WydRos Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Witam wszystkich, mam pytanie odnosnie pompowtryskiwaczy do silnika 1,9 awx 131ps w mojej audi. Okazało się ze mam jeden padniety, posiadam zaś wtryski z vw golfa 1,9 nie wiem dokładnie jakie oznaczeniesilnika, i mam pytanie czy mógłbym je wykorzystać? Do pod podmiany? Nie wiem który wtrysk mam padniety i chciałbym wziąć te z golfa i na podmiane próbować ale nie wiem czy mogą one być, czy nie trzeba by pózniej jakichś korekt robić vagiem albo coś podobnego , czy tylko wsadzam i jadę? Bardzo bym prosił o wytłumaczenie, nie chciał bym wyrzucać pieniędzy na nowy wtrysk jak mam 4 z golfa tez 1,9.Pozdrawiam i dzięki z góry.
Patrox Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Żaden wtrysk z golfa 4 bez przepisania softu ci nie podejdzie do audi
dariodario Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Żaden wtrysk z golfa 4 bez przepisania softu ci nie podejdzie do audi toś d.....ł. Podejdzie od silnika asz.arl.p&p
WydRos Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Opublikowano 2 Maja 2011 Hmm to teraz już nie wiem, silniczek z golfa to chyba właśnie asz, sprawdze w środę
Patrox Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Żaden wtrysk z golfa 4 bez przepisania softu ci nie podejdzie do audi toś d.....ł. Podejdzie od silnika asz.arl.p&p Do AWX?, chyba w snach:) Jesli ma pompki BA a raczej ma to nie zamieniają się na AL
WydRos Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Opublikowano 2 Maja 2011 Wiec Patrox co mi poradzisz? Bawić się w przerzucanie? Czy nie?
piotrsob1 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Adam napisz co się dzieje, kto i na jakiej podstawie Ci to diagnozował nie podając która pompka niedomaga Zanim zaczniesz wymieniać pompki warto sprawdzić konektory elektryczne zasilające cewki sterujące PD, bardzo często to one są właśnie przyczyną wypadania zapłonów (szarpannia silnkiem). Po podłączeniu VAG-a wywala błąd przerwy w obwodzie sterowania PD, rozebranie konektora, dogięcie szczypcami wsuwek i ponowne poskładanie usuwa usterkę, trzeba tylko trochę zdolności manualnych bo to delikatna robota.
WydRos Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Opublikowano 3 Maja 2011 Ok wiec tak, listwe wymienilem cała bo to najprawdopodobniejsze było, niestety nie pomogło , przyczyna są skoki silnika na jalowym, bardziej odczuwalne na ciepłym, w rożnych odstępach czasu;przerywanie przy około 2000obr, duże wibracje wtedy i trzęsie silnikiem, poduchy sprawdzone, dwumas jak i wszystkie złaczki elastyczne itp, wibracje w jeździe i na postoju przy przygazowaniu, a najlepsze że na VAG w grupie 13 pokazuje wszędzie 0 a tylko na pierwszym wtrysku jest 95.00 mg/h !!!! Sam nie wierze jak to możliwe. I skacze 94-95.00mg/h.Może ktoś może to wyjaśnić?[br]Dopisany: 03 Maj 2011, 11:24_________________________________________________Ps. Czy na takie zachowanie miał by wpływ padniety EGR? Wyczyscilem go jest jak nowy korektor tez ale bez zmian.
Patrox Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Odłącz podciśnienie od EGR i sprawdz klapę gasząca od auta czy sie nie zawiesza i nie dławi ci silnika.
WydRos Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Opublikowano 5 Maja 2011 Właśnie sprawa jest taka ze zatkalem wezyki od egra i nic, a ta wajcha czarna Wogole nie działa , tez wezyk wyciągam itp i nic z tego Wogole nie chodzi, a z egra olej leci jak tralala. [br]Dopisany: 04 Maj 2011, 23:56_________________________________________________A małe pytanko, coś by sie stało gdybym ten egr wywalił i wsadZil wąż zwykły? Nie raz widziałem takie cuda, i wtedy te małe wezyki tylko zaslepic? Czy poprzekladac jakoś?Dzięki [br]Dopisany: 04 Maj 2011, 23:59_________________________________________________Takie pytanko trochę odbiegające. Jak to jest z tymi wtryskami na vag w gr013. Chodzi mi o pozycje, jeśli na vag 1 to pierwszy od rozrzadu? 2 to drugi i tak po kolei? Czy jakoś inaczej?
antonio Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 tak, 1szy od rozrządu i tak dalej... jakie masz korekcje w 13 grupie przy rozgrzanym silniku? jakby co to mam pompowtryski od 1.9 AWX z końcówką Q
WydRos Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Opublikowano 6 Maja 2011 Nawet nie wiem jaka mam końcówkę, co do logow to wszystkie wtryski 234 są ok okolice 0 ale jeden pierwszy ma aż 95.00mg/h jutro jeszcze raz sprawdze, nie oglądałem jeszcze grupy 018 może tam coś znajdę, a może to być np złe ustawienie PD? Zużyte uszczelnienie? [br]Dopisany: 05 Maj 2011, 23:44_________________________________________________Link do logow: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=202411.new#new
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się