Kowi87 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 poprzednie moje audi miało przejechane prawie 400 tys i wszystko było oryginalne i ok to ma dopiero niecałe 200 tys i się psuje to tylko ekspluatacja, albo było katowane, albo przebieg jest inny gdybyś maił AFNa to jeszcze mozna by było sprawdzić króćce plastikowe one też puszczaja przy nagrzaniu i gubi płyn raz mniej raz wiecej :gwizdanie: no chyba że pompa wody kuleje u Ciebie...
garbi89 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 pompa wody była wymieniona 20 tys km temu w salonie audi z całym rozrządem [br]Dopisany: 02 Styczeń 2012, 18:40_________________________________________________dzisiaj zauważyłem ze przewody zrobiły się twardziejsze a płyn nie ubył. Myślę ze przebieg był oryginalny przed kupnem był sprawdzany w salonie i wszystko ok książka też ok. [br]Dopisany: 05 Styczeń 2012, 14:04_________________________________________________a jednak uszczelka tak powiedzieli w ASO koszt od 1500- 1800 zł szukam tańszego mechanika może ktoś zna taniego i dobrego w Rzeszowie który :quattro:naprawi silnik AVF 19 tdi 131 KM
g1zm0 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 a jak w aso to sprawdzili . Dopiero jak zdejmiesz głowice to sprawdza się dla pewnosci czy nie jest pęknięta (jak tak miałem:disgust:) dopiero wtedy można powiedzieć ze to uszczelka lub nie. koszt 1500 nie jest jakąś wygórowaną kwotą za taką operację. Tyle mogę powiedzieć na podstawie własnych doświadczeń.
danielom Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 pompa wody była wymieniona 20 tys km temu w salonie audi z całym rozrządem [br]Dopisany: 02 Styczeń 2012, 18:40_________________________________________________dzisiaj zauważyłem ze przewody zrobiły się twardziejsze a płyn nie ubył. Myślę ze przebieg był oryginalny przed kupnem był sprawdzany w salonie i wszystko ok książka też ok. [br]Dopisany: 05 Styczeń 2012, 14:04_________________________________________________a jednak uszczelka tak powiedzieli w ASO koszt od 1500- 1800 zł szukam tańszego mechanika może ktoś zna taniego i dobrego w Rzeszowie który :quattro:naprawi silnik AVF 19 tdi 131 KM Mowili Ci to zes byl najmadrzejszy.
garbi89 Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 dzisiaj dałem auto do naprawy. Powiadomię Was jaka była przyczyna[br]Dopisany: 19 Styczeń 2012, 20:15_________________________________________________Witam a jednak przedmuch na 2 baniaku , głowica ok po przejechaniu 30 km wszystko ok. :oklaski: Wąż jest miętki Koszt naprawy 1000zł. [br]Dopisany: 21 Styczeń 2012, 15:20_________________________________________________przejechałem już 1000 km od naprawy wszystko ok płynu nie wyrzuca jest cały czas na max a węże są miękkie ogrzewanie ok
trezor4 Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Miałem tak samo, tez juz chcialem rozbierac silnik ale okazala sie zapchana nagrzewnica i nie bylo obiegu plynu (zapchala sie po wymianie na nowy). Zapomniałem też wspomnieć, że czyszczenie nagrzewnicy i jej wielokrotne odpowietrzanie też przeszedłem, ponieważ temperatury -20st w zimę dały mi w kość, a co zgasiłem auto i ponownie zapaliłem to nagrzewnica się zapowietrzała. siema czy to zapchana nagrzewnica powoduje ze auto sie zapowitrza caly czas ?
garbi89 Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 zapchana nagrzewnica to nie grzeje bo płyn przez nią nie przepływa a tobie się auto zapowietrza to jest nie szczelny układ paliwowy
mar_92 Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 zapchana nagrzewnica to nie grzeje bo płyn przez nią nie przepływa a tobie się auto zapowietrza to jest nie szczelny układ paliwowy kolego, chyba jednak układ chłodniczy
garbi89 Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 układ chłodniczy zapowietrza się wtedy gdy nadmierne ciśnienie wyrzuca płyn chłodniczy z układu i wtedy jest brak grzania a ja tak miałem
undergnd Opublikowano 25 Marca 2012 Opublikowano 25 Marca 2012 Mój AFN przeszedł wymiane uszczelki pod głowicą 2 lata temu. Mechanik bez konsultacji zamontował nowa uszczelke bez planowania głowicy. Teraz objaw (wyrzucanie płynu przez zbiorniczek) powrócił. W przyszłym tygodniu regeneracja glowicy, wymiana uszczelki i przy okazji rozrząd. A teraz mam pytanie do kolegów, którzy oddawali głowicę do regeneracji. Czego taką głowicę nalezy pozbawić przed oddaniem do zakładu - jak sądzę świec zarowych, wtryskiwaczy, wałka rozrzadu, popychaczy, kolektorow i czego jeszcze?
Bajbus98812 Opublikowano 27 Marca 2012 Opublikowano 27 Marca 2012 Witam a gdy powietrze wychodzi tym węzem dolnym to uszczelka ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się