację urządzenia zasilającego i mandatu nie przyjął. Policjanci byli bardzo zdziwieni nie przyjęciem mandatu z tego powodu. Nie powiedzieli w programie jak to się skończyło tylko go wyśmiali komentarzami Knapika.

Opublikowano

To przeczytajcie to :)

Krótki poradnik jak nie płacić za przekroczoną prędkość (radar)

- Bardzo grzecznie zachowujemy się w stosunku do policjantów ( zasada główna )

- Prosimy o legalizację radaru ( udajemy że dokładnie czytamy bo na 100% jest OK )

- Zgłaszamy małą uwagę:

- Panie Poruczniku ( grzecznie, niezależnie od stopnia - policjanci to lubią)

- ta legalizacja jest jak najbardziej w porządku, dziękuje,

ale prosiłbym jeszcze o pokazanie legalizacji na zasilanie przyrządu pomiarowego.

Tu dostrzegamy wielkie oczy "Pana Porucznika"...

- Mówimy dalej

- Widzi Pan, zgodnie z Ustawą o Miarach i Wagach art 63, legalizacji podlega cały przyrząd pomiarowy,

łącznie z zasilaniem, jeżeli nie pochodzi ono z sieci 230V.

Proszę więc o pokazanie legalizacji na akumulator i instalację elektryczną pojazdu Panów Policjantów.

- Oczywiście taki dokument nie istnieje.

- Sprawa trafi więc do Sądu Grodzkiego - to nasza uwaga.

Piszemy tymczasem do Głównego Urzędu Miar i Wag pismo/zapytanie,

w którym prosimy o opinię czy zasilanie przyrządu pomiarowego ( np: wagi ) ma wpływ na wynik pomiaru.

Dostajemy odpowiedz że "oczywiście że tak", oraz pouczenie że:

jeżeli będziemy używali wagi elektronicznej, a więc urządzenia pomiarowego które ma legalizację,

natomiast bateria lub akumulator legalizacji nie posiada,

to nie tylko wynik pomiaru jest dotknięty wadliwością a więc niezgodny z prawem,

ale i użytkownik posługujący się nie legalizowanym urządzeniem pomiarowym popełnia wykroczenie

i podlega karze.

W Sądzie Grodzkim na sprawie pokazujemy odpowiedź z GUMiW i prosimy Wysoki Sąd,

by nie wymierzał kary "Panu Porucznikowi" za posługiwanie się

urządzeniem pomiarowym które nie posiada legalizacji, a to z powodu znikomej szkodliwości społecznej jego czynu.

nowe radary mają własne zasilanie (wbudowane akumulatorki) i to na 10% nie wypali

Opublikowano

"jeżeli będziemy używali wagi elektronicznej, a więc urządzenia pomiarowego które ma legalizację"

Niestety przepis dotyczy tylko urządzeń do pomiaru masy - a radarów nie :thumbdown:

Czyli powołujemy się na nieadekwatny przepis. Jak sąd ciemny to się uda.

Na marginesie widziałem homologacje radaru na własne oczy w zakresie 0-200km/h.

Ekspert wyjaśniał że 210km/h legalizacja nie obejmuje = brak legalizacji = sprawa wygrana

Ostatnio jednak ponoć robią do 250 a autostradowcy do 300 :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...