Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] AVF nie ciagnie do 2200


beldo

Rekomendowane odpowiedzi

albo turbo - albo masz nieszczelną pompe vacum (hamulec masz ok nic nie siada jak wcisniesz z rzedu z 3,4 razy), bo juz wszystko jest sprawdzone ,sztange powinno wciągnac od razu cała a po podaniu obrotow nie powinna juz sie wciągać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieszczelna pompa to objawiała by sie ciężkim paleniem.

a to niby czemu , objawia sie braku wspomagania przy kilkakrotnym hamowaniu i własnie słabym dolem a normolna góra -ksiazkowo by miał jak by potwierdził z tym hamowaniem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Zrobiłem jeszcze raz próbę z pedałem hamulca tak jak sugeruje kolega odzim , rzeczywiście po kilkakrotnym w ciśnięciu hamulca i przytrzymaniu go pedał idzie mi lekko w dół . Zauważyłem to już wcześniej ale myślałem że to lekkie zapowietrzenie hamulca . Nie zauważyłem żebym miał jakiś problem z hamowaniem . Wcześniej miałem wyciek oleju z pod vacum pompy ale teraz po wymianie oringów silnik mam suchy . Co koledzy o tym myślicie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli po odpaleniu sztanga idzie do konca pod ograncznik to nie szukajcie tam problemu, male podcisnienie bedzie zle sterowac cisnieniem ale jezeli wciaga do konca to turbo powinno wczesniej osiagac zadane cis, wywal kata i pisz co dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli po odpaleniu sztanga idzie do konca pod ograncznik to nie szukajcie tam problemu, male podcisnienie bedzie zle sterowac cisnieniem ale jezeli wciaga do konca to turbo powinno wczesniej osiagac zadane cis, wywal kata i pisz co dalej

czytaj uwaznie, wlasnie nie idzie tylko jak przegazuje to dopiero jeszcze ja troche wciąga , moge sie założyc ze wywalenie kata tu nie pomorze -no moze od 2000 bedzie ciagnąl a powinien ten silnik od 1600 sie zbierać
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytaj uwaznie,

Ja czytałem uważnie i nie zauważyłem żeby ktoś wcześniej napisał ze nie idzie.

a to objawiała by sie ciężkim paleniem.

a to niby czemu , objawia sie braku wspomagania

Mailem na myśli nie szczelna pompę po stronie paliwowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli po odpaleniu sztanga idzie do konca pod ograncznik to nie szukajcie tam problemu, male podcisnienie bedzie zle sterowac cisnieniem ale jezeli wciaga do konca to turbo powinno wczesniej osiagac zadane cis, wywal kata i pisz co dalej

czytaj uwaznie, wlasnie nie idzie tylko jak przegazuje to dopiero jeszcze ja troche wciąga , moge sie założyc ze wywalenie kata tu nie pomorze -no moze od 2000 bedzie ciagnąl a powinien ten silnik od 1600 sie zbierać

idzie sztanga po przegazowaniu ale w druga stronę, także nie motaj (tak ma być)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. Dziś sprawdziłem sztangę , po odpaleniu silnika sztanga ładnie się podnosi , po podniesieniu obrotów jeszcze delikatnie ją ruszy

no to co tu jest napisane przez autora [br]Dopisany: 01 Maj 2011, 21:35_________________________________________________

jezeli po odpaleniu sztanga idzie do konca pod ograncznik to nie szukajcie tam problemu, male podcisnienie bedzie zle sterowac cisnieniem ale jezeli wciaga do konca to turbo powinno wczesniej osiagac zadane cis, wywal kata i pisz co dalej

czytaj uwaznie, wlasnie nie idzie tylko jak przegazuje to dopiero jeszcze ja troche wciąga , moge sie założyc ze wywalenie kata tu nie pomorze -no moze od 2000 bedzie ciagnąl a powinien ten silnik od 1600 sie zbierać

idzie sztanga po przegazowaniu ale w druga stronę, także nie motaj (tak ma być)

gdzie to wyczytałes ze w drugą , zreszta nie bede sie upieral jak jestes taki oooooooo to napisz autorowi co ma zrobic -(bo wywalenie kata nic tu nie da)[br]Dopisany: 01 Maj 2011, 21:38_________________________________________________

Mailem na myśli nie szczelna pompę po stronie paliwowej.

