Gyuliverek Opublikowano 4 Stycznia 2008 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Witam mam pytanko , czy podczas zapalania (dłuższe kręcenie niż zwykle ok 3-4sek.) zbiera się na tyle mieszanki w komorze, że jak już zapali to puszcza czarny dym a zaraz po tym przestaje. Wcześniej tego nie zauważyłem tylko ostatnio po wymianie oleju.
Gyuliverek Opublikowano 4 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2008 Wtryski? Dym pojawia sie tylko przy odpalaniu na zimno jak kręcę 3-4 sek. na ciepłym silniku nie puszcza nic a nic
mcm Opublikowano 4 Stycznia 2008 Opublikowano 4 Stycznia 2008 jak kręcicie 3-4 sekundy to albo świece do wymiany albo kąt wtrysku do regulacji, (ja zrobiłem jedno i drugie teraz 0 problemów :th:)
Musashi Opublikowano 4 Stycznia 2008 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Sprawdz swiece. moze nie dogrzewa ktoras, podlacz vag-a, sprawdz bledy, zrob logi statyczne i dynamiczne. wrzuc na forum to sie dowiesz co jest nie tak.
Norbi TDI Opublikowano 4 Stycznia 2008 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Najlepszym rozwiązaniem jest VAG będzie wszystko jasne Mogą to być wtryski ale niekoniecznie, filtr paliwa czy powietrza też może być powodem dymienia i wiele wiele innych rzeczy
lexpar Opublikowano 4 Stycznia 2008 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Zgadzam się z Norbim TDI. Sprawdzić na VAG-u
koniu123 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 witam mam podobny problem z moim silnikiem AHU terz musze troszke pokręcić na zimnym ale dymi na biało pochodzi troche i po drugim odpaleniu wrzystko jest ok pali od strzała i nie kopci sprawdziłem wagiem kąt wtrysku przy 90 stopniach , mój kąt faluje między 48 a 51 czy to normalne ? czy powinien pokazywać jedną wartość zgury dzięki za odpowiedż
spanky Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 witam mam podobny problem z moim silnikiem AHU terz musze troszke pokręcić na zimnym ale dymi na biało pochodzi troche i po drugim odpaleniu wrzystko jest ok pali od strzała i nie kopci sprawdziłem wagiem kąt wtrysku przy 90 stopniach , mój kąt faluje między 48 a 51 czy to normalne ? czy powinien pokazywać jedną wartość zgury dzięki za odpowiedż sprawdzales w BS .... jaki stan aku,jak swieczki ... ?
Musashi Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 dymienie na bialo po uruchomieniu silnika o niczym nie swiadczy. bialy dym to para wodna ze spalin, skroplona w zimnym ukladzie wydechowym. VAG nie wykazal bledow? pozatym tak jak radza koledzy
koniu123 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 witam ponownie świeczki sprawdzone wrzystkie ok co do aku to wskażnik świeci na zielono więc chyba sprawny , zastanawiam się nad ustawieniem dawki startowej mam ustawioną na 20mg może troszke zmniejszyć żeby dostawał mniej poliwa
Musashi Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 kolega nie napisal ze dymi od razu tylko ze dymi. rowniez nie okreslil kiedy to drugie odpalenie rozumiem ze gdy jest nagrzany. niespalone w zupelnosci paliwo to dym szary do czarnego. oczywiscie mozna rozpoczac dywagacje nt owej szaorsci.
sokolnh Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 witam ponownie świeczki sprawdzone wrzystkie ok co do aku to wskażnik świeci na zielono więc chyba sprawny , zastanawiam się nad ustawieniem dawki startowej mam ustawioną na 20mg może troszke zmniejszyć żeby dostawał mniej poliwa dawke nawet mozna by nawet troche zwiekszyc na biało moze dymic, to nic złego jakby świeczki były złe to by Ci odpalił i przez chwile telepało by budą na jakim vagu to sprawdzałes ? tzn kąt
koniu123 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 zakopci bezpośrednio po odpaleniu na zimnym silniku po zgaszeniu i ponownej prubie jest ok pli odrazu i nie kopci . Przed chwilą sprawdziłem błędy i wyskoczył taki: 575 ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica do regulowania świeczki sprawdzone przes przekażnik
spanky Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 575 ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica do regulowania logi dynamiczne sie klaniaja .... powtorze pytanie .. kat wtrysku sprawdzales w [000 BS] .... ?
koniu123 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 powtorze pytanie .. kat wtrysku sprawdzales w [000 BS] .... ? tak
spanky Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 kiedy wymieniales filtr paliwa ... ?
koniu123 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 kiedy wymieniales filtr paliwa ... ? około dwa miechy temu może powietrze w paliwie albo wtryski zdychają przebieg 22000
spanky Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 kiedy wymieniales filtr paliwa ... ? około dwa miechy temu może powietrze w paliwie albo wtryski zdychają przebieg 22000 predzej to pierwsze ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się