Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] czarny dym podczas zapalania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanko , czy podczas zapalania (dłuższe kręcenie niż zwykle ok 3-4sek.) zbiera się na tyle mieszanki w komorze, że jak już zapali to puszcza czarny dym a zaraz po tym przestaje. Wcześniej tego nie zauważyłem tylko ostatnio po wymianie oleju.

Opublikowano

jak kręcicie 3-4 sekundy to albo świece do wymiany albo kąt wtrysku do regulacji, (ja zrobiłem jedno i drugie teraz 0 problemów :th:)

Opublikowano

Sprawdz swiece. moze nie dogrzewa ktoras, podlacz vag-a, sprawdz bledy, zrob logi statyczne i dynamiczne. wrzuc na forum to sie dowiesz co jest nie tak.

Opublikowano

Najlepszym rozwiązaniem jest VAG będzie wszystko jasne :naughty: Mogą to być wtryski ale niekoniecznie, filtr paliwa czy powietrza też może być powodem dymienia i wiele wiele innych rzeczy :wink4:

Opublikowano

Zgadzam się z Norbim TDI.

Sprawdzić na VAG-u

Opublikowano

witam

mam podobny problem z moim silnikiem AHU terz musze troszke pokręcić na zimnym ale dymi na biało pochodzi troche i po drugim odpaleniu wrzystko jest ok pali od strzała i nie kopci sprawdziłem wagiem kąt wtrysku

przy 90 stopniach , mój kąt faluje między 48 a 51 czy to normalne ? czy powinien pokazywać jedną wartość

zgury dzięki za odpowiedż

Opublikowano

witam

mam podobny problem z moim silnikiem AHU terz musze troszke pokręcić na zimnym ale dymi na biało pochodzi troche i po drugim odpaleniu wrzystko jest ok pali od strzała i nie kopci sprawdziłem wagiem kąt wtrysku

przy 90 stopniach , mój kąt faluje między 48 a 51 czy to normalne ? czy powinien pokazywać jedną wartość

zgury dzięki za odpowiedż

sprawdzales w BS ....

jaki stan aku,jak swieczki ... ?

Opublikowano

dymienie na bialo po uruchomieniu silnika o niczym nie swiadczy. bialy dym to para wodna ze spalin, skroplona w zimnym ukladzie wydechowym.

VAG nie wykazal bledow? pozatym tak jak radza koledzy

Opublikowano

witam ponownie

świeczki sprawdzone wrzystkie ok co do aku to wskażnik świeci na zielono więc chyba sprawny , zastanawiam się nad ustawieniem dawki startowej mam ustawioną na 20mg może troszke zmniejszyć żeby dostawał mniej poliwa

Opublikowano

kolega nie napisal ze dymi od razu tylko ze dymi. rowniez nie okreslil kiedy to drugie odpalenie rozumiem ze gdy jest nagrzany.

niespalone w zupelnosci paliwo to dym szary do czarnego. oczywiscie mozna rozpoczac dywagacje nt owej szaorsci.

Opublikowano

witam ponownie

świeczki sprawdzone wrzystkie ok co do aku to wskażnik świeci na zielono więc chyba sprawny , zastanawiam się nad ustawieniem dawki startowej mam ustawioną na 20mg może troszke zmniejszyć żeby dostawał mniej poliwa

dawke nawet mozna by nawet troche zwiekszyc

na biało moze dymic, to nic złego

jakby świeczki były złe to by Ci odpalił i przez chwile telepało by budą

na jakim vagu to sprawdzałes ? tzn kąt

Opublikowano

zakopci bezpośrednio po odpaleniu na zimnym silniku po zgaszeniu i ponownej prubie jest ok pli odrazu i nie kopci . Przed chwilą sprawdziłem błędy i wyskoczył taki:

575 ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica do regulowania

świeczki sprawdzone przes przekażnik

Opublikowano

575 ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica do regulowania

logi dynamiczne sie klaniaja ....

powtorze pytanie .. kat wtrysku sprawdzales w [000 BS] .... ?

Opublikowano

kiedy wymieniales filtr paliwa ... ?

Opublikowano

kiedy wymieniales filtr paliwa ... ?

około dwa miechy temu

może powietrze w paliwie albo wtryski zdychają przebieg 22000

predzej to pierwsze ....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...