Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Prośba o analize logów,tenks


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Standardowa modyfikacja, ale nie najmocniejsza jak na STAGE 1. Dobrze zrobiona. Nie chce mi sie bawic we wrozke ale podciagniete w granice 160 KM/360 Nm

Co do 004 dyn/stat - nie widze powodu aby cos z tym robic. Jesli nadarzy się okazja mozna sprawdzic stan napinacza.

Pozdrawiam

Opublikowano

Dzięki "przemik" za wypowiedz ktoś jeszcze dorzuci kilka słów? :evil:[br]Dopisany: 02 Maj 2011, 19:39_________________________________________________Wymiana napinacza na nowy-prosił bym do rzucenie okiem na napinacz i na turbo.Dynamiczne 004 i 011 grupy po dwa razy.Wcześniejsze logi poniżej do porównania-na co zwrócić uwagę.Dzięki za wypowiedz.Dodam ze przeszedłem na ori program chce zrobić wszystko zeby było ok a później soft. :hi:

DYN

004.jpg

004_1.jpg

011.jpg

011_1.jpg

STAT

004.jpg

Opublikowano

regulacja doladowania kiepska na wyzszych obrotach ...

Opublikowano

regulacja doladowania kiepska na wyzszych obrotach ...

zaworek n75 czy turbo do czyszczenia wczesniej bylo przeladowanie podmieniem zaworki n75 i n18 i gra.Zaworek n75 nie czyszczony.Co proponujesz SPANKY

Opublikowano

Czyli na N18 jest lepiej ?

Logi zrobione na ktorym zaworku ?

Opublikowano

Czyli na N18 jest lepiej ?

Logi zrobione na ktorym zaworku ? ostatnie n75(nie czyszczony)

Logi po wgraniu ori programu były robione i 2-3 razy(notlauf) złapało.Postanowiłem zamienić zaworki (nie czyścić n75)Przegoniłem autona 3 biegu do 4,4 parę razy(na zamienienionym n18 złapało raz notlauf a później już i ok.Odmieniłem zaworki i znów parę razy przegoniłem ,było ok.Logi we wtorek robione pierwsze dynamiczne 004 złapoło (notlauf) przy przekroczeniu 4,2 tysi.Wyłączyłem zapłon-wł i kolejne logowania ok dobrze ciągnęło.

Pewnie n75 ok ale geometria sie przycina(do przeczyszczenia turbo?)

Co z tym katem przy 4 tys jest ponad 3 tzn 3,3 gdzie szukac przyczyny?może ktoś pomoże gdzie szukac dalej.Napinacz nowy(rozrzad niecały rok temu zmieniałem) większość(iny)

Opublikowano

W takiem razie kierownice nie wyrabiają na wysokich obrotach.. pewnie syf w sprezarce.

Opublikowano

Tak przypuszczałem że turbo do wyjęcia i czyszczenia.A co z tym kątem"przemik" gdzie przyczyna? :wallbash:[br]Dopisany: 20 Maj 2011, 16:43_________________________________________________ :hi:[br]Dopisany: 20 Maj 2011, 21:38_________________________________________________Logi do analizy po czyszczeniu turbo :cool1:,czy dawki są ok?

DYN

004.jpg

008.jpg

010.jpg

011.jpg

Dzieki za wypowiedzi- :hi:

Opublikowano

Wsio gra, ale chyba jest gdzieś dziurka w dolocie :)

Opublikowano

jezdzij

Opublikowano

Dzięki panowie,pozdrawiam :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...