przeciez to pompowtrysk - to jaką chyba nie tą co jest zanurzona w baku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory jak nie wiesz co to pompa tandemowa to proponuje zakończyć tą rozmowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze możesz spróbować odkręcić rure za turbiną, która łączy turbo z katem, odciągnąć ją trochę tak żeby turbo mogło swobodnie wydmuchać powietrze i przejechać się po jakiejś asfaltowej drodze żeby tam sie nic nie dostało. Jak to kat to od razu zauważysz różnicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. Dziś sprawdziłem sztangę , po odpaleniu silnika sztanga ładnie się podnosi , po podniesieniu obrotów jeszcze delikatnie ją ruszy

no to co tu jest napisane przez autora [br]Dopisany: 01 Maj 2011, 21:35_________________________________________________

jezeli po odpaleniu sztanga idzie do konca pod ograncznik to nie szukajcie tam problemu, male podcisnienie bedzie zle sterowac cisnieniem ale jezeli wciaga do konca to turbo powinno wczesniej osiagac zadane cis, wywal kata i pisz co dalej

czytaj uwaznie, wlasnie nie idzie tylko jak przegazuje to dopiero jeszcze ja troche wciąga , moge sie założyc ze wywalenie kata tu nie pomorze -no moze od 2000 bedzie ciagnąl a powinien ten silnik od 1600 sie zbierać

idzie sztanga po przegazowaniu ale w druga stronę, także nie motaj (tak ma być)

gdzie to wyczytałes ze w drugą , zreszta nie bede sie upieral jak jestes taki oooooooo to napisz autorowi co ma zrobic -(bo wywalenie kata nic tu nie da)[br]Dopisany: 01 Maj 2011, 21:38_________________________________________________

Mailem na myśli nie szczelna pompę po stronie paliwowej.

przeciez to pompowtrysk - to jaką chyba nie tą co jest zanurzona w baku

najlepiej jak auto powie w ktora strone idzie sztanga po przegazowaniu bo ja sadze ze z max do min doladowania :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Bardzo bym nie chciał żeby koledzy się spierali być może z moich nie zbyt dokładnych objaśnień . Na pewno każdy z was chce mi szczerze pomóc za co bardzo dziękuję . Jeżeli chodzi o sztangę to po odpaleniu na wolnych obrotach idzie do góry , po Bardzo Lekkim dodaniu gazu tak jak by ją jeszcze lekko wciągnęło , po znacznym dodaniu gazu sztanga się cofa . Za sugestią audrewsc poluzowałem znacznie katalizator od turbiny robiąc ok 1cm szczelinę i przejechałem się niestety nie pomogło to , dopiero przy 2200 obr słyszałem wyrażny świst turbiny i auto zaczęło ciągnąć . Do 2200 świst turbiny ledwo był słyszalny tak jak by się nie mogła wkręcić . Zauważyłem że z tej szczeliny idzie czarny dym . Wczoraj na trasie też się dowiedziałem że przy dodaniu gazu auto też mi podkapca na czarno , w lusterku tego wcześniej nie widziałem . Jeszcze zauważyłem że w porównaniu z takim samym silnikiem syna jak mój przy takich samych obrotach silnika jego turbo jak by lepiej pompowało ( jego gruba rura gumowa nad intercoolerem była twardsza niż moja) . Może ktoś z kolegów potrafi te wszystkie posty poskładać do kupy i coś jeszcze mi podpowiedzieć .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po Bardzo Lekkim dodaniu gazu tak jak by ją jeszcze lekko wciągnęło ,

tak własnie to zrozumiałem

ps. jak masz czarny dym sprawdz cały dolot bo musi gdzies byc dziura

sprawdz jakie masz podcisnienie vacumetrem jak slabe to wymien ta pompe vacum(u ciebie tandemową) i bedzie ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy aby na pewno przepływomierz jest dobry?Coś nie tak po stronie egr lub przepływki.Gdyż porównując parametry z tego silnika to wskazania są całkiem inne przy danych obrotach silnika.I dopiero właśnie przy około2000obr się wyrównują i to nawet nie http://img43.imageshack.us/img43/3208/003dyn.jpg

Patrzył bym pod kątem szczelności,prawidłowego podłączenia podciśnień itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt ze dosc duzo mierzy jakby była gdzies dziura w dolocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , proszę o podpowiedż od jakiego do jakiego urządzenia jest dolot , chodzi mi o dokładny opis dolotu . Ja jak już pisałem wcześniej odłączyłem rurę za EGR i od dołu turbiny , zaślepiłem jeden koniec tego odcinka , a w drugi wpompowałem powietrze . Cały ten odcinek jest szczelny ( trzyma ciśnienie ) ale być może coś opuściłem i mam dziurę , natomiast przepływomierz podmieniłem od syna który ma taki sam silnik i nic to nie pomogło .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...