Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] ,,Dziwne rzęzienie"czy przesadna nadwrażliwość


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Szanownych Państwa! Po odpaleniu auta niezaleznie czy jest rozgrzany czy nie wydaje mi sie , że po lewej strony pod maską słyszę rzęzienie. Gdy lekko przygazuje i obroty przekroczą 1000 rzęzienie ustaje a gdy obroty znów spadna na ok.1000 rzęzienie pojawia się ponownie. Na wolnych obrotach jest podobnie.

P. S. Czy może mieć to zwiazek z alternatorem?

Opublikowano

alternator jest po prawej stronie... chyba ze patrzysz od strony kabiny ;)

ogolnie, rzerzenie - lozyska alternatora, napinacz, lozyska pompy wody, lozyska pompy serwa, rolka, lozyska pompy wspomagania.

najproscie zdiagnozowac sciagajac pasek wieloklinowy ( oprocz pompy wody).

jaki masz przebieg?

Opublikowano

jezeli ciebie to niepokoi, to tak jak pisalem, zdejmij pasek wieloklinowy i pokrec kazdym kólkiem i sluchaj,, postaraj sie wyczuc, bedziesz wiedzial ktore lozyska sa uszkodzone.

Opublikowano

nie wiadomo jaki to etap, zatarte lozysko to wieksze obciazenie paska wieloklinowego, predzej padnie.

Opublikowano

czyli bede musiał do mechanika podjechać, ciekaw jaki jest koszta naprawy i częśći.

Masz moze gg??[br]Dopisany: 06 Styczeń 2008, 10:48 _________________________________________________Widze ze masz fure o identycznych parametrach jak moja, nawet ten sam rocznik jaki masz przebieg??

Opublikowano

gdy kupiłem 117.000 km. teraz 126.oookm. [br]Dopisany: 06 Styczeń 2008, 11:17 _________________________________________________z kosztami to zalezy co. łozyska alternatora jakos specjalnie drogie nie powinny byc natomiast rolka napinajaca 120 zl lub prowadzaca 70zl

Opublikowano

jezeli ciebie to niepokoi, to tak jak pisalem, zdejmij pasek wieloklinowy i pokrec kazdym kólkiem i sluchaj,, postaraj sie wyczuc, bedziesz wiedzial ktore lozyska sa uszkodzone.

Dokładnie zrób jak pisze kolega. Jakieś 4 tygodnie temu miałem podobny objawy, spojrzałem na paski ale zdawało się że wszystko jest OK. Pojeździłem jeszcze trochę i pasek wieloklinowy trzasnął. Dobrze że się zgasiłem bo mi mechanik mówił że mógłby jeszcze trochę gdzie pod rozrząd podleźć i byłoby nieciekawie. Jak się okazało mimo że to był pasek Contitecha (co prawda miał 10 lat) to się rozwarstwił. U mnie rolki były OKi i po zmianie paska wszystko jest OKI.

Zmiana takich pasków (klimy i alternatora,pompy) to około z robotą 120PLN (Lublin) także nie warto się ociągać.

Pozdr

Opublikowano

Witam ciekawa sprawa odkąd puściły mrozy rzadnego rzężenia już nie ma chodzi elegancko.

Czym to moze być spowodowane,bo raczej od rozgrzania to nie zależy gdyż jaadc do rodzinki oddalonekj o 100km w wigilie rzężenie nie sutałlo, a od3 dni całkowicie zanikło.

Opublikowano

Musashi:

alternator jest po prawej stronie... chyba ze patrzysz od strony kabiny

zawsze się podaje strony w pojeżdzie "patrząc" w kierunku jazdy do przodu.

BROMKALUKASZ zasuwaj do tego mechanika co ci robił rozrząd niech zdejmie pokrywę i oceni stan paska niech skontroluje rolki i napinacze, powiedz że niepokoją cię czasem te dźwięki i nie chcesz poznać co to znaczy zerwanie paska rozrządu. Powinien bez gatki zrobić to w ramach "gwarancji". Jeżeli to coś nie związanego z rozrządem to mechanik najlepiej ci to wskarze bo na forum to tylko gdybanie jak się nie ma teg oprzed oczami.

Opublikowano

no fakt z tymi stronami. ale wyjasnilem, piszac o polozeniu okreslilem punkt odniesienia :)

własnie to że rzęrzenie ustało, nie znaczy że problem się usunął. przeszedł byc może w fazę bezobjawową

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...