marcinos80 Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 Witam-prośba o analizę logów.Czy coś niepokojącego jest,dzieki pozdrawiam Stare logi do porownania. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=190893.msg2247143#msg2247143 BS DYN STA Dziekuje za sugestje i pomoc.
przemik Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Standardowa modyfikacja, ale nie najmocniejsza jak na STAGE 1. Dobrze zrobiona. Nie chce mi sie bawic we wrozke ale podciagniete w granice 160 KM/360 Nm Co do 004 dyn/stat - nie widze powodu aby cos z tym robic. Jesli nadarzy się okazja mozna sprawdzic stan napinacza. Pozdrawiam
marcinos80 Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Opublikowano 19 Maja 2011 Dzięki "przemik" za wypowiedz ktoś jeszcze dorzuci kilka słów? [br]Dopisany: 02 Maj 2011, 19:39_________________________________________________Wymiana napinacza na nowy-prosił bym do rzucenie okiem na napinacz i na turbo.Dynamiczne 004 i 011 grupy po dwa razy.Wcześniejsze logi poniżej do porównania-na co zwrócić uwagę.Dzięki za wypowiedz.Dodam ze przeszedłem na ori program chce zrobić wszystko zeby było ok a później soft. DYN STAT
spanky Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 regulacja doladowania kiepska na wyzszych obrotach ...
marcinos80 Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Opublikowano 19 Maja 2011 regulacja doladowania kiepska na wyzszych obrotach ... zaworek n75 czy turbo do czyszczenia wczesniej bylo przeladowanie podmieniem zaworki n75 i n18 i gra.Zaworek n75 nie czyszczony.Co proponujesz SPANKY
przemik Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 Czyli na N18 jest lepiej ? Logi zrobione na ktorym zaworku ?
marcinos80 Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Opublikowano 19 Maja 2011 Czyli na N18 jest lepiej ? Logi zrobione na ktorym zaworku ? ostatnie n75(nie czyszczony) Logi po wgraniu ori programu były robione i 2-3 razy(notlauf) złapało.Postanowiłem zamienić zaworki (nie czyścić n75)Przegoniłem autona 3 biegu do 4,4 parę razy(na zamienienionym n18 złapało raz notlauf a później już i ok.Odmieniłem zaworki i znów parę razy przegoniłem ,było ok.Logi we wtorek robione pierwsze dynamiczne 004 złapoło (notlauf) przy przekroczeniu 4,2 tysi.Wyłączyłem zapłon-wł i kolejne logowania ok dobrze ciągnęło. Pewnie n75 ok ale geometria sie przycina(do przeczyszczenia turbo?) Co z tym katem przy 4 tys jest ponad 3 tzn 3,3 gdzie szukac przyczyny?może ktoś pomoże gdzie szukac dalej.Napinacz nowy(rozrzad niecały rok temu zmieniałem) większość(iny)
przemik Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 W takiem razie kierownice nie wyrabiają na wysokich obrotach.. pewnie syf w sprezarce.
marcinos80 Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Opublikowano 29 Maja 2011 Tak przypuszczałem że turbo do wyjęcia i czyszczenia.A co z tym kątem"przemik" gdzie przyczyna? [br]Dopisany: 20 Maj 2011, 16:43_________________________________________________ [br]Dopisany: 20 Maj 2011, 21:38_________________________________________________Logi do analizy po czyszczeniu turbo ,czy dawki są ok? DYN Dzieki za wypowiedzi-
lukjar7 Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 Wsio gra, ale chyba jest gdzieś dziurka w dolocie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się